اطلاعات تماس
  • 021916*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106166408019058

معرفی بهترین برند دستگاه تست قندخون خانگی

بهترین دستگاه تست قند خون/ ویدیو سایت تجهیزات پزشکی بی گزند

کد: 140106166408019058

https://bit.ly/3d6cCFp

، (اخبار رسمی): در این مطلب سایت تجهیزات پزشکی بی گزند بهترین برند دستگاه تست قندخون را خانگی معرفی می کند. جالب است بدانید در این ویدیو بدترین دستگاه نیز معرفی می‌شود.

بهترین دستگاه تست قند خون + ویدیو سایت تجهیزات پزشکی بی گزند
بهترین برند دستگاه تست قند خون

جهت مشاهده ویدو معرفی بهترین برند دستگاه تست قند خون خانگی بر روی لینک زیر کلیک کنید 

بهترین برند دستگاه تست قند خون خانگی

از مدت‌ها پیش تاکنون، دیابت که به آن "مرض قند خون" نیز گفته می‌شود، تبدیل به یکی از رایج ترین بیماری ها در کل جهان شده است.

دیابت بر اثر عوامل ژنتیکی و یا محیطی بسیاری به وجود می آید. افراد می توانند با رژیم غذایی مناسب، تحرک و فعالیت کافی و بسیاری از روش های موثر دیگر، تا حد زیادی از ابتلا به این بیماری، جلوگیری کنند. یکی از اصلی ترین دلایل ابتلا به دیابت، چاقی و عدم تحرک و فعالیت کافی و مناسب است. متاسفانه امروزه به دلیل ماشینی شدن اکثر فعالیت های روزمره و غذاهای چرب و پر کالری، به گسترش این بیماری دامن زده شده است.

به طور کلی دیابت یا قند خون بالا، زمانی در بدن شخص پدیدار می شود که میزان انسولینی که در بدن ترشح می شود کم تر از حد نرمال و مورد نیاز باشد. اصلی ترین وظیفه انسولین در خون، بهبود جریان سوخت و ساز قند است. از همین رو در صورتی که انسولین به میزان کمی در بدن ترشح شود، این سوخت و ساز نیز کاهش یافته و در نتیجه میزان قند خون افزایش چشمگیری پیدا می کند. البته لازم به ذکر است که دیابت انواع و علل شکل گیری مختلف و متعددی دارد ؛ هم چنین روش های کنترل، پیشگیری و درمان تک تک انواع آن نیز، متفاوت است.

از آن جایی که تمامی افراد ممکن است در طول عمر خود، به دلیل شرایط ژنتیکی و یا محیطی، در معرض ابتلا به این بیماری قرار بگیرند، توصیه می شود که به طور مرتب آزمایش خون داده و یا میزان قند خون خود را چک کنند. با چک کردن مرتب و منظم قند خون، در صورت مشاهده علائم دیابت می توان تا حدودی جلوی پیشروی و افزایش آن را گرفت و دیابت را به یک بیماری قابل کنترل تبدیل کرد.

نوار تست های قند خون

یکی از موثر ترین، ساده ترین و کم هزینه ترین روش‌های مطلع شدن از میزان قند خون در بدن، کمک گرفتن از نوار تست های قند خون آماده است. تمامی افراد می توانند با پرداخت هزینه ای مناسب، این بسته را از داروخانه ها تهیه کرده و هر زمان که نیاز باشد، میزان قند خون خود را بسنجند. ان کال پلاس /   On Call Plus، که تولید کشور چین و تحت لیسانس کشور آلمان است، یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین برندها، در زمینه طراحی و تولید لوازم طبی و پزشکی است. نوار تست های قند خون ان کال پلاس با قیمت مناسب در دارو خانه ها به سادگی در دسترس قرار دارند.

یکی از اصلی ترین مزیت های نوار تست‌های قند خون ان کال پلاس، تعداد نوار تست های موجود در هر بسته است. افراد مبتلا به دیابت باید در طول یک روز گاها تا چند دفعه نیز، میزان قند خون خود را بسنجند ؛ از همین رو به نوار تست های زیادی نیاز دارند. نوار تست های ان کال پلاس در هر بسته شامل دو پکیج 25 عددی ( مجموعا 50 نوار تست قند خون ) هستند. با تهیه یک بسته از این نوار تست، افراد می توانند تا 50 دفعه، میزان قند خون خود را بسنجند. لازم به ذکر است که مانند بسیاری دیگر از نوار تست های قند خون، نوار تست های ان کال پلاس نیز یک بار مصرف بوده و تنها برای یک شخص مورد استفاده قرار می گیرند. تحت هیچ شرایطی نباید یک نوار تست را دو بار و یا برای دو فرد مختلف، مورد استفاده قرار داد 

مزیت دیگری که در رابطه با نوار تست های قند خون ان کال پلاس وجود دارد، سرعت بالا آن در نمایش نتیجه است. پس از قرار گرفتن خون تازه مویرگی بر نوار مخصوص، تنها 10 ثانیه طول می کشد تا نتیجه تست بر روی صفحه نمایش دستگاه، نمایان شود.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021916*****
[نمایش اطلاعات]