اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106276530520644

رینگ لایت

کد: 140106276530520644

https://bit.ly/3faOS3J

، (اخبار رسمی): رینگ لایت انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای مزایای منحصر به فردی هستند که به موضوع و اهداف پروژه عکاسی شما بستگی دارد.

رینگ لایت
رینگ لایت

رینگ لایت انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای مزایای منحصر به فردی هستند که به موضوع و اهداف پروژه عکاسی شما بستگی دارد.

انواع رینگ لایت
رینگ لایت انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای مزایای منحصر به فردی هستند که به موضوع و اهداف پروژه عکاسی شما بستگی دارد.

اپیزود چشمک می زند
اکثر فلاش های حلقه مستقیماً در مقابل منظره یاب قرار می گیرند و اغلب توسط نورسنج دوربین برای نوردهی مناسب کنترل می شوند. این نوع نور متکی به باتری است و عمدتاً برای عکاسی از نمای نزدیک استفاده می شود.

چراغ زنگ تلفن همراه
این چراغ قوه کوچک که با باتری کار می کند در بالای گوشی هوشمند قرار دارد و معمولا یک خروجی نور مداوم را ارائه می دهد. این نوع برای سلفی و ویدیوهای هوشمند عالی است.

نکات مهم در خرید رینگ لایت
تجربه ثابت کرده است که زمانی می‌توان خرید موفقی داشت که ابتدا قبل از خرید تمام نیازها و خواسته های خود را مشخص کنیم که آنچه می خواهیم بخریم داشته باشیم و مطابق انتظارات خود بخریم. بنابراین، اولین قدم این است که بفهمیم آیا رینگ لایتی که می‌خواهیم داشته باشیم برای عکاسی غیررسمی یا ویدیویی است یا می‌خواهیم محتوای حرفه‌ای تولید کنیم. به این ترتیب اگر هدف ما کار حرفه ای نیست، نیازی به پرداخت هزینه های گزاف نیست.

سایز و وزن

اگر برای تولید محتوا در خارج از منزل اقدام به خرید می‌کنید، بهتر است از مدل‌های سبک و کم حجم استفاده کنید تا جابجایی آن راحت‌تر باشد. سایز را معمولا با اندازه‌گیری قطر بیرونی آن می‌سنجند و سایزهای رایج آن 12، 14 و 18 اینچ هستند و اگر با بحث هزینه آن مشکلی ندارید و می‌خواهید تصاویر و فیلم برداری با کیفیت‌تری داشته باشید، اندازه 18 اینچی آن را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

چه سایز رینگ لایت باید انتخاب کنید؟

رینگ لایت ها سایزهای متنوع ای دارند ، از 10 ،15 ، 20 ، 25 ، 30 ، 35 ، 45 تا 56 سانتی متر ، شما میتوانید بسته به سوژه ، مکان و زمان مورد نیاز خود آنها را تهییه کنید .

جدول زیر میتواند به شما در انتخاب بهترین سایز رینگ لایت کمک کند.

حتی اگر Ring Light را نمی شناسید و قبلا آن را ندیده اید، حتما عکس های زیادی را دیده اید که با آن گرفته شده است. رینگ لایت یک ابزار نورپردازی ساده است که برای عکاسی و فیلمبرداری در کاربردهای پزشکی، آرایشی، پرتره و ماکرو استفاده می شود. قبل از ساخت این رینگ ها از رینگ فلاش هایی که در دهه 1950 اختراع شد استفاده می‌شد.

عکاسان حرفه ای سال هاست که از این حلقه‌های نور برای روشن کردن سوژه استفاده می کنند. اما اخیراً اینفلوئنسرها، وبلاگ نویسان و ... نیز برای ضبط ویدیو و عکس از رینگ لایت استفاده می کنند. معمولاً افراد برای افزایش زیبایی عکس و فیلم از نور حلقه استفاده می‌کنند. البته می توان از آن برای حذف سایه‌های اضافی از مدل‌ها و گرفتن عکس‌های زنده و پر جنب و جوش استفاده کرد.

رینگ لایت مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

کسانی که بهترین کیفیت ها را می خواهند، بایستی بهترین ها را نیز انتخاب کنند. در مورد عکاسی نیز چنیناست و از این قاعده مستثنی نیست. عکس های خوب، نور مناسب نیاز دارند و نور مناسب نیز باید با انتخاب رینگ لایت باکیفیت تامین شود. انتخاب رینگ لایت با کیفیت نیز به عوامل متعددی بستگی دارد.

مشخص نمودن هدف به کارگیری رینگ لایت، سایز مناسب رینگ لایت، منبع نور مناسب رینگ لایت و تجهیزات جانبی رینگ لایت بخشی از این عوامل هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]