اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106286532520644

خرید لامپ کم مصرف

کد: 140106286532520644

https://bit.ly/3DAODsD

، (اخبار رسمی): امپ کم مصرف نیز دارای معایب و محدودیت هایی است. بیشتر آن از این واقعیت ناشی می شود که هر لامپی برای هر تنظیمی مناسب نیست. تنها مشکل جدی لامپ‌های کم مصرف وجود جیوه در لامپ های کم مصرف است و جیوه یک عنصر شیمیایی طبیعی است که می تواند برای انسان و حیوانات بسیار سمی باشد.

خرید لامپ کم مصرف
خرید لامپ کم مصرف

بهره وری انرژی با جایگزینی لامپ های کم مصرف با لامپهای رشته ای، 40 درصد صرفه جویی در قبض انرژی خود را خواهید دید.

ویژگی های لامپ های کم مصرف

بهره وری انرژی - با جایگزینی لامپ های کم مصرف با لامپ های رشته ای، 40 درصد صرفه جویی در قبض انرژی خود را خواهید دید. تنوع دمای رنگ - اگر به یک فضای روشن و واقعا خنک مانند راهرو بیمارستان یا ترمینال فرودگاه نیاز دارید، درخشندگی تا 6500K را ارائه می دهد. شما می شنوید که CFL ها چقدر عالی هستند. اما یک دلیل برجسته است: بهره وری انرژی همه انواع لامپ های کم مصرف چهار برابر کارآمدتر از لامپ های رشته ای هستند.

می توانید یک لامپ کم مصرف 22 واتی را با یک لامپ رشته ای 100 واتی جایگزین کنید و به همان میزان نور دریافت کنید. لامپ های کم مصرف 50 تا 80 درصد انرژی کمتری نسبت به لامپ های رشته ای مصرف می کنند.

اشکالات وارده بر لامپ کم مصرف: 

لامپ کم مصرف نیز دارای معایب و محدودیت هایی است. بیشتر آن از این واقعیت ناشی می شود که هر لامپی برای هر تنظیمی مناسب نیست. تنها مشکل جدی لامپ های کم مصرف وجود جیوه در لامپ های کم مصرف است و جیوه یک عنصر شیمیایی طبیعی است که می تواند برای انسان و حیوانات بسیار سمی باشد. لامپ های فلورسنت حاوی مقدار کمی جیوه هستند که در صورت شکستن لامپ می تواند وارد محیط شود.

در حالی که لامپ های کم مصرف باید حدود 10000 ساعت عمر کنند، روشن و خاموش کردن بیش از حد آنها می تواند طول عمر آنها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

آنها برای مکان هایی که نور فقط برای مدت کوتاهی روشن می شود مناسب نیستند. این لامپ ها فقط باید در جایی استفاده شوند که بتوانند برای مدت کوتاهی بدون روشن و خاموش شدن بسوزند.
می توانید لامپ های کم مصرف را برای استفاده با سوئیچ های دیمر خریداری کنید، اما همه انواع لامپ های کم مصرف را نمی توان با دیمر استفاده کرد. قبل از خرید بسته را بررسی کنید. لامپ های معمولی کم مصرف که برای استفاده با سوئیچ های دیمر طراحی نشده اند، می توانند به سرعت سوخته شوند. استفاده از تایمر نیز می تواند برای آنها مشکل ساز باشد. زمانی که از چراغ های کم مصرف در فضای باز استفاده می شود، باید پوشیده و محافظت شود.

آنها همچنین به دما حساس هستند و دمای پایین می تواند سطح نور آنها را کاهش دهد. لامپ های صرفه جویی در مصرف انرژی برای مراکز مدیتیشن یا مراکز مدیتیشن یا جاهایی که به نور باریکی نیاز است مناسب نیستند. فقط برای نور محیط در نظر گرفته شده است. نگرانی خاصی برای مصرف کنندگان آگاه از محیط زیست وجود جیوه در CFL ها است. اگرچه لامپ هنگام استفاده هیچ گونه سمی ایجاد نمی کند، اما در صورت آسیب دیدن لامپ یا دفع نادرست آن می تواند آزاد شود. این چراغ ها باید با احتیاط خاموش شوند.

لامپ های کم مصرف در واقع نوعی لامپ فلورسنت هستند. تکنولوژی استفاده شده در این لامپ تخلیه گاز است. این لامپ ها معمولا با کیفیت و کارایی مناسب به بازار آورده می‌شوند. این نوع لامپ می تواند با استفاده از گاز آرگون بر بخار جیوه موجود در لامپ تأثیر بگذارد و نور فرابنفش ساطع کند. نور فرابنفش تولید شده توسط لامپ های کم مصرف با عبور از یک ماده فلورسنت به نور مرئی تبدیل می شود. امروزه به لامپ های کم مصرف به دلیل اندازه کوچک، لامپ های فلورسنت فشرده نیز می گویند. 
شناخت انواع لامپ های کم مصرف
لامپ های کم مصرف مانند سایر وسایل برقی و الکترونیکی انواع مختلفی دارند. اکنون این نوع لامپ ها به دو نوع تقسیم میشوند.

  •  لامپ های فلورسنت فشرده
  • چراغ های ال ای دی کم مصرف

لامپ های LED تولیدی به دلیل مصرف انرژی بسیار پایین در لیست این لامپ های کم مصرف قرار می گیرند. لازم به ذکر است که امروزه این محصولات را می توان بر اساس شکل ظاهری در دسته بندی های مختلفی مانند لامپ های حبابی، شمعی و ... دسته بندی کرد.
مزایای استفاده از لامپ های کم مصرف:
خروجی نور لامپ‌های کم مصرف بسیار خوب و کافی است. توجه داشته باشید که هر چه روشنایی یک لامپ بیشتر باشد، مصرف انرژی آن کمتر است. کاهش مصرف انرژی باعث کاهش بیشتر هزینه های خانوار می شود. علاوه بر ویژگی های فوق، لامپ های کم مصرف می توانند نور را به طور یکنواخت پخش کنند. مناطقی که برای روشنایی کم مصرف استفاده می شوند در فرکانس های بالا کار می کنند. به همین دلیل نور تولید شده توسط این لامپ ها کیفیت بسیار مهمی دارد.

شار نوری لامپ های کم مصرف نیز بیشتر از لامپ های معمولی است. به عنوان مثال، شار نوری یک لامپ کم مصرف 200 وات برابر با 1200 لومن است. اما یک لامپ رشته ای 100 وات دارای شار نوری برابر با 1200 لومن است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی