اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106306538020644

چراغ پنلی و سقفی چه کاربردی در دکوراسیون منزل دارد؟

کد: 140106306538020644

https://bit.ly/3UykWP1

، (اخبار رسمی): این لامپ ها به دلیل ویژگی های خاص خود در بین مردم بسیار محبوب هستند. یکی از ویژگی های مهم این لامپ ها مقاومت بالای آنها در برابر عوامل مختلف از جمله خوردگی است. علاوه بر این سهولت در نصب و کارکرد این چراغ ها و قابلیت شستشو و نظافت از دیگر ویژگی های این محصول می باشد.

چراغ پنلی و سقفی چه کاربردی در دکوراسیون منزل دارد؟
چراغ پنلی و سقفی چه کاربردی در دکوراسیون منزل دارد؟

این لامپ‌ها به دلیل ویژگی های خاص خود در بین مردم بسیار محبوب هستند. یکی از ویژگی‌های مهم این لامپ‌ها مقاومت بالای آنها در برابر عوامل مختلف از جمله خوردگی است.

پنل ال ای دی یکی از جدیدترین فناوری‌هایی است که برای ایجاد نور محیط استفاده می‌شود. امروزه استفاده از آنها نسبت به لامپ های قدیمی و گسترده افزایش یافته است. در زیر با انواع پانل سقفی SMD و COB آشنا خواهیم شد:

اکنون به دلیل کمبود منابع انرژی، ذخیره انرژی موجود ضروری است. در عین حال نمی توان از استفاده از فناوری های نوین در عرصه ساخت و ساز اجتناب کرد. به عنوان مثال یکی از مهمترین راه‌های استفاده از انرژی در ساختمان، استفاده از برق برای روشنایی منازل و محیط های دیگر است. در گذشته اغلب از لامپ‌های بزرگ و لامپ‌های قدیمی و خسته کننده استفاده می شد. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تکنولوژی، استفاده از پنل های ال ای دی SMD و COB گسترش یافته است که کارایی بیشتری نسبت به پنل های قدیمی دارند.

چراغ های پنلی چیست؟
لامپ یا لامپ سقفی یکی از لامپ های مدرن است و برای لامپ های قدیمی و باکیفیت انتخاب خوبی است و یکی از بهترین لامپ ها برای نورپردازی فضای داخلی اتاق و مکان است که همگی رنگ های متفاوتی دارند. . این لامپ ها کاربردهای مختلفی دارند و جدای از کاربرد در منازل، هتل‌ها، بیمارستان ها و ... در ادارات نیز کاربرد دارند.
هر کدام از این نوع چراغ ها برای کاربرد خاصی طراحی شده اند. از نورپردازی پنل سقفی به عنوان عاملی موثر در زیبایی و نورپردازی منازل یاد می شود.
چراغ های سقفی روی سقف منازل یا ادارات نصب می شوند و شار نوری بسیار بالایی دارند. همچنین امکان افزایش یا کاهش شار نور در چراغ های تابلویی وجود دارد.

مهمترین مزایای چراغ های پنلی و سقفی
این لامپ ها به دلیل ویژگی های خاص خود در بین مردم بسیار محبوب هستند. یکی از ویژگی های مهم این لامپ ها مقاومت بالای آنها در برابر عوامل مختلف از جمله خوردگی است. علاوه بر این سهولت در نصب و کارکرد این چراغ ها و قابلیت شستشو و نظافت از دیگر ویژگی های این محصول است.
چراغ های پنلی نسبت به لامپ های قدیمی برق بسیار کمتری مصرف می کنند و در کنار عملکرد و کارایی بهتر این لامپ ها می توان گفت این لامپ ها در زیباسازی فضا و مکان های مورد استفاده بسیار موثر هستند. سقف آنها کوتاهتر است، به جای استفاده از لوستر، می توان از این پانل های سقفی استفاده کرد و همچنین گزینه بسیار مناسبی برای نورپردازی عمومی سقف است.

برخی از مزایای دیگر تخته های سقفی عبارتند از:

  • کیفیت نور بالا و توزیع یکنواخت روشنایی در محیط
  • دوام و عمر طولانی یکی از جنبه های مهم تابلوهای سقف است
  • چراغ سقفی با تکنولوژی LED ساخته شده است، بنابراین عمر مفید آن حدود 60 هزار ساعت است.
  • قابلیت تنظیم شدت نور و رنگ در محیط های مختلف به میزان نور مورد نیاز برای هر محیط بستگی دارد.
  • با توجه به اینکه نوع نصب آنها سقفی است، معمولا در برابر ضربه مقاوم تر هستند.

انواع چراغ های سقفی پانلی

چراغ های سقفی پانلی در انواع شکل و رنگ تولید و به فروش می رسند، مدل های مختلفی دارند که با توجه به سبک فضای مورد استفاده می توان آن‌ها را انتخاب کرد. اما با توجه به نوع نصب به دو دسته چراغ های پنلی توکار و چراغ های پنلی روکار تقسیم می شوند که در ادامه به بررسی هر کدام می پردازیم.

پانل نور یکپارچه
در ساخت این نوع چراغ ها تمامی استانداردها و اصول کیفی رعایت شد و از این نظر نور این چراغ ها کاملا سالم و بدون خطر است. زیرا روی این چراغ ها یک لایه شیشه محافظ قرار می‌گیرد تا از آسیب به چشم جلوگیری کند. مزیت این چراغ ها نیز روشنایی زیاد و کافی این لامپ ها است که نوری کاملاً یکنواخت و ملایم را در اتاق مورد استفاده ایجاد می کند.

پانل های سقفی توکار
پانل سقفی گرد
نور پانل وجهی

نوع دیگری از چراغ های پانلی، چراغ های پانلی سطحی هستند. مشابه نوع قبلی است که در اشکال مختلف ساخته و تولید می شود که منبع نور این لامپ ها بر روی سقف نصب و دیده می شود.

از آنجایی که این نوع یراق آلات فرورفته نیستند، برخی از آنها از سطح سقف پایین می‌آیند و این امر باعث افزایش میزان نور ساطع شده از این وسایل و ایجاد روشنایی بیشتر می‌شود. بنابراین با توجه به این نکته باید گفت که طرح ها و تنوع این لامپ ها نسبت به نوع توکار آن بیشتر است و می توانید با توجه به دکوراسیون منزل مدل و سبک آن را انتخاب کنید.

این چراغ ها عموما برای محیط های مختلف کاربرد دارند و در تمامی محیط ها مانند آشپزخانه، حمام، اتاق نشیمن و ... قابل استفاده هستند. پانل های نما نور را به طور یکنواخت در محیط توزیع می کنند.

چراغ های پانل سطحی در انواع مهتابی و نور خورشید موجود است و علاوه بر آن در مدل های مختلف هوشمند و قابل کنترلی که بسته به نوع محیط قابل انتخاب است تولید و به فروش می رسد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]