اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106286532119386

قیمت هالوژن/ خرید لامپ هالوژن

کد: 140106286532119386

https://bit.ly/3QSxgqw

، (اخبار رسمی): امروزه به دلیل نوسانات بسیار زیاد بازار خرید و فروش کالا و شرایط اقتصادی نادرست اکثر مردم، افراد به دنبال یک فروشگاه مناسب هستند تا بتوانند قیمت لامپ هالوژن را استعلام بگیرند و آن را خریداری نمایند.

قیمت هالوژن | خرید لامپ هالوژن
قیمت هالوژن

امروزه یکی از پراستفاده و پرکاربرد ترین کالا های الکترونیکی که در دسته سیستم روشنایی قرار گرفته است، لامپ های هالوژن هستند. در گذشته افراد برای روشن سازی محیط هایی همچون راهروهای طولانی در بیمارستان ها یا حتی ساختمان‌ها، از لامپ های فلورسنت مهتابی استفاده می نمودند. استفاده از لامپ های فلورسنت در برخی از مواقع دچار ترک می شدند و گاز سمی آن ها خارج می گشت. لازم به ذکر است که گاز فلورسنت بسیار سمی و کشنده است. اما امروزه شرایط تغییر کرده است؛

همانطور که در بخش قبل به آن اشاره شد، یکی از پر استفاده ترین کالا های روشنایی لامپ های فلورسنت محسوب می شوند. لامپ های فلورسنت دارای انواع مختلفی هستند و می توان از آن ها در تمامی محیط ها حتی سرویس بهداشتی استفاده نمود. در ادامه با ما همراه باشید تا با قیمت لامپ هالوژن و مزایای استفاده از این کالا الکتریکی پر کاربرد بیشتر آشنا شوید.

مزایای استفاده از لامپ های هالوژن
یکی از مهم ترین مزایای استفاده از لامپ های هالوژن، کاهش مصرف برق است.

یکی از مسائلی که همیشه سبب ناراحتی سرپرستان خانواده است، مبلغ قبوض برق می باشد. در گذشته به دلیل وجود لامپ های پر مصرف، افراد مجبور به پرداخت هزینه های بسیار زیادی جهت پرداخت قبوض برق بودند. اما خوشبختانه امروزه افراد می توانند با استفاده از لامپ های هالوژن مصرف برق خود را تا چندین برابر کاهش و روشنایی محیط خود را افزایش دهند. یکی دیگر از مزایای استفاده از لامپ های هالوژن، مورد استفاده بودن در تمامی مکان ها و نصب آسان به وسیله سوکت است.

عوامل موثر بر روی قیمت لامپ هالوژن
لامپ های هالوژن دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام برای یک محیط مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی، لامپ های هالوژن به دو صورت فرم دار و فرم لس تولید می شوند. لامپ های هالوژن فرم لس یا بدون فرم به عنوان لامپ تو کار استفاده می شوند و به دلیل عدم دارا بودن فرم از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. اما لامپ های فرم دار هالوژن، به دلیل دارا بودن فرم از قیمت بالا تری برخوردار هستند. جالب است بدانید فرم لامپ های هالوژن دارای صد ها رنگ و طرح متنوع است که هر کدام بخش کوچکی از قیمت لامپ های هالوژن را به خود اختصاص می دهند.

البته فراموش نکنید که تنها فرم بر روی قیمت لامپ هالوژن یا پنل های سقفی نقش ندارند؛ لامپ های هالوژن دارای دو نوع مدار هستند که تمامی اجزا همچون دیود های نوری بر روی آن ها قرار می گیرند. این مدارها شامل جیوتن و پایه استارتی هستند. لازم به ذکر است لامپ های هالوژن با مدار جیوتن از قیمت بالا تری نسبت به پایه استارتی برخوردار است. همانطور که دربخش قبل به آن اشاره شد، لامپ های هالوژن دارای انواع مختلفی هستند و برای استعلام قیمت هر یک از آن ها نمی توان به فروشگاه های لوازم الکترونیک مراجعه نمود. به همین دلیل پیشنهاد می شود برای استعلام قیمت لامپ هالوژن به صورت دقیق، به وبسایت های معتبر مراجعه نمایید.

قیمت لامپ هالوژن، مسئله ای است که اکثر افرادی که به دنبال تامین روشنایی منزل و یا مجموعه تجاری و یا صنعتی خود از طریق لامپ های هالوژنی هستند، به آن نیاز دارند. اما قبل از اینکه بخواهیم درباره قیمت لامپ هالوژن صحبت کنیم، ابتدا نیاز است که بدانیم اصلاً هالوژن سقفی چه نوع لامپی است، چه ویژگی ها و قابلیت ها و امکاناتی دارد و چگونه می تواند نور تامین کند. 

لامپ های هالوژن کاربردهای خیلی متنوعی دارند ولی چیزی که درباره تمامی هالوژن های سقفی صادق است، این است که امکان ندارد که شما از یک هالوژن سقفی برای نوردهی فضای خاصی استفاده کنید، حالا هر چقدر که آن فضا کوچک و جمع و جور باشد. به همین ترتیب، هالوژن ها معمولاً در تعداد خیلی بالا استفاده می شوند و یکی از بهترین انتخاب ها برای طراحی داخلی فضاها مختلفی خواهند بود که به نورهای یک دست با زاویه نورافشانی خیلی ملایم و اما تقریباً گسترده احتیاج دارند. برای خرید عمده و شرکت در قرعه کشی به سایت هدایت گستر مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی