اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106286533820652

به گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره:

برگزاری ششمین جشنواره ملی وبین‌المللی «اندیشمندان و دانشمندان جوان»

کد: 140106286533820652

https://bit.ly/3BRdzLn

، تهران , (اخبار رسمی): ششمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان همزمان با سال جهانی علوم پایه در حوزه‌های مختلف علوم پایه در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

لطفا براش تیتر بنویس نیلوفر جان
برگزاری ششمین جشنواره ملی وبین‌المللی «اندیشمندان و دانشمندان جوان»

شناسایی ایده‌های نو و تسهیل مسیر حرکت آنها برای رسیدن به محصولی دانش‌بنیان و خلق فناوری‌های نوین و کاربردی در زمینه علوم پایه از اهداف این جشنواره است.

 همچنین ایجاد شبکه‌ای از استادان، دانشجویان و صاحب‌نظران فعال در حوزه علوم پایه کشور از دیگر اهداف جشنواره است تا تعمیق روابط دانشمندان این حوزه مهم علمی، به توسعه اهداف و عملکردهای دانشگاهیان در حوزه علوم پایه بینجامد.
پنج سال همراهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت ورزش و جوانان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رؤسای دانشگاه‌های برتر کشور (تهران، شریف، شهید بهشتی، امیرکبیر، خوارزمی و...)، بنیاد حامیان دانشگاه تهران، اساتید، نخبگان و دانشجویان مستعد سراسر کشور، تأیید و استقبال جامعه علمی کشور، از افتخارات این جشنواره است.
این جشنواره سکویی برای توسعه ارتباطات و همکاری‌های پیوسته اساتید، متخصصان و دانشجویان علوم پایه و نقش آفرینان عرصه کارآفرینی است تا از این طریق استارتاپ‌های حوزه علوم پایه در سطح ملی و بین المللی تقویت شود.

محورهای جشنواره 

محورهای جشنواره در حوزه‌های مختلف علوم پایه شامل فیزیک، شیمی، ریاضی و علوم کامپیوتر، علوم زیستی و زمین‌شناسی و با تاکید ویژه بر هوش مصنوعی توجه دارد، این جشنواره آذر ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

راه ارتباطی و مهلت ارسال مقالات و ایده ها:
صاحبان ایده در حوزه‌های مختلف علوم پایه می‌توانند تا اول مهرماه ۱۴۰۱ با مراجعه به وبگاه رسمی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به نشانی ysf-persia.com ایده‌های خود را به سامانه ثبت‌نامی جشنواره ارسال کنند.
مهلت ارسال ایده از اول مردادماه لغایت اول مهرماه 1401 است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

به گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره : ششمین دوره جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان همزمان با سال جهانی علوم پایه در حوزه‌های مختلف علوم پایه در سطح ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود. شناسایی ایده‌های نو و تسهیل مسیر حرکت آنها برای رسیدن به محصولی دانش‌بنیان و خلق فناوری‌های نوین و کاربردی در زمینه علوم پایه از اهداف این جشنواره می باشد، همچنین ایجاد شبکه‌ای از استادان، دانشجویان و صاحب‌نظران فعال در حوزه علوم پایه کشور از دیگر اهداف جشنواره می باشد تا تعمیق روابط دانشمندان این حوزه مهم علمی، به توسعه اهداف و عملکردهای دانشگاهیان در حوزه علوم پایه بینجامد. پنج سال همراهی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت ورزش و جوانان، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رؤسای دانشگاه‌های برتر کشور (تهران، شریف، شهید بهشتی، امیرکبیر، خوارزمی و...)، بنیاد حامیان دانشگاه تهران، اساتید، نخبگان و دانشجویان مستعد سراسر کشور، تأیید و استقبال جامعه علمی کشور، از افتخارات این جشنواره می باشد. محورهای جشنواره در حوزه‌های مختلف علوم پایه شامل فیزیک، شیمی، ریاضی و علوم کامپیوتر، علوم زیستی و زمین‌شناسی و با تاکید ویژه بر هوش مصنوعی توجه دارد، این جشنواره آذر ماه ۱۴۰۱ در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.صاحبان ایده در حوزه‌های مختلف علوم پایه می‌توانند تا اول مهر ماه ۱۴۰۱ با مراجعه به وبگاه رسمی جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به نشانی ysf-persia.com ایده‌های خود را به سامانه ثبت‌نامی جشنواره ارسال کنند.

اطلاعات تماس
  • 021223*****
[نمایش اطلاعات]