اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106306537119578

اهمیت وجود سبد اسباب بازی در اتاق کودکان

کد: 140106306537119578

https://bit.ly/3UrgB09

، تهران , (اخبار رسمی): آیا از اینکه در سراسر خانه خود با اسباب‌بازی‌ های کودکانتان سر و کله بزنید، خسته‌ شده اید؟ راه حل های زیادی وجود دارند که امکان تمیز نگه داشتن اتاق کودک را به شما می دهند. با تهیه سبدی کاربردی، اتاق کودکتان را مرتب و سازماندهی کنید و از آسیب اسباب بازی ها نیز جلوگیری نمایید.

اهمیت وجود سبد اسباب بازی در اتاق کودکان
سبد اسباب بازی

یکی از دغدغه  های بزرگی که والدین دارند این است که محیط خانه پس از بازی کودک، مرتب باشد و فضای مناسبی برای نگهداری و جمع آوری اسباب بازی کودک در نظر گرفته شود. برای آموزش نظم و مرتب نگه داشتن اتاق کودک دلبند خود از سبد اسباب بازی استفاده کنید. کودک به طور مداوم در حال بازی با اسباب بازی است و این امر باعث بر هم ریختگی فضای خانه می شود. از راه حل های مناسب برای نگهداری و مرتب نمودن اتاق کودک، وجود سبد است.

اهمیت خرید سبد اسباب بازی

سبد اسباب بازی به کودک شما کمک می کند که مسئولیت پذیری و نظم را یاد بگیرد و هر چیزی را بعد از استفاده، در محل خود قرار دهد. وجود آن در اتاق کودک سبب می شود که اتاق کودک شما مرتب و منظم باشد و اسباب بازی ها دوام بیشتری داشته باشند و زیر دست و پا خراب نشوند. همچنین قابلیت دسترسی به اسباب بازی ها برای کودک به راحتی امکانپذیر می باشد و مانع از گم شدن آنها می شود. این سبد از اشغال نمودن فضاهای دیگر خانه جلوگیری می کند.

نکات مهم هنگام خرید سبد اسباب بازی

در هنگام خرید این سبد سعی کنید که نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

  • به معایب و مزایای جنسی که می خرید دقت کنید. جنسی را انتخاب نمایید که حساسیت زا و زبر نباشد. جنس های موجود در بازار شامل چوب، پلاستیک، پارچه ای، فلزی هستند.
  • قبل از تهیه سبد اسباب بازی به فضای موجود در منزل و اتاق کودک برای قرار دادن آن توجه داشته باشید و سبدی را انتخاب کنید که با متراژ فضای شما مطابقت داشته باشد و همچنین باعث صرفه جویی در فضا شود.
  • سبد بازی که انتخاب می کنید باید از دوام و کیفیت بالایی برخوردار باشد تا در اثر ضربه ها و آسیب هایی که ممکن است کودک به هنگام درآوردن و بازی با اسباب بازی ها به آن وارد کند، مصون بماند.
  • در هنگام خرید حتما به خواست و سلیقه کودک دلبند خود توجه داشته باشید.
  • در هنگام خرید به امکانات آن نیز دقت فرمایید. سبدهای اسباب بازی که دارای چرخ و یا کفی لیز هستند به مراتب برای جابجایی راحت تر هستند.

انواع سبد اسباب بازی

سبد اسباب بازی از نظر طرح، رنگ و جنس به دسته های زیر تقسیم می شود:

۱.   بافتنی

برخی از بانوان با هنر بافتنی آشنا هستند و خودشان این سبدها را برای کودک می بافند. سبدهای بافتنی پارچه ای نیز در رنگ ها و طرح های مختلف در بازار موجود است و از این لحاظ دست شما در انتخاب باز است. این سبدها بسیار ظریف و زیبا هستند.

۲. حصیری

این سبدها نیز در طرح های گوناگون و در چندین طیف رنگی موجود هستند. قیمت سبدهای حصیری نسبت به سایر انواع سبد اسباب بازی کودک مناسب تر می باشد.

۳.  پارچه ای

رایج ترین نوع این سبد، سبد پارچه ای است. تنوع در طرح و رنگ این نوع سبد بسیار زیاد است و شما میتوانید با توجه به حجم اسباب بازی ها و سلیقه کودک خود، گزینه مورد نظر را انتخاب و خریداری نمایید. مزیت این نوع سبد انطباق آن با همه دکوراسیون هاست. همچنین این سبد را میتوانید به راحتی جمع کنید.

۴.    سبد اسباب بازی آویز

یکی از بهترین انواع سبد که در فضا صرفه جویی می کند، سبد اسباب بازی آویز است که با قلاب از سقف آویزان می شوند و عروسک‎ها و وسایل درون آن قرار می گیرند. این سبد به نوعی به تزیین اتاق کودک نیز کمک می کند.

۵.    سبد اسباب بازی پلاستیکی

جنس پلاستیکی از پارچه ای مقاوم تر است، اما از ایرادات آن به غیر قابل بازیافت بودن پلاستیک و عدم امکان جمع شدن این نوع سبد می توان اشاره کرد. البته قیمت سبد پلاستیکی به مراتب ارزان تر از پارچه ای می باشد. 

۶.    سبد اسباب بازی عروسکی

سبد عروسکی در رنگ های مختلفی در ظاهر شخصیت های کارتنی است و از این حیث مشوق کودک در جمع آوری وسایل است. علاوه بر این به فضای اتاق کودک جلوه تزییناتی نیز می دهد و باعث زیبایی اتاق می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سروکیدز

محصولات sarvkids با بهره گیری از نظرات کارشناسان طراحی و مشاوران روانشناسی تربیتی و تحت نظارت دقیق کارشناسان کنترل کیفیت و پایبندی به اهداف متعالی بنیانگذاران شرکت و هم چنین رعایت استانداردهای تولیدی، مجموعه ای از چادرها ی بازی ومحصولاتی را برای کودکان در طی سالهای رشدشان پیشنهاد می دهد.

اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید