اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106306537519578

تقویت قوه ی تخیل کودکان با انواع چادر های بازی

کد: 140106306537519578

https://bit.ly/3SpTEZv

، تهران , (اخبار رسمی): بچه‌ها همیشه ترجیح می‌دهند که یک منطقه بازی مشخص برای انجام فعالیت‌های هیجان‌انگیز و دنیای کودکانه خود در کنار دوستانشان داشته باشند. چادر بازی برای استفاده در داخل یا خارج از خانه توسط بچه ها در طرح ها، رنگ ها و اندازه های مختلف موجود است. یکی از انواع این چادر ها، چادر سرخپوستی می باشد.

تقویت قوه ی تخیل کودکان با انواع چادر های بازی
چادر بازی کودک - چادر سرخپوستی

چادر بازی کودک چیست؟

چادر کودک، چادری واقعی است که در اندازه های متفاوت برای کودکان ساخته می شود. چادر کودک برای موراد گوناگونی از جمله: بازی های فعالیتی، محافظت در برابر آفتاب در ساحل، ایجاد حس آسایش و ایمنی در خانه و در مکان های ناآشنا برای کودکان به کار می رود. چادر کودک مکانی مناسبی است که حتی کودک می تواند به راحتی در آن بخوابد.  تخیل کودک چیزی است که باید آن را پرورش داد و آن را گرامی داشت، این امر چادر بازی کودک را به گزینه ای جذاب برای سرگرمی کودک شما تبدیل می کند. فرصت‌های تصور و رویاپردازی برای فرزندتان بی‌پایان است، بنابراین اطمینان یافتن  از چادر بازی که فرزندتان دوستش داشته باشد بسیار مهم است.

انواع چادر بازی

چادرهای بازی کودک گوناگونی موجود است. شما قادر هستید براساس نوع نیاز کودک، فضای خود و سایر موارد، چادر مورد نیاز و مورد علاقه کودک خود را انتخاب و تهیه نمایید. در ادامه به توضیح انواع چادر بازی کودک می پردازیم. چادر بازی کودک به دو نوع بادی و غیر بادی دسته بندی می شوند.

۱.    چادر بازی بادی

اگر نیازمند مراقبت از مبلمان خود در برابر کودکان هستید، چادر بازی بادی بهترین  و به زبان دیگر باحال ترین چادر بازی کودک است و با روشن نمودن پنکه معمولی خانگی در عرض چند ثانیه باد می‎شود. وقتی باد می‌شود، بزرگ است و برای چند کودک و بزرگسال و اسباب‌بازی‌ها و بازی‌هایشان مناسب است. وقتی هوای چادر بازی بادی خالی می شود، می توانید آن را در کیف حمل مناسب خود که به اندازه کیف معمولی است قرار دهید و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

۱.    چادر بازی غیر بادی

۲-۱- چادر بازی فنری

این نوع چادر بازی کودک همانند چادر مسافرتی از مقداری پارچه و فنر ساخته می‎شود. وظیفه فنر، نگه داشتن چادر به فرم و شکل دلخواه است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد چادر بازی فنری این است که بعد از جمع شدن به اندازه خیلی کوچکی تبدیل می شود و فضای کمی از اتاق کودک را در اشغال می کند.

۲-۲- چادر بازی پارچه ای

اکثر این چادرها از بدنه ای پارچه ای طراحی و تولید می شوند که تنها نوع پارچه در این محصولات متفاوت است. مشتریان با جنس ها و کیفیت های مختلفی از نظر نوع پارچه در این محصولات روبرو هستند. در واقع پارچه ای بودن بدنه اصلی این محصولات باعث می شود که کودک در فضای ایده آل و مستحکمی قادر باشد به بازی بپردازد و این نکته هم از دیگر خصوصیات خوبی است که در انتخاب چادر بازی پارچه ای قادر به در نظر گرفتن آن هستید.

گونه ای از این چادر های بازی دارای ساختار های پارچه برزنتی هستند که این برزنتی بودن محصول سبب می‎شود که استحکام و کیفیت فوق العاده ای را در این محصولات شاهد باشیم. 

چادرهای غیر بادی به نسبت چادرهای بادی ارزان قیمت هستند و دارای مدل های زیاد و متنوعی هستند. در انتخاب چادر باری کودک خود دقت داشته باشید که استاندارداهی بهداشتی در ساختار آنها به کار گرفته شده باشد. چادرهای پلاستیکی از نظر بهداشتی چندان قابل تایید نیست و برخی از آنها در اثر تابش نور آفتاب، بوی نامطبوعی را در داخل چادر ایجاد می کنند و برای کودک شما مضر است.

۲-۳- چادرهای سرخپوستی

چادرهای سرخپوستی، گزینه ای برای پنهان شدن و بازی کودکان ایده آل هستند. کودکان قادر هستند از چادر به عنوان مکانی خصوصی برای بازی، خواندن و نقاشی استفاده کنند.

چادرهای سرخپوستی،  ایده آل برای لانه های تابستانی و استراحتگاه های دنج زمستانی هستند. طراحی آن به شکل مخروطی است و از جنس های گوناگونی ساخته می شوند. شما می توانید چادر سرخپوستی را در طرح ها و الگوهای مختلف سفارش دهید. این چادر ها تنوع رنگی بسیاری دارند  و بسته به ترجیحات شما در اندازه های مختلف ارائه می شوند. چادر کودک سرخپوستی لازم است سبک وزن باشد و حمل و نقل از یک نقطه از خانه به نقطه دیگر را آسان سازد. این چادر اگر قرار است برای کاربرد خارج از خانه باشد، لازم است که در برابر آب و نور و گرد و غبار مقاوم باشند همچنین لازم است که آنها از مواد قابل شستشو ساخته شوند و ماندگاری بالایی داشته باشند.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سروکیدز

محصولات sarvkids با بهره گیری از نظرات کارشناسان طراحی و مشاوران روانشناسی تربیتی و تحت نظارت دقیق کارشناسان کنترل کیفیت و پایبندی به اهداف متعالی بنیانگذاران شرکت و هم چنین رعایت استانداردهای تولیدی، مجموعه ای از چادرها ی بازی ومحصولاتی را برای کودکان در طی سالهای رشدشان پیشنهاد می دهد.

اطلاعات تماس
  • 021443*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | روانشناسی و موفقیت