اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107026540013662

تولید و فروش ویژه صندلی آمفی تئاتر در شرکت سینما چوب

کد: 140107026540013662

https://bit.ly/3RlHqQH

، تهران , (اخبار رسمی): این روزها یکی از فاکتورهای اصلی رقابت برند‌ها و شرکت‌های معتبر در صنایع مختلف، علاوه بر زیبایی، شامل استاندارد‌های بین المللی، کیفیت، پشتیبانی، خدمات پس از فروش و مشتری مداری است. 

تولید و فروش ویژه صندلی آمفی تئاتر در شرکت سینما چوب
تولید و فروش ویژه صندلی آمفی تئاتر در شرکت سینما چوب
تولید و فروش ویژه صندلی آمفی تئاتر در شرکت سینما چوب
تولید و فروش ویژه صندلی آمفی تئاتر در شرکت سینما چوب
تولید و فروش ویژه صندلی آمفی تئاتر در شرکت سینما چوب
تولید و فروش ویژه صندلی آمفی تئاتر در شرکت سینما چوب

شرکت‌های پیشرو در صنایع مختلف با ایجاد واحد تحقیق و توسعه یا R&d و رصد جزء به جزء تمام ارکان این صنعت و به روز رسانی دانش، تکنولوژی، ابزارها و الزامات کیفی و کمی، تلاش می‌کنند نه تنها از قافله جهانی توسعه عقب نمانند، بلکه به عنوان یک برند پیشرو، یک گام جلوتر از رقبا در حرکت باشند. 

صنایع چوب، یکی از پیشرفته ‌ترین صنایع جهانی است که در کشور ما هم به واسطه حضور برند‌های مختلف و پیشگام، رشد و توسعه فراوانی یافته است. یکی از بخش‌های مهم این صنعت، محصولات، خدمات و سرویس‌هایی است که در حوزه سالن‌های مختلف اعم از سالن‌های کنفرانس، سینما، تئاتر، فضاهای کنفرانسی و سخنرانی و محیط‌های اداری مورد نیاز است. 

دانش خرید مانند دانش تولید مهم است

پیچیدگی‌هایی که به بخشی از آن‌ها اشاره شد، باعث شده است، فرایند خرید و تجهیز سالن‌های مختلف از جمله سالن‌های سینما و تئاتر مانند فرایند‌های تولید اهمیت داشته باشد. از این رو خریداران و مصرف کنندگان تجهیزات مختلف سالن‌های نمایش مشاوره‌های قبل از خرید از سوی متخصصین و کارشناسان یک برند معتبر را لازم دارند. 

از آن جا که تنوع محصولات بازار بسیار زیاد است و شناخت کیفیت و ارزیابی دوام و کارکرد این تجهیزات به سادگی میسر نیست، اطلاع از نکات اولیه برای شروع یک خرید و تجهیز بسیار اهمیت دارد. در واقع در نگاه اول تمام صندلی‌های موجود در بازار شکل و شمایل مشابهی دارند. این مساله وقتی بغرنج تر می‌شود که برخی از برند‌ها و مجموعه‌های تولید غیر معتبر اقدام به کپی کردن محصولات برند‌های معتبر می‌کنند. اما واقعیت این است که مواد تشکیل دهنده صندلی‌های تئاتر و سینما و سایر محصولات مرتبط با تجهیزات سالن‌ها از نظر مواد تشکیل دهنده و موارد متعددی که در فرایند تولید باید رعایت شوند، بسیار با یکدیگر تفاوت دارند.

تنها راه، اعتماد به یک برند و تحقیق درباره سازنده است

همه این موارد باعث می‌شود، تنها راه باقی مانده برای مصرف کنندگان، شناخت و اعتماد کافی به برند عرضه کننده محصولات باشد. بنابر این به جای این که وقت خود را صرف کسب اطلاعات تخصصی و تکنیکی پیچیده درباره محصولات و روند تولید آن بنماییم، کافی است تحقیقات خود را معطوف به شناخت سابقه، نمونه کارها، فعالیت‌ها، کارنامه و مشتریان یک برند خاص کنیم و بعد از کسب اعتماد کافی نسبت به خرید محصولات مورد نیاز خود برای تجهیز سالن‌های مختلف از همان برند مورد نظر اقدام کنیم. 

ناگفته نماند که علاوه بر عناصری مثل کیفیت و مواد تشکیل دهنده، محصولاتی نظیر صندلی‌های آمفی تئاتر و سینما و سالن‌های همایش، قیمت‌های رقابتی که برند‌های معتبر در کنار کیفیت محصولاتشان ارائه می‌کنند نیز بسیار حائز اهمیت است. در واقع خرید یک محصول بی کیفیت خسارتی چند جانبه به مصرف کننده وارد می‌کند که گاهی اوقات جبران آن بسیار دشوار است. بویژه اگر خرید مصرف کننده، کلان بوده و شامل مقدار زیادی از محصولات مورد نظر باشد. 

سینما چوب فیدار، برند پیشرو در ایران 

راهکارهای عملیاتی و کارنامه درخشان یک برند به طور مشخصی شما را به سوی یک خرید موفق هدایت خواهد کرد. خوشبختانه با وجود فضای مجازی و امکان تحقیقات گسترده درباره سابقه و کارنامه برند‌ها باعث شده است، ارزیابی کیفیت محصولات برند‌ها کار سختی نباشد.

برای مثال در کشور ما یکی از موفق ‌ترین برند‌هایی که در زمینه طیف گسترده ای از محصولات مرتبط با تجهیز سالن‌های مختلف فعالیت می‌کند، شرکت سینما چوب فیدار است. 

شرکت سینما چوب فیدار به عنوان تولید کننده، عرضه کننده، سرویس دهنده و حتی صادر کننده انواع مدل‌های صندلی آمفی تئاتر، صندلی همایش، صندلی سینما و صندلی‌های اداری از سال 1393 فعالیت حرفه ای خود را با اتکا به دانش روز و توانمندی‌های یک تیم حرفه ای از کارشناسان و تولید کنندگان این صنعت در شهر کرج آغاز کرده و خیلی زود توانست طیف گسترده ای از مشتریان مشکل پسند را به سمت خود جلب کند که با مراجعه به سایت این برند می‌توان فهرست پر شمار این مشتریان را که شامل نام‌های بزرگی از صنایع مختلف است، مشاهده کرد. 

نظام آراستگی S5 الگوی تثبیت شده جهانی 

شرکت سینما چوب فیدار سال‌هاست که خدمات مربوط به تجهیز سالن‌های مختلف نمایش و همایش را با اتکا به نظام آراستگی S5 به پیش می‌برد که مهم ‌ترین استاندارد جهانی در زمینه تجهیز محیط‌های اداری، سالن‌های همایش و نمایش و سایر اماکن زیبا و شکیل است. 

اگر نگاهی کلی به اسلوب جهانی فوق که توسط ژاپنی‌ها ابداع شده است بیندازیم، مهم ‌ترین عناصر لازم برای سازماندهی یک محیط مطلوب را در آن خواهیم دید. الگوی دکوراسیون مبنی بر نظام S5 که به طور دقیق در پروژه‌های تجهیز و دکوراسیون سینما چوب فیدار به کار گرفته می‌شود، شامل فاکتورهای اصلی زیر است: 

  • ساماندهی مناسب مطابق با برترین شیوه‌های موجود.
  • پاکیزه سازی حداکثری محیط مورد نظر و توجه به المان‌های ریز و نکته سنجی‌های حداکثری.
  • به کار بستن حداکثر نظم و ترتیب و سنجش کلی پروژه بر مبنای انضباط بصری و مفهومی.
  • استاندارد سازی پروژه‌های تجهیز و دکوراسیون براساس تازه ‌ترین یافته‌های هنرهای بصری از جمله هنرهای تزئینی.
  • حصول انضباط حداکثری محیطی و جانمایی بهینه تمام عناصر و المان‌های فضاهای داخلی. 

به کاربستن نظام دکوراسیون فوق باعث می‌شود بعد از اتمام پروژه، بهره برداران بتوانند بهترین بهره وری را از پروژه اجرا شده و محیط مورد نظر خود داشته باشند که از جمله می‌توان به مواردی از این است اشاره کرد: 

  • دستیابی به حداکثر سرعت ممکن در زمینه جریان فرایند‌ها در محیط مورد نظر. 
  • درک زیبایی‌های بصری و احساس راحتی و دوری از خستگی توسط حاضرین در محیط. 
  • حصول محیط کاری و ارتباطی تمیز و نظام مند.
  • کم شدن هزینه اجرای پروژه، البته با استفاده از بهترین متریال‌های موجود. 

برند سینما چوب فیدار که اجرای پروژه‌های خود را با استفاده از الگوی جهانی فوق آغاز کرد، موفق شد در زمینه دکوراسیون اداری، صندلی آمفی تئاتر و تجهیز سیستم‌های سازمانی و ساخت و تجهیز سالن‌های همایش، سینما و تئاتر این سیستم را مطابق با استانداردهای جهانی در کشور عرضه کرده و نیاز بخش عمده ای از سازمان‌های بخش خصوصی و دولتی را برآورده کرده و نیاز کشور به این صنعت را تامین کند. 

خدمات گسترده سینما چوب فیدار در صنعت تجهیز سالن‌ها 

شرکت سینما چوب فیدار، که حضوری همه جانبه در این صنعت دارد، توانسته است با تعاملی حداکثری با مشتریان خود، از ابتدا تا انتهای فرایند خرید و حتی ارائه خدمات پس از فروش و مشاوره‌های قبل از خرید، رضایت حداکثری مشتریان داخلی و خارجی خود را به دست آورد. این حضور حداکثری برند سینما چوب فیدار از جمله شامل این موارد است:‌

  • مشاوره قبل از خرید و مشاوره‌های سیستماتیک، قبل از اجرای پروژه. 
  • طراحی و اجرای سیستم‌های حرفه ای دکوراتیو.
  • تزئینات و معماری داخلی.
  • تجهیزات الکترونیکی مربوط به مانیتورینگ 
  • تامین کلیه ادوات و تجهیزات صوت و تصویر.
  • تجهیزات و وسایل آموزشی خصوصی و عمومی.
  • تجهیز کامل سالن‌های همایش، کنفرانس، اتاق جلسات، اتاق مدیران، سینما، لابی هتل‌ها و مراکز پذیرش مسافر و گردشگری و مجتمع‌های تجاری، تفریحی و محیط‌های مشابه. 

تیم تخصصی، رمز موفقیت یک برند 

موفقیت در هر زمینه ای بدون پشتوانه یک تیم تخصصی تقریبا غیر ممکن است. به این دلیل باید گفت که برند سینما چوب فیدار موفقیت‌های خود را در دو دهه فعالیت بی نقص مدیون تیم تخصصی متشکل از کارشناسان، مدیران، مجریان، استادکاران و البته محصولات با کیفیتی است که روز به روز بر کیفیت آن‌ها افزوده شده است. 

به کار بستن برترین تجهیزات تکنیکی روز دنیا، به همراه تلفیق اندیشه با مقوله‌هایی چون هنر و تجربه در کنار مدیریت موفق تیم راهبری سینما چوب فیدار باعث شده است، چشم انداز بسیار خوبی را در این صنعت برای این برند متصور باشیم. چشم اندازی که در آن یک برند ایرانی خواهد توانست در صنعت مورد نظر ما همگام با برند‌های معتبر جهانی گام برداشته و افتخاری برای صنعت و اقتصاد کشور باشد. 

تقدیرنامه‌های برند سینما چوب فیدار

دو دهه فعالیت موفق برند سینما چوب فیدار باعث شده است که این برند بتواند تندیس‌ها و لوح‌های تقدیر متعددی را از منابع و نهادهای معتبر داخلی و بین المللی از آن خود کند. در ادامه به برخی از این گواهی نامه‌ها اشاره می‌کنیم:‌

  • تندیس اجلاس کشوری دکترین نوین در رهبری بنگاه‌های اقتصادی.
  • تقدیرنامه اصالت به پاس تلاش و نیکنامی در عرصه کسب و کار در زمینه تجهیز سالن‌ها و ارائه صندلی اداری و آمفی تئاتر.
  • تقدیرنامه کارآفرین برتر برای مدیر عامل شرکت سینما چوب فیدار.
  • تندیس مدیریت نوآوری، رقابت و آینده پژوهی در بنگاه‌های اقتصادی.
  • سپاس نامه طلایی انجمن علمی بازرگانی ایران شرکت سینما چوب فیدار.
  • پروانه عضویت مجمع مدیران دانش بنیان به عنوان عضو اصلی.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ملاحظه نمونه کارهای زیبا و موفق این مجموعه، می‌توانند به سایت سینما چوب فیدار به نشانی www.cinema-choob.com مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 02186127148 | 09121764497 تماس بگیرند. 

تولید و فروش ویژه صندلی آمفی تئاتر در شرکت سینما چوب

برای مشاهده این تصویر در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندلی آمفی تئاتر سینما چوب

شرکت سینما چوب فیدار تولید و صادر کننده انواع صندلی های سینما ، صندلی همایش ، صندلی آمفی تئاتر و صندلی کنفرانس تجهیز کننده کامل انواع سالن های سینما ، آمفی تئاتر ، چند منظوره، همایش، سمینار ، کلاس های آموزشی و دکوراسیون های اداری اعم از تجهیز دکور سالن ، نصب صندلی سالن ، طراحی و مشاوره سالن ، صوت و تصویر سالن ها و نور عمومی و اختصاصی سالن ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]