اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140104266300213662

تجهیز سالن سینمایی

کد: 140104266300213662

https://bit.ly/3AWt9VN

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از عوامل شروع کار پروژه های تجهیز سالن های سینمایی،آمفی تئاتر و همایش مشاوره در این زمینه است. بازدید از محل احداث پروژه؛ برنامه‌های هماهنگی تجهیز کارگاه با پیمانکار پروژه، ارائه طرح‌های سه بعدی و چیدمان بصورت فایل اتوکد تیز از مراحل ابتدایی و شروع تجهیز یک سالن است.

تجهیز سالن سینمایی
تجهیز سالن سینمایی

*خدمات کامل مشاوره،طراحی و اجرای تجهیز سالن‌ها (اعم از سالن سینما، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن سمینار، سالن کنسرت و دکوراسیون های اداری) در سینما چوب فیدار است.

تجهیز سالن سینمایی

یکی از مهم ترین فاکتورهای زیبایی یک سالن سینمایی یا آمفی تئاتر صندلی‌های مجموعه است.

اجزا صندلی‌های سینمایی و آمفی تئاتر:

کفی صندلی های سینمایی باید بسیار راحت واز نظر کاربری طولانی با دوام باشد،مکانیزم این صندلی ها بصورت تاشو و با متریال عالی در سینما چوب عرضه وبه کارفرمایان محترم ارائه میگردد.

عوامل موثر کلیدی تجهیز سالن سینمایی به شرح ذیل است:

1_صفحه نمایش:صفحه نمایش سالن های نمایشی یکی از مهم ترین عوامل در تجهیز سالن سینمایی است.

که باید برای تناسب تصویر،پروژکتورها اهمیت خاصی قائل شد،تا بیننده براحتی از هر جای سالن و با هر فاصله از صفحه نمایش امکان دید کامل و واضح را داشته باشد.

2_دکوراتیو سالن:شامل متریال انتخابی کارفرما و بهره برداری برای نصب بر روی سقف و دیوار سالن سینما

3_سیستم برق و روشنایی:شامل کلیه لوازم برقی استاندارد جهت نصب و اجرا در سالن سینما اعم از روشنایی عمومی و پروژکتورها است.

4_کف پوش:شامل متریال های متنوع بنا به در خواست بهره بردار و پیشنهاد تیم طراحی و مشاوره پیمانکار اعم از موکت،کف پوش و پارکت است.

5_سیستم صوتی:یکی دیگر از عوامل تاثیر گزار در سالن های سینمایی سیستم صوت حرفه ای آن است.

دومین فاکتور از عوامل تجهیز سالن سینما بعد از صفحه نمایش کیفیت صدای بلند گوهاست که باید با دقت و مناسب کاربری سالن انتخاب گردد.

6_طراحی مناسب برای شیب و راهروهای سالن سینما :شیب سالن باید بصورتی باشد که به نسبت فاصله با صفحه نمایش در هر کجای سالن بهترین دید را به بیننده بدهد و

و دسترسی راهروها در چیدمان صندلی ها یکی دیگر از عوامل مهم در طراحی است که امکان سهولت رفت و آمد برای بیننده را فراهم میکند.

آدرس وب سایت:cinema-choob.com

نشانی دفتر مرکزی:

تهران-شهرک غرب-بلوار دریا-خیابان مطهری شمالی-کوچه گل آذین-پلاک 30

شماره های تماس شرکت سینما چوب:

02188688207

02186127148

09121764497

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

صندلی آمفی تئاتر سینما چوب

شرکت سینما چوب فیدار تولید و صادر کننده انواع صندلی های سینما ، صندلی همایش ، صندلی آمفی تئاتر و صندلی کنفرانس تجهیز کننده کامل انواع سالن های سینما ، آمفی تئاتر ، چند منظوره، همایش، سمینار ، کلاس های آموزشی و دکوراسیون های اداری اعم از تجهیز دکور سالن ، نصب صندلی سالن ، طراحی و مشاوره سالن ، صوت و تصویر سالن ها و نور عمومی و اختصاصی سالن ها

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]