اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107026541019472

آشنایی با کلاه کپ؛ پرطرفدار ترین نوع کلاه

آشنایی با کلاه کپ؛ پرطرفدار ترین نوع کلاه

کد: 140107026541019472

https://bit.ly/3RfpjvJ

، (اخبار رسمی): اگر جزو افراد علاقه مند به انواع اکسسوری در دنیای پوشاک هستید و این‌بار به دنبال خرید کلاه می‌باشید، باید بدانید به هر پوششی که سر را می‌پوشاند ، کلاه گفته می‌شود. (مانند کلاه بافت، آفتابی، لئونی و…) این مفهوم بدان معنا است که این اکسسوری پرطرفدار دارای انواع مختلفی است

آشنایی با کلاه کپ؛ پرطرفدار ترین نوع کلاه
خرید کلاه

و هر‌کدام با توجه به استایل و سلیقه شما قابل استفاده می‌باشد. تقریبا می‌توان گفت تعداد زیادی از انواع کلاه‌های مورد استفاده امروزی از نوع اسپرت می‌باشند. یعنی هم مورد استفاده بانوان است و هم آقایان از آن استفاده می‌‌نمایند. یکی از گونه‌های معروف کلاه‌های اسپرت، کلاه کپ است. این گونه خاص از کلاه‌ها نیز خود به دسته های مختلفی از قبیل: کلاه نقابدار بسیبالی، کلاه لبه کوتاه، کلاه فدرال و…تقسیم می‌شوند.

هر‌کدام از این زیر مجموعه‌ها به هدف خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. اما اولین و تنها هدف مشترک آن‌ها به منظور حفاظت از سر و پوست صورت شما در مقابل تابش مستقیم نور خورشید می‌باشد. با ما همراه باشید تا در ادامه بیشتر با انواع و ویژگی های کلاه کپ آشنا شوید.

کلاه کپ را به چه نامی می شناسید؟

شاید هنگامی که به دنبال خرید کلاه کپ می‌باشید، نام‌های مختلفی از آن به گوشتان خورده باشد. بهتر است بدانید همه این نام گذاری‌ها در واقع به همان کلاه‌های لبه‌دار یا کپ اشاره می‌نمایند که ممکن است کمی در ساختار و یا نوع کاربری باهم متفاوت باشند. برای مثال کلاه کپ بیسبالی کلاهی است که ساختار آن نسبت به دیگر انواع کلاه لبه‌دار فشرده‌تر می‌باشد. و یا کلاه فدرال معمولا برای یک هدف خاص مانند راهپیمایی نظامی و یا زیبایی در یک مهمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین ترتیب با تفاوت‌های جزئی که در بین این کلاه‌ها وجود دارد نام‌های مختلفی به هر‌یک از آن‌ها اختصاص داده شده است.

ویزور کلاه چیست؟

آن بخش سفتی که در جلوی کلاه‌های کپ وجود دارد و در واقع مانع تابش نور خورشید به صورت شما می‌شود، ویزور کلاه نام دارد. اکثر شما این قسمت را با نام‌های عامیانه لبه یا نقاب کلاه می شناسید و ممکن است نام ویزور کمتر به گوشتان خورده باشد.

توجه: ویزور در انواع کلاه ایمنی در جلوی صورت نصب می‌شود و در این قسمت هم نقش محافظتی دارد. و می‌تواند مانع ضربه مستقیم و یا ورود گرد و غبار به چشم شما شود.

دلایل استفاده از انواع کلاه کپ

پوست انسان یکی از حساس ترین اجزا بدن می‌باشد و تماس طولانی مدت نور خورشید با آن باعث آسیب رسیدن به پوست شما می‌شود. از آنجایی که بیشتر اندام شما توسط لباس ها محافظت می‌شوند، تنها پوست صورت است که در طول روز در معرض تابش نور خورشید قرار دارد. ازین رو مراقبت از آن مسئله مهمی می‌باشد و راه های مختلفی برای آن وجود دارد. یکی از ساده ترین راه ها استفاده از کلاه کپ می‌باشد. این کلاه به دور سر چفت می‌شود و لبه آن مانند سایه‌بانی از تابش نور مستقیم خورشید به پوست شما جلوگیری می‌نماید. خرید این کلاه به خصوص در فصول گرم سال تاثیر بسزایی در محافظت از پوست شما خواهد داشت.

همچنین از دیگر کاربرد‌های این کلاه برای استفاده در ورزش‌های هوازی و گشت و گذار روزانه می‌باشد. و اگر شما فردی اهل ورزش هستید، پیشنهاد نانی شاپ به شما عزیزان استفاده از کلاه‌های لبه دار می‌باشد.

به عنوان آخرین مورد بهتر است بدانید کلاه‌های کپ امروزه در صنعت مد و فشن کاربرد بسیاری دارند و یکی از دلایل آن استقبال ویژه اکثر افراد جامعه از این نوع کلاه می‌باشد. این دسته از کلاه‌ها طرفداران بسیاری در تمام سنین دارد.

کلام آخر 

برای خرید انواع کلاه دخترانه و پسرانه می‌توانید به صفحه اصلی وب سایت نانی شاپ مراجعه نمایید. این مجموعه ارائه دهنده بهترین کیفیت در زمینه اکسسوری پوشاک می‌باشد. همچنین با مراجعه به صفحه دستکش ها می‌توانید کلاه های زمستانی خود را با دستکش مورد نظرتان ست نمایید. ضمن آن مجموعه نانی شاپ تنوع بسیاری در زمینه خرید جوراب های مختلف استفاده از آن در تمامی فصول برای سلایق مختلف به وجود آورده است.

شما عزیزان می‌توانید تمام محصولات مورد نیاز خود را به صورت یکجا در کمترین زمان از این مجموعه خریداری نمایید. و با استفاده از جعبه و چمدان چوبی نانی شاپ، خاص ترین هدایا را به عزیزانتان تقدیم کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]