اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202247283219472
در دسترس نیست

چند ترفند ساده برای ست کردن کلاه با لباس هایمان

چند ترفند ساده برای ست کردن کلاه با لباس هایمان

کد: 140202247283219472

، (اخبار رسمی): خریدکلاه یکی از اکسسوری های مهمی است که معمولا کاربرد و اهمیت آن نادیده گرفته می شود. اما کلاه می تواند نقش مهمی در مد شما داشته باشد و ظاهر ساده و معمولی شما را به استایلی شیک و جذاب تبدیل کند.

چند ترفند ساده برای ست کردن کلاه با لباس هایمان
خرید کلاه ساحلی

اگر از مدل موهای خود راضی نیستید یا می خواهید تا حد امکان از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنید یا سر خود را گرم نگه دارید، خرید کلاه راه حل شما خواهد بود. اما کدام کلاه؟ به چه شکلی؟ چطور و با کدام لباس باید برای تکمیل ظاهر خود استفاده کرد؟ به هر حال این اکسسوری پرکاربرد و کاربردی نکات خاص خود را دارد و برای استفاده از آن باید ترفندهایی را در نظر بگیرید تا ظاهرتان یکدست و هماهنگ شود.

کلاه

تابستان و زمستان تفاوتی ندارد، کلاه می تواند شما را خوش تیپ تر کند و کاربردهای خاصی داشته باشد. مثلا در تابستان سرتان را گرم نگه می دارند و در تابستان صورتتان را خنک می کنند. در روزهایی که موهایتان به هم ریخته است، جرأت کنید و سرتان کلاه بگذارید تا خوش تیپ تر شوید! اما چرا از کلاه استفاده نمی کنیم؟ چون ممکن است تیپ ما را خیلی شلوغ نشان دهد یا اینکه بلد نیستیم آن را با بقیه لباس ها هماهنگ کنیم. برای هماهنگی کلاه با لباس های دیگر، اولین قدم این است که بدانید می خواهید چه مدلی داشته باشید. ما در انتخاب کلاه مناسب با ست های زنانه و مردانه برای سبک های مختلف به شما کمک می کنیم.

مدل اسپرت دخترانه با کلاه

خرید کلاه انتخاب خوبی برای دختران اسپرت است، آن را با شلوار جین، کفش های برزنتی و تی شرت ست کنید. اگر می خواهید این استایل را با مد 2017 ست کنید به سراغ این انتخاب ها بروید.

• یک تی شرت سفید با فرم آزاد انتخاب کنید، طرح نوشته روی تی شرت یکی از مدهای سال 2017 است.

• یک شلوار جین زنانه را با یک لباس باریک یا یک تی شرت ست کنید.

• از یک کوله پشتی زنانه کوچک برای کیف استفاده کنید.

کلاه زنانه با کلاه لبه دار

همه ما احتمالا حداقل یک بار استایل اسپرت را با کلاه های زنانه تجربه کرده ایم، اما خرید کلاه نقابدار برای سلیقه های خاصی است. می توانید آن را با یک لباس مهمانی یا حتی یک لباس مهمانی، مثلا با دامن و تاپ یا پیراهن ست کنید!

خرید کلاه نقابدار برای رفتن به مهمانی

• سعی کنید رنگ کلاه و خرید کلاه نقابدار  یا ریزه کاری های آن به گونه ای باشد که شما را در انتخاب لباس محدود نکند.

• دامن کوتاه زنانه انتخاب کنید، چون رنگ بند دور کلاه مشکی است، مشکی رنگ مناسب تری برای دامن است.

• می توانید بلوز را با کفش ست کنید، ست قرمز و مشکی یکی از آن ست های لباس زنانه دوست داشتنی است که ظاهری شاد و تابستانی دارد.

• سراغ یک کفش تخت زنانه بروید که با دامن کوتاه سازگارتر است، یک کفش زنانه قرمز!

• با همین مدل کلاه ساده می توانید ست رسمی تری داشته باشید.

• رنگ پیراهن زنانه ای که انتخاب می کنید باید با رنگ زمینه کلاه که رنگی طبیعی و روشن است مطابقت داشته باشد. رنگ های روشن بیشتر برای استایل تابستانی مناسب هستند.

• جزئیات مشکی پیراهن و کلاه به شما این امکان را می دهد که یک جفت کفش پاشنه بلند مشکی را برای این ست انتخاب کنید.

• این ست را با یک کیف دستی کرم تکمیل کنید.

معمولی و متفاوت با کلاه مدرن

اگر به دنبال مد 2017 و طرح های جدید در کلاه هستید، می توانید نگاهی به طرح های محبوب سال 2017 بیندازید و به دنبال خرید کلاه باکت باشید.

یکی از پرطرفدارترین طرح های امسال که به ویژه در اکسسوری ها مورد استفاده قرار می گیرد، خرید کلاه باکت است. مدل کلاه مدرن با این طرح را برای استایل روزمره و کژوال به شما پیشنهاد می کنیم.

• یک تاپ گلدار را با این ظاهر زنانه ست کنید، طرح های گل امسال توجه بسیاری از طراحان مد را به خصوص در کلکسیون های بهار و تابستان به خود جلب کرده است.

• می توانید کفشی را انتخاب کنید که طرح، جنس و رنگ آن با کلاه همخوانی داشته باشد، یکی از مدل های کفش تخت تامز برای این ست مناسب است.

کلاه می تواند در استایل مردانه بسیار مفید باشد، بهتر است به یک کلاه ساده بسنده نکنید، یادتان باشد از آن کلاه های فدورا یا چاپو در استایل خود استفاده کنید.

اگر در مورد لباس خود نگران هستید، ما به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را به روش مد سال 2017 انجام دهید،

احساس خوش تیپ بودن با کلاه فدورا

به فیلم کازابلانکا نگاهی بیندازید، حتما فکر می کنید همفری بوگارت خوش تیپ ترین مردی است که تا به حال دیده اید، چرا سبک او در این فیلم همیشه جلب توجه می کند؟ شاید این کلاه است که هرگز از مد نمی افتد. کلاه فدورا یکی از آن کلاه هایی است که هرگز از مد نمی افتد، این کلاه متعلق به دهه 1900 نیست، بلکه متعلق به مردان خوش تیپ و شیک تمام دوران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس