اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210097748819472
در دسترس نیست

باید ها و نبایدها که هنگام خرید ساک ورزشی باید بدانیم

باید ها و نبایدها که هنگام خرید ساک ورزشی باید بدانیم

کد: 140210097748819472

، (اخبار رسمی): قسمتی از لایف استایل امروز اکثر ما ورزش کردن و رفتن به باشگاه است. فرقی نمی‌کند شما چه رشته ورزشی‌ای را دنبال می‌کنید و در هفته چه مقدار ورزش می‌کنید در هر صورت نیاز است لباس، کفش و دیگر ملزومات باشگاه را همراه داشته باشید.

باید ها و نبایدها که هنگام خرید ساک ورزشی باید بدانیم
کوله پشتی

در ادامه با ویژگی‌‌های یک ساک ورزشی خوب بیشتر آشنا خواهیم شد.

 حمل آسان 

نکته مهم درباره هر کیف و ساکی، حمل آسان و وارد کردن حداقل فشار به کمر و ستون فقرات است. با توجه به اینکه وسایل ورزشی حجیم و سنگین هستند، ساک ورزشی‌ای که انتخاب می‌کنید باید از استاندارد‌های لازم بهره‌مند باشد تا آسیبی به بدن شما وارد نکند.

 یکی از پرطرفدارترین نوع ساک ورزشی مدل رو دوشی است که دارای یک بند بلند برای قرار گرفتن روی شانه هاست و معمولا دو دسته کتاه‌تر برای حمل دستی دارند. این مدل از ساک ورزشی، عریض است و جز ساک‌های جادار با دسترسی راحت به تمام نقاط ساک محسوب می‌شود. نوع دیگری از ساک ورزشی ساک‌های دوفل هستند که مدل استوانه‌ای دارند و دارای دو دسته و بند دوشی هستند.

 جنس مرغوب

ساک‌های ورزشی باید جنس مرغوبی داشته باشند تا تحمل وزن زیاد و استفاده مکرر را داشته باشند و حالت خود را حفظ کنند و دفرمه نشوند. اگر گشتی در بازار بزنید می‌توانید انواع ساک ورزشی با جنس‌های برزنتی، نایلونی، پلاستیک و یا چرمی را پیدا کنید. هر کدام از این جنس‌ها ویژگی‌های متفاوتی دارند. ساک ورزشی چرمی

چرم مرغوب‌ترین جنس برای کیف و ساک محسوب می‌شود. چرم طبیعی مزایایی مانند عمر طولانی، داشتن منافذ برای رفت و آمد هوا و جلوگیری از بو گرفتن فضای داخلی کیف را دارا می‌باشد. تنها مشکل ساک‌های چرمی قیمت بالای آنهاست که در مقابل کیفیت این پارچه غیر منطقی نیست. هنگام خرید ساک ورزشی چرمی دقت کنید زیرا چرم طبیعی و‌ چرم مصنوعی دو پارچه‌ کاملا منفاوت با ویژگی‌های مختلفی هستند.

 ساک ورزشی پلی‌استر و برزنتی

این نوع از پارچه‌ها دوام زیادی دارند و مقرون به صرفه هستند. معمولا وزن زیادی ندارند و بعنوان ساک ورزشی بسیار کاربردی هستند. مشکل عمده ساک‌هایی که از جنس پلی‌استر هستند نداشتن تهویه مناسب و روزنه‌های کافی برای جا‌به‌جایی هواست. پس اگر ساک ورزشی شما از جنس پلی‌استر و مواد پلاستیکی است، بهتر است لباس‌های مرطوب را به صورت جداگانه داخل کیسه قرار دهید و یا بعد از رسیدن به منزل آن‌ها را از میف خارج کنید تا ماندن آنها داخل کیف باعث ایجاد بوی نامطبوع نشود. 

کیفیت مناسب

اگر‌ قصد خرید ساک ورزشی دارید و می‌خواهید‌ بهترین‌ انتخاب را داشته باشید تا ساک ورزشی شما عمر طولانی‌ای داشته باشد حتما به نکات زیر دقت کنید. 

۱- به نحوه دوخت در درزها و به خصوص دسته و بند کیف دقت این. وزن کیف قرار است توسط بندها حمل شود پس باید دوخت خوب و ‌مقاومی داشته باشد. 

۲- تعداد جیب‌های بیرونی و داخلی کیف را چک کنید تا متناسب با نیاز شما و وسایلی که باید جدا از هم قرار دهید باشد. مثلا خوب است که ساک ورزشی محفظه جدا برای حمل کفش، بطری آب، وسایل کوچکی مثل ایرپاد و‌ کیف پول و… داشته باشد.

 ۳- زیپ‌ها و باز و بسته‌شدن آن‌را چک کنید. زیپ خوب نرم و راحت باز بسته می‌شود و سایز آن متناسب با اندازه کیف و جیب‌های آن است. 

۴- حجم و اندازه کیف نکته بسیار مهمی است که باید با اندام شما و تعداد و حجم وسایلی که حمل می‌کنید سازگار باشد. چک کنید که ساک یا کوله ورزشی بیش اندازه بزرگ یا کوچک نباشد تا انتخاب کاربردی‌‌ای داشته باشید.

 استایل به‌روز 

اولین ایده‌ای که با دیدن یک شخص با ساک ورزشی به ذهن خطور می‌کند این است که با یک فرد ورزشکار با روتین ورزشی مواجه هستیم. پس اگر ورزشکار هستید و ‌می‌خواهید بهترین استایل خود را نشان دهید باید برای انتخاب لباس و ساک ورزشی وقت صرف کنید. ست کردن برند ورزشی مثلا ساک ورزشی نایک با لباس ورزشی نایک بسیار مناسب است. ست کردن رنگ‌هایی که همخوانی خوبی دارند مثل یک بادگیر ورزشی سرمه‌ای همراه ساک ورزشی توسی، استایل کردن هودی با کوله ورزشی و… شما را برای رفتن به باشگاه مشتاق‌تر می‌کند. استایل کردن انواع ساک ورزشی و کوله‌ ورزشی که مدل‌ها و‌ رنگ‌های مختلفی دارند با انواع لباس‌های ورزشی ممکن است.

 خرید ساک ورزشی

با در نظر گرفتن تمام نکات بالا حالا می‌توانید ساک ورزشی خود را از نانی شاپ سفارش‌ دهید.

نانی شاپ ساک‌های ورزشی دارد که تمام ویژگی‌های یک ساک ورزشی خوب را دارا می‌باشد، هم کیفیت و‌ جنس خوبی دارد و هم حمل آن راحت است و حتی می‌توانید در نانی شاپ‌ ساک‌هایی پیدا کنید که به هر سه روش دوشی، دستی و کوله‌ای قابل حمل می‌باشند. ساک‌ها و‌ کوله‌‌های ورزشی موجود در نانی شاپ وارداتی هستند و مناسب خانم‌ها و آقایان می‌باشند. اگر قصد خرید کوله ورزشی دارید و به خرید آنلاین علاقه‌مندید حتما مدل‌های موجود در سایت نانی‌شاپ را چک کنید. شما می‌توانید انواع کوله ورزشی، کوله اسپرت، کوله دانشجویی و … را از نانی شاپ تهیه کنید. بهترین‌ و با کیفیت‌ترین محصولات را همواره می‌توانید از در سایت نانی‌شاپ پیدا کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تازه‌های ورزش | تجهیزات ورزشی