اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140202317292319472
در دسترس نیست

راهنمای ست کردن جوراب با انواع کفش ها

راهنمای ست کردن جوراب با انواع کفش ها

کد: 140202317292319472

، (اخبار رسمی): یکی از اکسسوری های پوشاک که پاهای ما را می پوشاند و از نظر استفاده، جنسیت، سبک و رنگ متفاوت هستند، جوراب ها هستند. جوراب ها علاوه بر گرم کردن و مراقبت از پاها، استایل ما را نیز کامل می کنند.

راهنمای ست کردن جوراب با انواع کفش ها
خرید جوراب

اگر جوراب را به درستی با کفش و شلوارتان هماهنگ نکنید، جلوه خوبی نخواند داشت. یعنی زیبایی آنها نامرئی می شود. بنابراین یکی از اصول هماهنگی در خرید جوراب رعایت این موضوع است.

 شاید به طور خلاصه نکات زیر را بتوان به عنوان اصول هماهنگی جوراب در نظر گرفت:

1.  رنگ جوراب باید با شلوار هماهنگ باشد.

2.  اندازه جوراب ها با توجه به استایل های رسمی، نیمه رسمی، اسپرت و … متفاوت است.

3.  نوع جوراب باید با استایل کفش هماهنگ باشد.

رنگ، اندازه و تیپ سه معیار اصلی برای داشتن یک استایل جذاب هستند. در واقع برای داشتن ظاهری خاص باید به تمام نکات توجه کنید.

صنعت مد به صورت گسترده به این موضوع پرداخته و معیارهای متفاوت و جذابی را برای این هماهنگی در نظر گرفته است. در ادامه در مورد این سه مورد برای هماهنگی جوراب با انواع رسمی و اسپرت بیشتر صحبت خواهیم کرد.

ابتدا باید بپذیریم که هیچ قانون مدونی در صنعت مد برای هماهنگی رنگ جوراب با کفش و لباس شما وجود ندارد! البته این به این معنا نیست که هر طور دوست دارید لباس بپوشید و فکر کنید استایل خوبی دارید! برخی از محققان صنعت مد ترکیب مناسبی را برای ست کردن جوراب با استایل های مختلف معرفی کرده اند. برای پاسخ به این سوال که رنگ جوراب را با چه چیزی هماهنگ کنیم، باید به موضوعات زیر توجه کنیم:

1- با شلوار نخی جوراب های کرم، قهوه ای یا سفید بپوشید.

2- با شلوار جین شما آزادید هر نوع جورابی که دوست دارید بپوشید، اما نه جوراب!

3- با استایل های رسمی مثل کت و شلوار، حتما رنگ جوراب را با شلوار هماهنگ کنید نه با کفش.

4- مشکی اغلب با همه رنگ ها ترکیب جذابی ارائه می دهد پس آن را در گوشه کمد نگذارید.

5- رنگ سفید را کنار بگذارید و هرگز برای داشتن استایل جذاب به سراغ رنگ سفید نروید!

6- با شلوار تیره جوراب تیره بپوشید مثلا با شلوار تیره جوراب تیره بپوشید نه برعکس.

امیدواریم پاسخ این سوال را گرفته باشید که رنگ جوراب را با چه چیزی ست کنید. اما به طور خلاصه باید بگوییم که بهترین راه برای هماهنگی جوراب با لباس های دیگر استفاده از رنگ شلوار است.

اما راه دیگری برای افرادی که لباس ورزشی می پوشند وجود دارد و اکثر افراد جامعه نیز در این گروه قرار می گیرند. جوراب ها را با رنگ تی شرت هماهنگ کنید. زیرا همه ما اغلب شلوار جین آبی و تی شرت های رنگی می پوشیم. برای ایجاد هارمونی خاص بهتر است رنگ تی شرت را با رنگ جوراب در این مدل لایت هماهنگ کنید.

نکته:

البته استثنا هم هست! اگر شلوار جین شما مشکی است بدون شک خرید جوراب مشکی ساده با ساق یا کفی کوتاه بهترین استایل را به شما می دهد.

با کفش ورزشی چه جورابی بپوشیم؟

 برای هماهنگی جوراب و کفش ورزشی، باید نوع کفش خود را در نظر بگیرید. مثلا خرید جوراب کالج بسیار شیک و خاص است. همچنین پوشیدن خرید جوراب کالج  و پوشیدن ان با کتان باعث می شود هوا به پاهای شما برسد و کمتر احساس ناراحتی کنید. در واقع جوراب های کالج  را می توان با همه کفش ها و مدل ها پوشید اما با کفش های کالج جلوه ای شیک و خاص به شما می دهد.

اکثر محققان صنعت مد بر این عقیده هستند که پوشیدن جوراب های رنگی با لباس و کفش ورزشی خوب است، مثلاً اگر شلوار جین آبی و تی شرت سفید و یک جوراب شلواری سفید و آبی بپوشید، خوب است. برای پوشیدن جوراب سفید و مشکی را انتخاب کنید اما همین موضوع در استایل رسمی کاملا متفاوت است و رنگ جوراب و کفش باید با هم هماهنگ باشد. بنابراین هماهنگی جوراب با ظاهری اسپرت پتانسیل بسیار بیشتری نسبت به ظاهر رسمی دارد.

هماهنگ کردن جوراب با کفش کتانی

 اکثر افرادی که لباس ورزشی می پوشند به دنبال راحتی در حین ورزش هستند. برای این منظور خوب است که جوراب های مچ پایی را بیشتر در نظر بگیرید. همچنین استفاده از رنگ‌های روشن مانند سفید برای ست کردن جوراب با کفش‌های اسپرت ظاهری مرتب به شما می‌دهد. البته اگر لباس شما تماماً سفید است، جوراب سفید بهترین انتخاب شما خواهد بود، اما در غیر این صورت، می توانید جوراب خود را با رنگ تی شرت تان هماهنگ کنید.

البته بهتر است جوراب های خود را متناسب با شلواربپوشید، اما در استایل اسپرت، الزامی به رعایت چنین قوانین سخت گیرانه ای وجود ندارد. فقط باید مطمئن شوید که رنگ آمیزی یکدست است و به اصطلاح ظاهر مد نمی شوید. خوب است حداقل دو و حداکثر سه رنگ را برای لباستان انتخاب کنید تا ظاهری شیک و ظریف داشته باشید.

هماهنگ کردن جوراب با کت و شلوار

 تا اینجا با انواع خرید جوراب آشنا شدیم. در این قسمت قصد داریم جوراب را با کت و شلوار ست کنیم. در اینجا قوانین بسیار خشک و سفت و سخت هستند. به عبارت دیگر، شما نمی توانید هر جوراب با هر رنگی که دوست دارید بپوشید. با کت و شلوار رسمی فقط باید جوراب های بپوشید که پاهایتان دیده نشود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس