اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107096748519134
در دسترس نیست

روش های دریافت پاسپورت دومینیکا

بررسی پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان در سال 2022

کد: 140107096748519134

، (اخبار رسمی): کشور دومینیکا جزو معدود کشورهایی است که علی رغم نیازمند بودن هزینه پایین برای اخذ پاسپورت آن، مزایای فوق‌العاده‌ای را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

بررسی پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان در سال 2022
بررسی پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان در سال 2022

یکی از مهم‌ترین مزایایی که به همراه اخد شهروندی دومینیکا برای افراد ایجاد می‌شود، سفر بدون ویزا به تعداد زیادی از کشورهای دنیا است.

چرا پاسپورت دومینیکا ؟

بد نیست بدانید شهروندان این کشور با داشتن پاسپورت دومینیکا می‌توانند به بیش از 140 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنند و همین موضوع به تنهایی افراد زیادی را ترغیب به اخذ پاسپورت دوم می‌کند.

با اخذ پاسپورت این کشور می‌توانید از فواید زیادی برخوردار شوید که در ادامه قصد داریم تعدادی از مهم‌ترین آن‌ها را ذکر کردیم. با ما همراه باشید.

مزایای داشتن پاسپورت دومینیکا

  • سفر بدون ویزا یکی از مهم‌ترین مزایای گذرنامه کشور دومینیکا است چرا که شما با داشتن آن امکان سفر بدون ویزا به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا اعم ازکشورهای عضو پیمان شنگن (آلمان، فرانسه، ایتالیا، یونان و…)، انگلستان، روسیه، کره‌جنوبی، اکراین و… را خواهید داشت.
  • در صورتی که برای دریافت ویزای آمریکا یا کانادا اقدام کنید این فرآیند با داشتن گذرنامه دومینیکا آسان تر از گذرنامه ایران انجام خواهد شد.
  • شما بعد از دریافت گذرنامه دومینیکا برای همیشه شهروند این کشور محسوب می‌شوید و این امتیاز تحت هیچ شرایطی از شما سلب نخواهد شد.
  • گذرنامه این کشور به شما این امکان را می‌دهد تا شهروندی دومینیکا را به نسل‌های آینده خود انتقال دهید.
  • شهروندان دومینیکا برای تمام درآمدی که در خارج از دومینیکا به دست می‌آورند، نیازی به پرداخت مالیات ندارند.
  • با داشتن گذرنامه دومینیکا می‌توانید علاوه بر این کشور، در تمام کشورهای حوزه کارائیب سرمایه‌گذاری کنید و از آنجایی که میزان مالیات کمتری به شما تعلق می‌گیرد، میزان درآمد شما افزایش خواهد یافت.
  • دریافت گذرنامه دومینیکا، درصورت تکمیل بودن مدارک، کمتر از ۴ ماه زمان می برد و نسبت به کشورهای دیگر هزینه کمتری دارد.
  • برای اینکه شهروند دومینیکا شوید نیازی به حضور فیزیکی در این کشور ندارید.

تحصیل در دانشگاه‌های اروپا با پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا یکی از پاسپورت‌هایی است که طرفداران بی‌شماری دارد. یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث جذب این طرفداران شده است امکان سفر بدون ویزا به 140 کشور، تنها با در دست داشتن پاسپورت دومینیکا می‌باشد. همچنین دارندگان این پاسپورت می‌توانند به واسطه آن و واجد شرایط بودن در دانشگاه‌های اروپا نیز پذیرش شوند. با توجه به رتبه بالایی که دانشگاه‌های اروپا از آن برخوردار هستند این موضوع یک پوئن مثبت به شمار می‌رود.

اخذ اقامت بعد از تحصیل در دومینیکا

افرادی که قصد مهاجرت به دومینیکا را دارند معمولا مهاجرت تحصیلی را انتخاب می‌کنند. بدین منظور افراد پیش از هرکاری باید در یکی از مراکز آموزش عالی دومینیکا پذیرش شوند. مرحله بعدی تکمیل مدارک لازم است.

یکی از مهم‌ترین مدارکی که طبق قانون این کشور از شما خواسته می‌شود مدرکی است که نشان‌دهنده تمکن مالی شما می‌باشد. تمکن مالی به این معناست که شما توانایی پرداخت هزینه‌های زندگی، تحصیل و بیمه درمانی این کشور را دارید. پس از تکمیل و ارائه مدارک لازم به شما ویزای تحصیلی داده می‌شود که به معنای اخذ اقامت توسط شما در دوران تحصیل است. شما تا 90 روز پس از پایان تحصیلات نیز مقیم این کشور محسوب می‌شوید و پس از آن می‌توانید از طریق اقدام به اشتغال، ویزای کاری را دریافت نمایید و از این طریق اقامت خود را تمدید کنید.

اروپا: آندورا- بلاروس- بوسنی و هرزگوین- بلژیک- جمهوری چک، دانمارک- اسپانیا- ایتالیا- انگلستان- مالت- موناکو- نروژ- لهستان- رومانی- سن مارینو- روسیه- ایرلند- آلمان- فرانسه- سوئیس- سوئد- فنلاند- اتریش- یونان- اوکراین- واتیکان- اسلوونی- اسلواکی- جزابر فارو- مونتگرو- پرتغال- ایسلند- قبرس- کرواسی- استونی- جبل الطارق- مجارستان- لتونی- لیختن اشتاین- لیتوانی- لوکزامبورگ- هلند- صربستان- بلغارستان

آسیا: ارمنستان- بنگلادش- کامبوج-هنگ کنک_ایران_لائوس_مالزی_مالدیو_نپال-فیلیپین_سنگاپور-کره جنوبی_ اردن_ فلسطین_ اندونزی_  ماکائو_ سریلانکا_ ازبکستان_تیمورشرقی_چین

آمریکا: آنگویلا- آنتیگوا وباربودا- آرژانتین- آروبا- باهاما- باربادوس- بلیز- برمودا- بولیوی- برزیل- کلمبیا- کاستاریکا- کوبا- کوراسایو- اکوادور- فرنچ گویانا- گرانادا- جزیره کیمن- گرینلند- نیکاراگوئه- پاناما- پرو- سنت لوسیا- سنت مارتن- سنت وینسنت و گرینادین- ترینیداد و توباگو- ونزوئلا- جمهوری دومینیکا- جزایر ویرجین- سنت یوستیشس و صبا_ گویانا_ اروگوئه_ سورینام_جزایر ترکس و کایکوس_ فرنچ وست ایندیس- نیکاراگوئه- سنت کیتس و نویس_هایتی_جامائیکا_مونتسرات

منبع: shariftrip

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی