اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107176762919464
در دسترس نیست

خرید شاور پنل

قیمت شاور پنل

کد: 140107176762919464

، (اخبار رسمی): خرید شاور پنل در چند سال اخیر به شدت رونق یافته است. قبل از طراحی این محصول، بسیاری از افراد، نمی توانستند به دلیل کمبود فضای حمام، بیش از یک علم دوش، در حمام خود نصب کنند یا اگر تمایل به استفاده از ماساژور در حمام داشتند،

قیمت شاور پنل
خرید شاور پنل

حتما باید قسمتی از دیوار حمامشان را خراب می کردند. اما شاور پنل که نسل جدید و مدرنی از دوش های حمام است این معضلات را به راحتی حل نمود.


شاور پنل نسل جدیدی از دوش حمام است. به طوری که با نسل قدیمی تفاوت های بسیار دارد. این دوش، یک دوش معمولی نیست؛ بلکه متشکل از یک علم دوش، شیر حمام و ماساژورهای متنوع می باشد. نکته قابل توجه در مورد این دوش های حمام این است که کاربران نمی توانند هیچگونه اتصالات و لوله کشی را به چشم مشاهده کنند. چرا که تمام تجهیزات این نوع دوش حمام، به صورت یک تکه در درون پنل، قرار گرفته اند. لذا کاربران می توانند فقط سردوش، هندل ها، صفحه اصلی پنل، پاشور و سایر تجهیزات این چنینی را مشاهده کنند. از دیگر ویژگی های این نوع دوش حمام می توان به داشتن چند مجرای خروجی آب، خاصیت ضد رسوب و انعطاف پذیری بالای نازل ها اشاره نمود.

این مزیت ها سبب شدند که افراد زیادی به خرید شاور پنل علاقه مند شوند. بدون شک یکی از مهم ترین فاکتورهایی که این افراد در زمان خرید به آن توجه می کنند، قیمت شاور پنل است. حال اگر شما هم از علاقه مندان خرید این محصول هستید، بهتر است قبل از خرید شاور پنل اطلاعات خود را در مورد مشخصات و ساختار آن افزایش دهید تا بتوانید یک خرید مطمئن داشته باشید. 

ساختار شاور پنل چگونه است؟

در حال حاضر، بهترین پکیجی که می توانید به عنوان دوش حمام از آن استفاده کنید، پنل دوش حمام است. در اصطلاح انگلیسی به این مدل دوش، شاور پنل می گویند. دلیل این نام گذاری به این موضوع برمیگردد که این مدل پنل ها، انواع تجهیزات مورد نیاز حمام را در یک پکیج به شما ارائه می دهند. البته از آنجایی که برندهای مختلفی، این محصول را طراحی و روانه بازار می کنند، ساختار تمام این مدل دوش ها شبیه به هم نیست و تفاوت های جزئی زیادی با هم دارند. اما به طور کلی، بخش هایی نظیر سردوش ثابت، وان پرکن، دوش دستی و ماساژور بالاتنه یا جت های بالاتنه(مخصوص سینه و شکم)، جت های پایین تنه یا ماساژور پایین تنه (مخصوص پاها)، دوش دستی، دوش سقف، دوش آبشاری و شاسی یا هندل هایی مخصوص کنترل ماساژورها و جریان آب، در اغلب این دوش ها وجود دارند.

مشخصات شاور پنل

یکی از مهم ترین عواملی که در زمان خرید شاور پنل باید به آن توجه کنید مشخصات شاور پنل است. همان طور که اشاره نمودیم برندهای مختلفی این محصول را با امکانات متنوع، به بازار عرضه می کنند. بنابراین، بهتر است قبل از خرید شاور پنل با مشخصات کلی این محصول آشنا شوید. این مشخصات عبارتند از:

جنس شیرآلات شاور پنل

از آنجایی که این محصول، دائما با آب، در تماس است؛ شیرآلات آن را با آلیاژ برنج تولید می کنند تا درصد خوردگی و اکسید شدن آن را کاهش دهند.

اندازه پنل

 این پنل ها را در ارتفاع و عرض های مختلفی طراحی می کنند. به این صورت که ارتفاع آن ها از 150 تا 200 سانتی متر و عرض آنها از 25 تا 35 سانتی متر، متغیر است. حتی امروزه، پنل های بسیار بزرگ و صندلی دار هم در بازار موجود می باشند.

نوع ریزش آب پنل

در شاورها، ریزش آب، به صورت های مختلفی انجام می گیرد. این قابلیت را به صورت دوش های 2 حالته، 3 حالته، 4 حالته، 5 حالته و آبشاری یا خطی معرفی می کنند.

چراغ ال ای دی

از دیگر فاکتورهایی که در زمان خرید شاور پنل باید به آن توجه کنید، چراغ LED است. چرا که برخی از پنل ها دارای ال ای دی هستند و برخی دیگر فاقد آن می باشند. نکته قابل توجه در مورد پنل های دارای LED این است که این چراغها با جریان برق روشن نمی شوند. بلکه در داخل این دوش ها توربین های کوچکی تعبیه شده که با عبور آب از این توربین ها، چراغهای LED روشن می گردند.

نکته قابل توجه در زمان خرید شاور پنل این است که تمام این فاکتورها بر قیمت شاور پنل تاثیر می گذارند.

انواع شاور پنل

یکی دیگر از مهم ترین عواملی که بر قیمت شاور پنل، تاثیر می گذارد، نوع پنل است. چرا که این محصول را در جنس های مختلفی تولید می کنند. از جمله رایج ترین انواع شاور پنل می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

استیل ضد زنگ

 این نوع پنل ها که به دو صورت یک تکه و دو تکه و در رنگ های متنوع در بازار موجود هستند، پرفروش ترین شاور پنل شناخته می شوند. این نوع پنل ها در رنگ های متنوعی مثل رزگلد، سفید طلایی، مشکی، استیل مات یا براق، سفید و طلایی مات یا براق تولید می گردند.

اکریلیک

 این نوع پنل معمولا به دو صورت صندلی دار و ساده تولید می شود.

چوبی

 این پنل را با چوب ترمو که یک چوب ضد آب است؛ تولید می کنند و تنها تفاوت آن با سایر پنل ها فقط از نظر ظاهر است.

چوبی استیل

در این پنلها، چوب ترمو، بیشترین قسمت را تشکیل می دهد و استیل، صرفا برای افزایش زیبایی بکار رفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]