اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109166859019464
در دسترس نیست

راهنما خرید وان

راهنما خرید وان

کد: 140109166859019464

، (اخبار رسمی): یکی از با اهمیت‌ترین نقاط منزل حمام و سرویس بهداشتی می‌باشد که همیشه به آن توجهی خاص شده است. حمام فقط مکانی برای بهداشت نیست، بلکه از آن برای بازیابی آرامش و برطرف کردن خستگی نیز استفاده می‌شود

راهنما خرید وان
خرید وان حمام

قیمت خرید جکوزی خانگی و وان حمام بسته به نوع محصول، برند آن و امکانات با یکدیگر متفاوت است.

با تجهیز سرویس بهداشتی به یک وان یا جکوزی با کیفیت، می‌توان علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا در حمام، لحظاتی خاص و بدون استرس را برای خود و خانواده رقم بزنید. در ادامه‌ی این مطلب قصد داریم یک راهنما خرید و لیست قیمت وان جامع از محصولات باکیفیت و موجود در بازار را در اختیار شما قرار دهیم تا شاید در هنگام خرید وان بتواند مفید باشد. تولید کنندگان برای ایجاد آسایش بیشتر محصولات خود را در انواع اشکال و با قابلیت‌های مختلف روانه‌ی بازار می‌کنند. به همین دلیل خرید جکوزی و وان متناسب با حمام و نیاز شما، می‌تواند چالش برانگیز باشد.

نکات قابل توجه برای خرید وان حمام

همان طور که پیش‌تر گفته شد تنوع محصولاتی چون وان حمام و جکوزی بسیار زیاد است و توسط برندهای مختلفی به بازار عرضه می‌شوند.  یکی از مهم‌ترین نکات در خرید وان حمام تناسب آن با مساحت حمام می‌باشد. با مشخص نمودن حدود مورد نظر می‌توانید دامنه‌ی انتخاب‌های خود را محدودتر کنید. در ساخت وان‌های حمام از مواد اولیه‌ی متفاوتی استفاده می‌شود. نوع جنس و متریال استفاده شده در قیمت وان حمام بسیار تاثیرگذار است.

علاوه بر تناسب وان با مساحت حمام، باید با اندازه‌ی قد افرادی که می‌خواهند از آن استفاده کنند متناسب باشد. عدم تناسب وان یا جکوزی با قد می‌تواند مخل آرامش باشد و نگذارد به راحتی حمام کنید. از سوی دیگر خرید وان بسیار بزرگ، موجب هدر رفتن آب، وقت گیر بودن در پر کردن و تخلیه‌ی آب و کمبود آب گرم می‌شود.

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید جکوزی و وان باید به آن توجه شود زاویه‌ی تکیه گاه می‌باشد. تکیه گاه جکوزی نقش مهمی در تامین آرامش شما بر عهده دارد. از این رو در هنگام خرید وان و جکوزی باید به جنس آن و زاویه‌ی آن توجهی ویژه شود.

محصولات بهداشتی شاینی

یکی از شرکت‌های فعال در حوزه‌ی تولید انواع وان حمام، جکوزی، کابین دوش و... شاینی می‌باشد. این برند خوش نام محصولات خود را با استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌کند و از طراحی روز در ساخت آنها استفاده می‌نماید؛ به همین دلیل در راهنما خرید و لیست قیمت وان حمام جای گرفته است. محصولات شاینی از استانداردهای بین المللی برخوردار می‌باشند که نشان دهنده‌ی کیفیت آنها است. در ساخت بدنه‌ی جکوزی و وان شاینی از ورق‌هایی از جنس ABS، PMMA استفاده شده است. همچنین برای افزایش مقاومت، بدنه‌ی وان با استفاده از فایبرگلاس تقویت می‌شود.

قسمت شاسی وان حمام از فلز آلومینیوم ساخته شده است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد و دچار پوسیدگی نمی‌گردد. استفاده از مواد اولیه‌ی با کیفیت در تولید این محصولات موجب گردیده که از خاصیت ضد باکتریال برخوردار باشند و دچار زردی و لکه نگردند. موتور جکوزی از برند LX می‌باشد که یکی از معتبرترین شرکت‌ها در این حوزه می‌باشد. همچنین سایر تجهیزات جکوزی و وان از با کیفیت‌ترین و معروف‌ترین برند‌ها هستند. شرکت شاینی برای تمامی محصولات خود گارانتی 5 ساله را در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که موتور جکوزی از 2 سال گارانتی شرکتی برخوردار می‌باشد.

خرید وان حمام از شرکت باداب

یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای تولید کننده‌ی تجهیزات حمام و سرویس‌های بهداشتی، باداب می‌باشد. شرکت باداب با برخورداری از 30 سال تجربه در زمینه‌ی تولید انواع وان و جکوزی، طیف وسیعی از محصولات بهداشتی را به بازار ارائه نموده است.

از این رو این شرکت در صدر راهنما خرید و لیست قیمت وان  قرار می‌گیرد. گفتنی است که شرکت باداب از تجهیزات و سیستم‌های کاملا به روز در تولید محصولات خود استفاده می‌کند. تمامی محصولات این شرکت همگام با تکنولوژی روز دنیا می‌باشد و طراحی زیبای محصولات می‌تواند به زیبایی حمام و سرویس بهداشتی بیافزاید.

شرکت باداب را می‌توان یکی از بهترین تولید کنندگان تجهیزات بهداشتی به شمار آورد که محصولات خود را 5 سال ضمانت می‌کند و پس از آن 10 سال خدمات پس از فروش ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که از موتورهای LX در جکوزی‌های باداب استفاده شده است که از قدرت و کیفیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. مزایای محصولات باداب به صورت مختصر به قرار زیر است:

استفاده از PMMA، ABS در ساخت بدنه‌ی وان و جکوزی

  • تقویت بدنه با لایه‌های فایبرگلاس در حالت‌های یک رو و دو رو پرس
  • بدنه‌ی ضد لک و آنتی باکتریال
  • دارای 5 سال ضمانت محصولات، 2 سال ضمانت بخش‌های برقی و موتور جکوزی و 10 سال خدمات پس از فروش
  • استفاده از قطعات وارداتی و با کیفیت در ساخت محصولات
  • استفاده از شاسی آلومینیومی برای کاهش وزن و افزایش مقاومت
  • تنوع بالا در طرح و مدل‌ در سایزهای مختلف
  • همگام با تکنولوژی روز دنیا و استانداردهای بین المللی

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان