اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108216817819464
در دسترس نیست

معرفی خرید جکوزی خانگی

کد: 140108216817819464

، (اخبار رسمی): در چند سال اخیر خرید جکوزی خانگی طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ زیرا جکوزی یکی از لذت بخش ترین وسایل تفریحی و استراحت افراد محسوب می شود. مطمئناً اکثر شما برای یک بار هم که شده، لذت استفاده از جکوزی را در باشگاه ها یا استخرها تجربه کرده اید .

معرفی خرید جکوزی خانگی
خرید وان و جکوزی

جکوزی های خانگی در واقع، یک نوع وان هستند که مدرن تر و مجهزتر از وان های ساده مورد استفاده قرار می گیرند. به عبارت دیگر این جکوزی ها نسل جدیدی از وان ها هستند که قابلیت های جالبی به کاربران، ارائه می دهند. از جمله قابلیت های جکوزی خانگی می توان به داشتن جت های آب ماساژ دهنده بدن، اکسیژن درمانی و آب درمانی اشاره کرد.

این وان ها قابلیت پرتاب آب دارند که می توانند از این طریق، بدن و مفصل ها را ماساژ دهند. از دیگر قابلیت های جکوزی های خانگی می توان به داشتن آب گرم، خروج آب با فشار بسیار بالا و حباب های هوا اشاره کرد. این قابلیت های منحصر به فرد سبب شده علاوه بر مصارف خانگی از این وان ها در استخرها، باشگاه ها و حتی بسیاری از مراکز درمانی هم استفاده شود.

به همین دلیل، میزان خرید جکوزی خانگی روز به روز افزایش می یابد. حال اگر شما هم قصد خرید جکوزی خانگی را دارید یا می خواهید اطلاعات خود را در مورد این محصول و خرید ارزان ترین جکوزی افزایش دهید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

خرید جکوزی خانگی

یکی از مهم ترین مزایای این محصول این است که با قابلیت های منحصر به فرد خود می تواند بسیاری از چالش ها و تنش های روانی و جسمانی را برطرف کند و احساس آرامش و خوشحالی را در افراد ایجاد کند. از طرف دیگر جکوزی خانگی قابل نصب در خانه و هر مکان دیگری است. بنابراین، افرادی که نمی توانند یا نمی خواهند از خانه خارج شوند مثل افراد ناتوان جسمی، سالمندان، افراد دارای درد مفاصل، افراد چاق یا افسرده و ... می توانند از این محصول برای تفریح و استراحت خود استفاده کنند.

این مزیت ها سبب شده تمایل به خرید جکوزی خانگی افزایش یابد. اما قبل از خرید هر نوع کالایی، داشتن برخی اطلاعات اولیه در مورد آن محصول، لازم است و خرید جکوزی خانگی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

در این راستا باید بگوییم در حال حاضر، برندهای مختلفی مشغول به طراحی و تولید این محصول هستند. طبیعتاً هر کدام از این برندها، جکوزی خانگی را با اشکال و قابلیت های متنوعی تولید می کنند. به گونه ای که در حال حاضر، این محصول در مدل های بیضی، گرد، مربعی و مستطیلی در بازار موجود می باشد و خریداران می توانند با توجه به سلیقه و فضای مد نظر، هر کدام از آن ها را انتخاب کنند.

اغلب این نوع جکوزی ها از یک پمپ آب، سیستم گرمایشی و سیستمی به منظور تامین حباب برخوردار هستند. از دیگر نکات مهم در زمان خرید جکوزی خانگی این است که این جکوزی ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند. بنابراین انواع جکوزی های کوچک و بزرگ در فروشگاه ها موجود می باشند.

برخی از شرکت های تولید کننده این محصول، علاوه بر وان، دوش کابین هم برای آن، تعبیه کرده اند تا مصرف کنندگان در مواقع ضروری بتوانند دوش بگیرند.

نکات مهم در زمان خرید جکوزی خانگی

همان طور که اشاره نمودیم این محصول در ابعاد مختلف، تولید می شود. بنابراین یکی از مهم ترین نکات در زمان خرید این محصول، توجه به ابعاد آن و فضایی است که قرار است این وان در آن نصب شود.

معمولا اتصالات این وان ها توکار است. بنابراین قبل از نصب نهایی، تمام اتصالات مربوط به این وان، اعم از لوله کشی ها، فیتینگ ها و .. را چک کنید تا هیچ مشکلی مثل نشتی آب یا اختلال در پرتاب آب وجود نداشته باشد.

مزایای جکوزی خانگی

مزیت های زیاد این محصول سبب شد که جکوزی نه تنها یک محصول لوکس و تفریحی بلکه یک وسیله ضروری در خانه ها باشد. از جمله مزایای این محصول عبارتند از:

  • روند جریان خون در بدن را آسان تر می کند.
  • به اکسیژن رسانی بیشتر خون و تنفس بهتر کمک می کند.
  • با از بین بردن باکتری ها به افزایش ایمنی بدن کمک می کند.
  • به درمان و بهبود سرماخوردگی و آنفولانزا کمک می کند.
  • باعث از بین رفتن اضطراب و استرس و احساس آرامش در افراد می شود.

انواع جکوزی خانگی

یکی دیگر از اطلاعاتی که در زمان خرید جکوزی خانگی باید با آن آشنا باشید اطلاع از انواع جکوزی خانگی است که عبارتند از:

یک نفره یا کوچک: اندازه این جکوزی، کوچک و تقریبا به اندازه وان های معمولی است. به همین دلیل قابل نصب در حمام و اتاق ها می باشد. این نوع جکوزی خانگی مجهز به یک پمپ برای تامین فشار جت ها و در برخی مواقع، یک المنت حرارتی برای تامین آب گرم، است. عموما جنس آنها فایبرگلاس می باشد.

خرید ارزان ترین جکوزی

قیمت جکوزی خانگی به مانند هر محصول دیگری یکی از مهم ترین فاکتورهای خریداران در زمان خرید است. در این راستا باید بگوییم در حال حاضر، انواع جکوزی خانگی با امکانات متنوع و برندهای مختلف در بازار موجود است که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند. حال اگر به دنبال خرید ارزان ترین جکوزی خانگی هستید باید بدانید که قیمت این محصول بسته به فاکتورهای مختلفی، متغیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091221*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل