اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107186763715728
در دسترس نیست

با هدف افزایش رضایت مشتریان انجام شد

ارتقا و بهینه سازی سایت دکومکور 

کد: 140107186763715728

، تهران , (اخبار رسمی): باتوجه به درخواست‌های مکرر کاربران، وب سایت جدید دکومکور  از  13 مهر 1401 به روزرسانی و به صورت رسمی فعالیت خود را در دوره تازه آغاز کرد.

ارتقا و بهینه سازی سایت دکومکور 
ارتقا و بهینه سازی سایت دکومکور 

به گزارش روابط عمومی دکومکور، وبسایت این شرکت فعال در نام صنعت شرکت از تاریخ 13 مهر 1401 بروز رسانی شده و با شمایل و امکاناتی تازه به آدرس decomecor.com در دسترس مشتریان و علاقه مندان قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه وبسایت، بخش‌های دکوراسیون داخلی به فهرست وبسایت اضافه و امکان سفارش محصولات با اطمینان خاطر برای مخاطبان میسر شده است.
مدیرعامل دکومکور با اعلام این خبر گفت: رفع خلاءهای موجود در ارتباط بین مجموعه و کاربران در سطح وب و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.

وی ادامه داد: انواع محصولات و تجهیزات خانه و آشپزخانه از قبیل اتاق دوش، وان جکوزی، روشویی سنگی، روشویی کابینتی، آجر دکوراتیو و ... را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در اختیار کاربر عزیز قرار داده ایم.

او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهمترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال افزایش و تنوع محصولات هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

tehranimarket

تهرانی مارکت قریب به پنج سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات پزشکی ، تجهیزات صنعتی ، انواع شیلنگ ، انواع اتصالات پنوماتیک و هیدرولیک ، انواع کانال های فلکسیبل آغاز نموده. همواره بهترین محصولات ، از به نام ترین برندهای داخلی و خارجی را مطابق با مصرف شرکت های ایرانی انتخاب و اراﺋه می نماید . شهرت و اعتبار تهرانی مارکت از همان سال های نخست فعالیت به علت تاکید بر کیفیت در انجام امور و احترام به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنان روبه پیشرفت میباشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]