اطلاعات تماس
  • 091904*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140107186764016282
در دسترس نیست

خرید مبلمان منزل (استیل، کلاسیک، راحتی و چستر)

کد: 140107186764016282

، چهاردانگه , (اخبار رسمی): به گزارش پرشین چوب بر خلاف گذشته که مبل یک وسیله لاکچری بود امروزه به یکی از وسایل مهم و ضروری منازل تبدیل شده است. رفاه و راحتی که مبل در خانواده ایجاد می‌کند دیگر بر همگان ثابت شده است.

خرید مبلمان منزل (استیل، کلاسیک، راحتی و چستر)
خرید مبلمان منزل (استیل، کلاسیک، راحتی و چستر)
خرید مبلمان منزل (استیل، کلاسیک، راحتی و چستر)
خرید مبلمان منزل (استیل، کلاسیک، راحتی و چستر)
خرید مبلمان منزل (استیل، کلاسیک، راحتی و چستر)
خرید مبلمان منزل (استیل، کلاسیک، راحتی و چستر)
خرید مبلمان منزل (استیل، کلاسیک، راحتی و چستر)
خرید مبلمان منزل (استیل، کلاسیک، راحتی و چستر)

زمانی که برای خرید مبل اقدام می‌کنید با 4 سبک مختلف به نام‌های استیل(سلطنتی)، کلاسیک، راحتی و چستر روبرو می‌شوید. در این مقاله که از سایت پرشین چوب است به نکات این 4 سبک می‌پردازیم.

خرید مبل استیل

مبل استیل یا سلطنتی یکی از انواع مدل مبلمان محسوب می‌شود که حالتی لوکس و اشرافی داشته و جلوه و شکوه خاصی به فضای منزل اضافه می‌کند. این مدل مبل از انواع پرطرفدار مبلمان در ایران محسوب می‌شود که غالبا برای دکوراسیون‌هایی با سبک کلاسیک مناسب است. این سبک از مبلمان کمی ‌فضا را سنگین می‌کند، به همین دلیل غالبا توصیه می‌شود هنگام انتخاب و چیدمان آن به رنگ مبل، نور محیط و سایر اجزای دکوراسیون توجه شود.

مبل استیل با نام مبل سلطنتی نیز شناخته می‌شود که در ظاهر آن چوب نقش و نگار دار و منبت‌کاری ‌شده، مورد استفاده قرار می‌گیرد که حالتی اشرافی و مجلل پیدا می‌کند. شاید در وهله اول با شنیدن نام مبل استیل تصور کنید که این نوع مبل از استیل یا فلز ساخته شده است؛ اما در واقع اینگونه نیست. مبل استیل یا سلطنتی یکی از انواع مدل مبلمان است و اینکه چرا این نوع مبل با نام استیل شناخته می‌شود، مشخص نیست. اما احتمالا نام مبل استیل از کلمه استایل (style) به معنای سبک گرفته شده و به ‌مرور زمان، تلفظ آن به استیل تغییر پیدا کرده است.

خرید مبل راحتی

خرید مبل راحتی با توجه به تنوع بسیار بالا و وجود قیمت‌های متفاوت بسیار سخت و زمان بر شده است. و وقت افراد بسیاری را برای خرید می‌گیرد.

مبل راحتی یکی از سه سبک یا چهار سبک مبلمان محسوب می‌شود. با توجه به ویژگی‌های این سبک که به جای چوب از پارچه در ظاهر آن استفاده می‌شود دست طراحان برای طرح‌های متنوع‌تر، بیشتر باز است. در این مقاله از سایت پرشین چوب قصد داریم به خرید مبل راحتی جدید، شیک و ارزان و قیمت مبلمان راحتی بپردازیم.

مبل راحتی تنوع بسیار زیادی در طرح دارد و در کنار آن با قیمت‌های مختلفی  که دارد باعث ‌می‌شود انتخاب و خرید آن کمی‌ مشکل و زمان‌بر باشد. یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین مواردی که ‌می‌تواند در هنگام خرید مبل راحتی به شما کمک کند، تعیین هزینه مورد نظر برای خرید است؛ یعنی شما چقدر ‌می‌خواهید برای خرید مبلمان راحتی خود هزینه کنید. یکی از مزیت‌های تعیین بودجه این است که مقدار زیادی از گزینه‌های اضافی را فیلتر می‌کند. که در نهایت باعث ‌می‌شود که بتوانید زودتر مبلمان راحتی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

خرید میل کلاسیک

مبل کلاسیک، شبیه به مبل‌های استیل ‌می‌باشند؛ اما به گونه‌ای طراحی و ساخته ‌می‌شوند که راحتی بیشتری در مقایسه با مبل‌های استیل یا همان مبل‌های سلطنتی داشته باشند. مبل‌های کلاسیک به اصالت و سنت‌های قدیمی‌ پایبند هستند و در کنار آن با نیازهای زندگی امروز نیز کاملا هماهنگ ‌می‌باشند.

در واقع، این نوع از مبل‌ها، علاوه ‌بر اینکه طرح‌های اصیل و قدیمی‌ دارند، برای زندگی مدرن امروزی نیز راحتی لازم را فراهم ‌می‌کنند و ‌می‌توانند برای تما‌می دوران‌ها مد روز محسوب شوند. شاید جالب باشد بدانید که اغلب مبل‌های کلاسیک یک اثر هنری محسوب ‌می‌شوند که ‌می‌توانند تا سالیان طولانی ماندگار بمانند.

خرید مبل چستر

مبل چستر یکی از سبک‌های با شکوه و زیبای مبلمان است. همانطور که می‌دانید یکی از ویژگی‌های بارز مبل چستر لمسه کوبی(دکمه کوبی) آن است، که آن را از بقیه مبل‌ها متمایز می‌کند. در این مقاله از مجله پرشین چوب قصد داریم نکات مهم و کلیدی خرید مبل چستر جدید و شیک و قیمت انواع مبلمان چستر را به شما بگوییم. پس با با ما همراه باشید.

توجه داشته باشید که مبل چستر در دسته مبل‌های حجیم و بزرگ قرار می‌گیرد. پس اگر منزل شما کوچک است به این نکته توجه کنید. در صورتی که منزل شما کوچک است و به مبل چستر هم علاقه دارید نیم ست آن را تهیه کنید و یا تعداد آن را کم کنید.

نتیجه گیری:

در این مقاله که بر گرفته از سایت پرشین چوب بود به مقوله خرید مبل استیل، راحتی، کلاسیک و چستر پرداخته شد. برای اطلاعات بیشتر و داشتن خرید مبل مطمئن به سایت پرشین چوب مراجعه کنید و یا با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

  • تلفن: 55259227-021
  • موبایل: 09192290980
  • آدرس: تهران - چهاردانگه - شهرک گلشهر
  • persianchob.com

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091904*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنایع دستی | دکوراسیون و منزل