کد: 140107306781418524
در دسترس نیست

خرید باسکول، باسکول دام و طیور

خرید باسکول، باسکول دام و طیور

کد: 140107306781418524

، (اخبار رسمی): خرید باسکول به منظور اندازه گیری اجسام و مواد سنگین و حجیم انجام می شود. امروزه بسیاری از افراد متناسب با کسب و کار خود به خرید باسکول مناسب نیاز پیدا می کنند. باسکول دیجیتال از جمله جدیدترین و کاربردی ترین مدل های این دستگاه است که امروزه بسیار مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.

خرید باسکول، باسکول دام و طیور
خرید باسکول دام طیور

باسکول های جاده ای، باسکول های سنگی و باسکول های سبک از جمله مدل های باسکول مکانیکی و غیر دیجیتال موجود در بازار هستند.

باسکول چیست؟

امروزه با خرید باسکول به خوبی می توانید وزن اجسام حجیم و سنگین را با دقت معلوم اندازه گیری کنید. باسکول های دیجیتال، امروزه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا طراحی و تولید شده اند، به همین خاطر از دقت بسیار بالایی برخوردار هستند. بدنه باسکول بسیار مقاوم و مستحکم است و در برابر وزن های بالا، دچار آسیب نمی شود.

نمایشگر دیجیتالی ویژه در کنار لودسل برای ساخت این محصول به کار گرفته شده است. اطلاعات دقیق ماده حجیم در وزن های سنگین به درستی بر روی نمایشگر، نشان داده خواهد شد. فرایند توزین وزن مواد سنگین در باسکول به کمک لودسل انجام خواهد شد. به همین خاطر انواع باسکول ممکن است یک و یا چند لودسل داشته باشند. تعداد لودسل در دقت باسکول تاثیر مستقیمی می گذارد. برهمین اساس هر چقدر تعداد لودسل بیشتر باشد، آنگاه دقت باسکول نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

ابعاد و اندازه باسکول معمولاً بزرگ است؛ زیرا این دستگاه برای توزین اجسام حجیم طراحی می شود. کاربرد این دستگاه کاملاً مشابه با ترازو های معمولی است و تنها تفاوت این ترازو ها، میزان دقت آن ها است. مسلماً دام و طیور و یا سایر اجسام سنگین را نمی توان با استفاده از ترازو های معمولی وزن کرد. زیرا ترازو های معمولی توانایی تحمل وزن اجسام سنگین را ندارند و دچار آسیب می شوند. بر همین اساس برای اندازه گیری اجسام سنگین حتماً باید به فکر خرید باسکول مناسب باشید.

سایت ها و فروشگاه های معتبر اینترنتی، بهترین انتخاب برای خرید باسکول هستند؛ زیرا از طریق خرید اینترنتی دیگر نیازی به مراجعه حضوری در مغازه ها و فروشگاه ها نخواهید داشت. بلکه به راحتی می توانید از هرکجا که هستید، جهت خرید باسکول مناسب با ویژگی ها و مشخصات مطلوب، اقدام کنید. تمامی ویژگی ها و امکانات باسکول در سایت ها به خوبی قرار داده می شوند. بر همین اساس مشتری به راحتی می تواند مناسب ترین دستگاه را انتخاب کند.

انواع باسکول

مدل های مختلف باسکول با توجه به نیاز و سفارش مشتری طراحی و تولید می شوند. کاربرد این دستگاه ها و همچنین شکل ظاهری آن ها به نیاز و خواسته مشتریان بستگی دارد. امروزه انواع باسکول های مکانیکی و دیجیتالی در بازار دیده می شوند که هرکدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارد.

تعداد لودسل و نوع لودسل مورد استفاده در ساخت انواع باسکول ها با یکدیگر متفاوت است، به همین خاطر ویژگی های متنوعی در انواع مدل های این دستگاه، دیده خواهد شد. امروزه صنایع مختلف پتروشیمی، نفت و گاز و یا حتی سوپرمارکت ها، میوه فروشی ها، بنادر مختلف و همچنین اداره گمرک، هر کدام از انواع مدل های باسکول استفاده می کنند. نوع مدل باسکول مصرفی در این مراکز از نظر شکل و ابعاد ظاهری و همچنین از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند.

باسکول های دیجیتالی دقت بسیار بالاتری نسبت به باسکول های مکانیکی دارند. باسکول های دیجیتال امروزه بیشتر مورد استقبال عموم مردم قرار می گیرند و افراد در کسب و کارهای مختلف از این دستگاه ها و قابلیت های آن ها استفاده می کنند. نگهداری و نظافت این دستگاه ها بسیار آسان است و دشواری چندان خاصی ندارند. این دستگاه ها بسیار بادوام و باکیفیت هستند، به همین خاطر احتمال بروز نقص فنی در آن ها بسیار پایین است.

خرید باسکول دام و طیور

امروزه با خرید باسکول می توان وزن دام و طیور را به خوبی اندازه گیری کرد. شکل و ویژگی های باسکول دام و طیور تفاوت قابل توجهی با سایر باسکول های موجود در بازار دارد. این نوع باسکول بیشتر از جنس فلز ساخته می شود و در دور تا دور آن محفظه ای مخصوص طراحی شده است تا دام بر روی باسکول ثابت بماند و وزن آن به درستی اندازه گیری شود.

باسکول دام و طیور از مقاومت بالایی برخوردار است و با دقت بالایی وزن دام و طیور را مشخص می کند. این وسیله به گونه ای طراحی شده است که بتوان به کمک آن به طور پی در پی وزن چندین دام و طیور را اندازه گیری کرد. معمولاً دو درب مجزای ورودی و خروجی برای باسکول دام و طیور وجود دارد که این موضوع سرعت توزین وزن دام و طیور را افزایش خواهد داد.

وجود دو درب مجزا ورودی و خروجی برای باسکول، مانع از تداخل دام و طیور به هنگام توزین وزن آن ها خواهد شد. امروزه انواع مدل های باسکول دام و طیور با ویژگی ها و امکانات متنوع در بازار به فروش می رسد. برخی از مدل های این دستگاه، تنها وزن دام و طیور را مشخص می کنند ولی در برخی دیگر نمایشگر پیشرفته برای محاسبه قیمت و وزن دام نیز روی دستگاه وجود دارد.

افراد مختلف بر حسب نیاز کسب و کار خود می توانند جهت خرید باسکول اقدام کنند. امروزه باسکول دام و طیور و یا سایر مدل های باسکول مورد نیاز خود را می توانید به صورت غیر حضوری از فروشگاه های معتبر خریداری کنید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ترازالکترونیک

مجموعه تراز الکترونیک ارائه دهنده ی تجهیزات توزین از قبیل ترازو و باسکول و… همچنین ارائه دهنده ی تجهیزات فروشگاهی از قبیل صندوق های فروشگاهی و کالباسبر و … این مجموعه با سابقه 20 ساله آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار