اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108026786621782
در دسترس نیست

چگونه از پوست حساس مراقبت کنیم ؟

چگونه از پوست حساس مراقبت کنیم ؟

کد: 140108026786621782

، (اخبار رسمی): آشنایی با نحوه مراقبت از پوست حساس، بسیار مهم است؛ چرا که هر گونه اقدام نامناسبی باعث تحریک پوست می‌شود. برای مراقبت هر چه بهتر از این پوست، نکات زیر را به خاطر داشته باشید.

چگونه از پوست حساس مراقبت کنیم ؟
چگونه از پوست حساس مراقبت کنیم ؟

آزمایش پچ را انجام دهید

اگر قصد دارید از تحریک پوست خود پیشگیری کنید و به دنبال بهترین دکتر پوست در تهران هستید، آزمایش پچ ضروری است. بنابراین هیچ محصول شیمیایی را بدون آزمایش کردن روی دست خود، استفاده نکنید.

بعد از آزمایش کردن محصول مورد نظر روی دست خود، ۲۴ ساعت صبر کنید. اگر پوست شما نسبت به ماده مورد نظر واکنشی نداد، می‌توانید از آن محصول استفاده کنید.

در انتخاب روتین پوستی خود زیاده‌روی نکنید

پاک کننده‌ای ملایم، مرطوب کننده و ضدآفتاب ملایم را تهیه نمایید. سعی کنید محصولاتی که برای پوست خود انتخاب می‌کنید را محدود کنید. از پاک کننده ملایم و فاقد سولفات شروع کنید که کفی روی پوست ایجاد نمی‌کند. انتخاب محصولاتی با خواص تسکین‌دهنده مانند محصولات حاوی عصاره چای سبز، بابونه و… بهترین گزینه ممکن برای شما هستند.

گول برچسب ضد حساسیت را نخورید
محصولاتی در بازار وجود دارند که ادعا می‌کنند فاقد حساسیت هستند. گول تبلیغات این محصولات را نخورید و حتماً قبل از استفاده از آنها تست پچ را انجام دهید.

از دوش آب گرم پرهیز کنید

دوش طولانی مدت با آب گرم اگرچه احساس خوبی دارد، اما باعث از بین رفتن چربی ضروری پوست شما می‌شود. به این ترتیب پوست قرمز و تحریک می‌شود. برای جلوگیری از این اتفاق، از دوش گرفتن با آب گرم خودداری کنید.

کلام آخر

دراین مقاله شما را با چگونه از پوست حساس مراقبت کنیم ؟【سال1401】 آشنا کرده ایم. برای دریافت آدرس مطب و شماره تماس وارد سایت پزشکا شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی