اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108026786821780
در دسترس نیست

قیمت فنس توری دسته دوم(خرید مستقیم از بازار آهن)

قیمت فنس باغی دسته دوم و مراکز خرید

کد: 140108026786821780

، (اخبار رسمی): انواع فنس باغی دسته دوم، قیمت فنس توری دسته دوم، مراکز فروش و نحوه خرید مستقیم انواع توری فنس حصاری نو و دسته دو در بازار آهن

قیمت فنس باغی دسته دوم و مراکز خرید
فنس توری دسته دوم برای دور باغ

بررسی قیمت فنس باغی دسته دو و مراکز تولید و فروش آن در بازار آهن

قبل از اینکه به قیمت فنس باغی دسته دوم بپردازیم لازم است بدانیم به کدام نوع توری، فنس باغی می‌گویند و کاربرد آن چیست و با کارگاه‌های فنس و مراکز خرید مستقیم فنس توری دسته دوم از بازار آهن آشنا شویم.

فنس باغی در بین تولیدکنندگان، فروشندگان و خریداران با عناوینی همچون توری حصاری،فنس حصاری و توری باغی شناخته می‌شود.

قیمت فنس باغی دسته دوم خرید مستقیم از بازار آهن

قیمت روز فنس باغی دسته دوم همواره با توجه به قیمت توری حصاری نو تعیین می‌شود.برای خرید فنس حصاری به دو روش خرید حضوری و روش آنلاین و غیر حضوری می‌توانید اقدام نمایید.

نحوه خرید حضوری فنس توری دسته دوم یا نو

بسیاری از کارگاه های تولید فنس و مراکز خرید آن در بازار آهن تهران واقع در آهن مکان حضور دارند.مرکز خرید آهن مکان که بورس خرید و فروش انواع محصولات فولادی و صنایع سیم و مفتول گالوانیزه آهنی در کشور می‌باشد در جنوب شرقی تقاطع اتوبان آزادگان و اتوبان هاشمی تهران قرار دارد.

مشتریان می‌توانند شخصا به آنجا رفته و علاوه‌بر استعلام قیمت،اصل محصول را از نزدیک دیده و متناسب با نیاز خود به خرید توری و مصالح مورردنیاز برای حصارکشی همچون پایه فنس بپردازند.

نحوه خرید غیر حضوری توری حصاری دسته دو

حال حاضر اکثر فروشندگان معتبر فنس و توری باغی دارای سایت های خرید و فروش آنلاین در بستر اینترنت هستند و به‌راحتی با یک سرچ ساده و بدون اتلاف وقت می‌توان بهترین قیمت فنس باغی در تمام ابعاد و چشمه‌ها را پیدا کرد و از آن مهمتر این است که با این روش مقایسه قیمت بسیار آسانتر خواهد بود.

همچنین در صورت نیاز به آشنایی بیشتر با محصول، استعلام قیمت روز فنس حصاری، نحوه ارسال، هزینه حمل و نقل و اتصالات و مصالح مورد نیاز فنس کشی، می توانید از طریق شماره تماس‌هایی که در سایت فروشنده است، با کارشناسان زبده و متخصصان این حوزه تماس بگیرید و پاسخ تمامی سوالات خود را پیدا کنید.

کاربرد توری فلزی باغی دسته دو

فنس باغی نوعی توری است که از بافتن مفتول گالوانیزه و یا مفتول سیاه در سایز چشمه‌های مختلف ساخته می‌شود.

مهمترین کاربرد فنس توری فلزی برای فنس کشی یا حصارکشی به دور زمین‌های کشاورزی، مزارع و باغ‌ها می‌باشد.هدف از استفاده از فنس فلزی دور باغ و زمین محافظت از محصولات کشاورزی و میوه‌های باغ و جلوگیری از ورود غیرمجاز موجودات زنده، علی‌الخصوص حیوانات می‌باشد.

یکی دیگر از موارد استفاده فنس باغی فلزی برای دیوارکشی موقت و محصور کردن یک منطقه که قرار است به عنوان کارگاه ساختمانی و موارد مشابه این استفاده شود، می‌باشد.
اصولا در این مواقع پس از اتمام و پایان یافتن پروژه، فنس‌ها را جمع‌آوری می‌نمایند و در صورت عدم نیاز به عنوان فنس توری دسته دوم می‌فروشند.

در حین نصب و جمع‌آوری مجدد، احتمال آسیب و پارگی در این توری های فلزی کم نیست، لذا قبل از استعلام قیمت فنس باغی دسته دوم حتما از سلامت توری اطمینان حاصل کنید.

از آنجاییکه فنس دارای چشمه‌های باز می‌باشد و مانع دید نمی‌شود لذا به ندرت برای حصارکشی مناطق خصوصی همچون حیاط خانه‌ها استفاده می‌شود.

راهنمای خرید و نحوه محاسبه قیمت فنس باغی دسته دوم

قیمت توری حصاری دسته دو به عواملی همچون ضخامت مفتول،جنس مفتول، اندازه چشمه وارتفاع هر رول فنس باغی بستگی دارد که در زیر به طور مختصر به هر یک می‌پردازیم.

ضخامت مفتول فلزی

خریدار با توجه به نیاز و هدفی که برای استفاده از فنس فلزی دارد لازم است ضخامت مفتول سیمی فلزی به کار رفته در فنس را مشخص کند.

هرچه مفتول به کار رفته در توری ضخیم‌تر باشد با‌لتبع توری محکمتر و وزن هر رول فنس بیشتر و در نهایت قیمت توری فلزی مصرفی برای فنس کشی به دور یک محوطه مشخص بیشتر می‌شود.

جنس مفتول فلزی توری

مفتول‌های فلزی که در ساخت و تولید توری حصاری استفاده می‌شود می‌توانند گالوانیزه یا سیاه باشند.

مفتول گالوانیزه فلزی همان مفتول سیاه با روکش روی می‌باشد.قیمت توری باغی گالوانیزه بدلیل اینکه زنگ نمی‌زند گرانتر از فنس فلزی سیاه می‌باشد.

اندازه چشمه توری

چشمه در واقع همان سوراخ‌های موجود در فنس می‌باشد.توری های فلزی با توجه به انواع آن و کاربردی که دارند در چشمه‌هایی با اندازه‌های متفاوت ساخته می‌شوند.هرچه اندازه چشمه بزرگتر باشد مفتول مصرفی در فنس باغی کمتر خواهد بود و در نتیجه قسمت حصارکشی ارزانتر تمام میشود.

ارتفاع فنس حصاری

ارتفاع هر رول توری حصاری، بسته به نیاز مشتری متفاوت می‌باشد.این ارتفاع به طور معمول بین یک تا سه متر متغیر است.هرچه ارتفاع حصار فلزی بیشتر باشد قیمت تمام شده هر رول فنس باغی بیشتر خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شخصی

صنایع فولاد توفیقی در سال 1374 تأسیس و کار خود را بصورت سنتی با دستگاه های نیمه اتوماتیک آغاز نموده و همزمان با بهره گیری از دانش مهندسی و تکنولوژی های نوین و نیز استفاده از بهترین ماشین آلات تمام اتوماتیک صنعتی مدرن و روز دنیا کار خود را پیش برده و هم اکنون با بیش از 27 سال تجربه در تولید انواع رابیتس، توری، مفتول و... در ابعاد و سایزهای مختلف و همچنین 17 سال تجربه حرفه ای در تولید تخصصی شبکه فولادی مش، از پیشروترین شرکت های تولید کننده مش در ایران و بزرگترین بازرگانی و ارائه دهنده انواع محصولات فلزی مانند میلگرد ، نبشی و ناودانی و غیره می باشد. این شرکت مفتخر است که در سالیان متمادی، کلیه محصولات خود را با کیفیتی بسیار مطلوب که تحت نظر متخصصین واحد کنترل کیفیت این شرکت تولید شده را به تمامی هم میهنان عزیزمان در سراسر کشور پهناور ایران ارائه نموده است؛ امید است این راه با همراهی مشتریان گرانقدر که با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود همیشه ما را یاری نموده اند ادامه یابد. شعار همیشگی شرکت ما، کیفیت و رضایتمندی مشتری است. اعتماد مشتریان ما، اعتبار ماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید