اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108036788821780
در دسترس نیست

خط تواید راویز

خط تولید رابیتس و کاربرد آن در راویزکاری سقف پذیرایی

کد: 140108036788821780

، (اخبار رسمی): خط تولید رابیتس در ایران،بهترین برندهای رابیتس در بازار،روش ساخت راویز و مزایا و کاربردهای آن در رابیتس کاری سقف پذیرایی و مجسمه سازی

خط تولید رابیتس و کاربرد آن در راویزکاری سقف پذیرایی
خط تولید رابیتس و روش ساخت راویز

نحوه تولید رابیتس در خط تولید رابیتس بدین ترتیب است که ابتدا ورق برش داده شده، کشیده می‌شود و به صورت توری مشبک فلزی شکل می‌گیرد که دارای الگوهای منظمی است که به شکل مربع،لوزی و متساوی‌الاضلاع است.

رابیتس یا راویز نوعی توری فلزی است که از انبساط ورق فلزی گالوانیزه بوجود می‌آید.نحوه تولید رابیتس در خط تولید رابیتس بدین ترتیب است که ابتدا ورق برش داده می‌شود، کشیده می‌شود و به صورت توری مشبک فلزی شکل می‌گیرد که دارای الگوهای منظمی است که اغلب به شکل مربع،لوزی و متساوی‌الاضلاع است. رابیتس ساخته شده در خط تولید راویز کاربردهای زیادی در محیط های خانگی و صنعتی دارد و به دلیل تطبیق پذیری آن از بسیاری از انواع دیگر ورق های فلزی قوی تر است.

لازم به ذکر است طریقه ساخت، ابعاد و وزن راویز تولید ایران دارای استانداردهای خاصی می‌باشد که در مقررات و قوانین ساختمان ایران ذکر شده است.

خط تولید رابیتس در ایران ایران یکی از کشورهای تولید کننده رابیتس و همچنین سازنده ماشین آلات خط تولید رابیتس می‌باشد. در واقع تولیدکنندگان و کارخانه‌های راویز سازی با استفاده از تجهیزات و ماشین الات اتوماتیک و غیر اتوماتیک ساخت راویز، بیشتر رابیتس مورد نیاز کشور را تامین می‌کنند.

این کارگاه‌های تولید کننده راویز پس از تولید و ساخت، محصول خود را به طور عمده در اختیارمصرف‌کنندگان، فروشندگان و تامین‌کنندگان رابیتس قرار می‌دهند و آنها راویز را جهت استفاده در انواع راویزکاری به مشتریان در سراسر کشور می‌فروشند.

در ایران کارخانجات زیادی هستند که اقدام به تولید رابیتس کرده‌اند.برخی از معروفترین برندهای راویز در ایران عبارتند از:
رابیتس مسعود، رابیتس صادق، رابیتس ایران، رابیتس لوتوس و ....

مواد اولیه خط تولید راویز

به طور کلی فلزات منبسط شده از فولاد ضد زنگ، برنج یا آلومینیوم ساخته می شوند. آنها بادوام، سبک وزن و مقاوم در برابر مواد شیمیایی خورنده هستند. در این میان رابیتس یا توری فلزی که ما به اسم راویز می‌شناسیم از ورق فولادی گالوانیزه بدست می‌آید.
فلزات منبسط شده را می توان برای چند مورد استفاده کرد، مانند شبکه های کولر در ساختمان،سقف، نرده ها و راهروهای نقاله وغیره.

در واقع مواد اولیه خط تولید راویز در ایران همان ورق فولادی گالوانیزه می‌باشد.

رابیتس کاری ساختمانی

توری فلزی منبسط شده در ساختمان سازی به عنوان عنصر تقویت کننده برای گچ کاری و تکمیل کارهای و همچنین تقویت کننده کف، سقف و روسازی استفاده می شود. دیوار را در برابر ترک ها و شکاف های ناشی از تغییرات دما و رطوبت و تنش های مکانیکی محافظت می کند. مش گچکاری منبسط شده استحکام مکانیکی سطح تقویت شده از جمله مقاومت در برابر ضربه را افزایش می دهد. نصب و راه اندازی و راویزکاری بسیار ساده است.

رابیتس در صنایع ساختمانی به مقدار زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. از آن به عنوان برش فلزی در راوزکاری نما، رابیتس کاری سقف، گچ بری و اجرای دیوارها و اجرای مسیرهای دریچه کولر و چندین نوع دیگر از سازه ها استفاده می شود.

روش ساخت رابیتس

مواد اولیه استفاده شده در خط تولید رابیتس توری از ورق های فولاد گالوانیزه، آلومینیوم، فولاد کربن یا سایر آلیاژهای قابل انبساط هستند.

روش ساخت رابیتس از طریق شکاف و کشش توسط مجموعه ای از قالب ها با تیغه بالایی و تیغه پایینی است، در حالی که شکل چشمه‌ها ممکن است متفاوت باشد.

رابیتس برجسته توسط یک آسیاب نورد مسطح می شود و سپس رابیتس مسطح تولید می شود.

ورق ها/کویل ها به دستگاه منبسط کننده وارد می شوند و قالب دقیق فلز را در یک عملیات برش داده و کش می دهد. سپس مواد برش داده می شود و به یک الگوی خاص با اندازه های باز یکنواخت کشیده می شود. 

در خط تولید رابیتس ورق فلزی را می توان تا ده برابر عرض اصلی خود منبسط کرد و محصول نهایی در هر متر سبکتر و در هر کیلوگرم از ورق اصلی خود قوی تر است. هیچ ماده ای در فرآیند تولید از بین نمی رود.

رابیتس به دلیل خواص مواد قوی آن باز نمی شود. حتی اگر ورق فلزی تمام شده در یک یا چند نقطه بریده شود، تقاطع رشته های باقی مانده می تواند اجزای رابیتس را کنار هم نگه دارد.

مراحل تولید رابیتس در خط تولید راویز

  • ورق فلزی بین تیغه ها به عرض یک رشته فراتر از پایین تر می رود.
  • تیغه بالایی پایین می آید تا نیمی از طرح الماس را تشکیل دهد.
  • تیغه بالایی تا نقطه شروع اولیه خود بالا می رود و عرضی ها نیمی از الماس را به طرفین منتقل می کنند زیرا ورق فلزی از عرض رشته دیگری عبور می کند و از لبه تیغه پایینی عبور می کند.
  • تیغه بالایی دوباره پایین می آید تا یک ردیف دیگر از نیم الماس تشکیل شود تا یک الگوی کامل الماس تکمیل شود.
  • تیغه بالایی دوباره به موقعیت اولیه اولیه خود صعود می کند و این چرخه تا زمانی که ورق رابیتس کامل شود ادامه می یابد.

همچنین بخوانید : قیمت فنس باغی دسته دوم

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شخصی

صنایع فولاد توفیقی در سال 1374 تأسیس و کار خود را بصورت سنتی با دستگاه های نیمه اتوماتیک آغاز نموده و همزمان با بهره گیری از دانش مهندسی و تکنولوژی های نوین و نیز استفاده از بهترین ماشین آلات تمام اتوماتیک صنعتی مدرن و روز دنیا کار خود را پیش برده و هم اکنون با بیش از 27 سال تجربه در تولید انواع رابیتس، توری، مفتول و... در ابعاد و سایزهای مختلف و همچنین 17 سال تجربه حرفه ای در تولید تخصصی شبکه فولادی مش، از پیشروترین شرکت های تولید کننده مش در ایران و بزرگترین بازرگانی و ارائه دهنده انواع محصولات فلزی مانند میلگرد ، نبشی و ناودانی و غیره می باشد. این شرکت مفتخر است که در سالیان متمادی، کلیه محصولات خود را با کیفیتی بسیار مطلوب که تحت نظر متخصصین واحد کنترل کیفیت این شرکت تولید شده را به تمامی هم میهنان عزیزمان در سراسر کشور پهناور ایران ارائه نموده است؛ امید است این راه با همراهی مشتریان گرانقدر که با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود همیشه ما را یاری نموده اند ادامه یابد. شعار همیشگی شرکت ما، کیفیت و رضایتمندی مشتری است. اعتماد مشتریان ما، اعتبار ماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان