اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108166810921780
در دسترس نیست

قیمت هر کیلو پروفیل قوطی آهنی دست دو

قیمت قوطی آهن دست دوم در بازار آهن تهران - قیمت به روز

کد: 140108166810921780

، (اخبار رسمی): استعلام قیمت روز انواع قوطی پروفیل آهنی دست دوم و خرید مستقیم از بازار آهن تهران با قیمت ارزان و عمده

قیمت قوطی آهن دست دوم در بازار آهن تهران - قیمت به روز
پروفیل قوطی آهن دسته دوم در بازار آهن تهران برای خرید و فروش

مشتریانی که قصد خرید قوطی پروفیل آهن دست دوم را دارند، می‌توانند با مراجعه به وب سایت صنایع فولاد توفیقی، قیمت قوطی دسته دوم را مشاهده نمایند.

در سال‌های گذشته با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه برای تولید محصولات فولادی و همچنین بالا رفتن نرخ دلار، قیمت آهن در بازارهای داخلی افزایش چشمگیری داشته است. و همچنین تورم چشم‌گیر باعث شده بسیاری از مصرف‌کنندگان روی بیاورند به استفاده از آهن‌آلات دست دوم و بسیاری از افراد از آهن دست دوم در صنایع خودروسازی و ساختمان‌سازی استفاده می‌کنند. در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق‌تر قیمت هر کیلو قوطی آهن دست دوم در بازار آهن تهران بپردازیم.
برای مشخص کردن قیمت هر کیلو آهن دست دوم در مرحله اول باید محصولات مورد نظر با توجه به تمام عوامل تاثیرگذار بر قیمت آن بررسی شوند. بعد از آن می‌توان قیمت مشخصی را ارائه داد. بسیاری از سازندگان ساختمان و صنعتگران از آهن دست دوم برای ساخت‌وساز استفاده می‌کنند.
عوامل مهمی که بر قیمت قوطی آهن دست دوم تاثیر دارند به طور خلاصه عبارتند از:

  1. نوع محصول جنس ورق مورد استفاده برای تولید پروفیل قوطی میزان جوشکاری بر روی آهن برش مقطع‌های فولادی میزان انحنا و تابیدگی آهن میزان زنگ زدگی قوطی آهنی

این موارد از عوامل اصلی موثر بر قیمت پروفیل آهنی نو و دست 2 می باشد.

قیمت هر کیلو آهن دست دوم در سال 1401 وقتی صحبت از آهن دست دوم می‌شود منظور از دست دو بودن، قراضه و یا ضایعات آهن نیست. منظور از آن دسته محصولات فولادی است که حداقل یک بار در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. شاید بخش جدا شده‌ای از خودروهای از کار افتاده صنعتی باشند. با این وجود ممکن است پس از تخریب آن سازه فلزی برخی از آهن‌آلات دست دوم آنها قابلیت استفاده مجدد را داشته باشند.
با افزایش و تورم قیمت محصولات فولادی در سال‌های گذشته، سازندگان به دلیل به‌صرفه بودن قیمت‌ها از قوطی آهن دست دوم استفاده می‌کنند. مقاطع دست دوم از قیمت کمتری برخوردارند. جدا از بحث قیمت روز آهن دست دوم، خود آهن‌آلات به دو دسته تقسیم می‌شوند. بخش اول ضایعات آهن هستند که می‌توان از این ضایعات مجددا برای تولید فولاد استفاده کرد. اما در بخش دوم این امکان را دارند که مصرف‌کننده آن را در پروژه‌های ساخت‌وساز استفاده کند.

مرکز معتبر خرید قوطی ستونی دست دوم در مواقعی که یک بنا تخریب می‌شود. بسیاری از مقاطع فولادی آن به عنوان دست دوم به فروش می‌رسد. محصولات دست دوم قاعدتا از نظر قیمتی نسبت به دست اول کمتر است. بنابراین محصولات فولادی و پروفیل های دست دوم بازار بسیاری داغی دارند. از جمله این مقاطع که خریداران دنبال دست دوم آن هستند، پروفیل آهن قوطی ستونی دست دوم است. قوطی ستونی که به قوطی آهنی نیز معروف است یکی دیگر از محصولات فولادی می‌باشد. این قوطی آهنی یک پروفیل بسته‌ی توخالی باسطح مربع یا مستطیل است. این قوطی ستونی در ابعاد و ضخامت‌های مختلفی تولید می‌شود. هر نوع از این قوطی و پروفیل‌ها کاربرد مخصوص خودشان را دارند. به عنوان مثال از کاربردهای قوطی‌‌ها در عمران و ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. همچنین در بخش‌هایی مثل پل‌های هوایی و عابر پیاده، نمای ساختمان‌ها، سقف و دیوار سوله‌ها می‌تواند مورد استفاده باشد. در واقع قوطی ستونی دست دوم همان قوطی ستونی نو است. از این نوع قوطی یک یا چند بار استفاده کرده‌اند بنا به دلایلی عمر این قوطی به پایان رسیده است. این نوع قوطی‌ها را می‌توانند بازیافت کنند و یا در کاربردهای دیگر استفاده کنند. قوطی ستونی جز پروفیل‌های بسیار پرمصرف در صنایع به شمار می‌آید.

عوامل موثر بر قیمت پروفیل عوامل گوناگونی در قیمت پروفیل تاثیرگذار می‌باشند. برخی از این عوامل عبارتند از حضور واسطه‌ها در بازار پروفیل، تاثیر مستقیم کارخانه‌های تولیدکننده پروفیل در قیمت پروفیل، کیفیت تولیدات پروفیل و وزن پروفیل‌ها است. همان‌طور که ذکر کردیم پروفیل یکی از مهمترین محصولات فولادی به شمار می‌آید و در حوزه‌های صنعتی و غیرصنعتی به کار می‌رود. این پروفیل دارای دو نوع است پروفیل‌های سبک و پروفیل‌های سنگین بی‌تردید مهمترین عامل برای قیمت‌گذاری در این دونوع پروفیل وزن آن‌ها می‌باشد. پروفیل سنگین قیمت بیشتری دارد ولی قیمت هر کیلو پروفیل سبک بیشتر است. به عنوان مثال با مراجعه به صفحه قیمت قوطی 4*4 در وبسایت صنایع فولاد توفیقی خواهید دید که قیمت هر کیلو قوطی 4*4 سبک بیشتر از پروفیل سنگین آن که ضخامت بیشتری دارد، می‌باشد ولی قیمت هر شاخه آن کمتر خواهد بود. از پروفیل سبک بیشتر در ساخت‌وساز استفاده می‌شود.

ودر آخر اگر قصد خرید و یا استعلام قیمت قوطی آهن دست دوم و یا قیمت هر کیلو آهن دست دوم و استفاده از آهن دست دوم دارید لطفا با کارشناسان زبده صنایع فولاد توفیقی تماس حاصل بفرمایید و یا از طریق وب سایت این مجموعه کسب اطلاع کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شخصی

صنایع فولاد توفیقی در سال 1374 تأسیس و کار خود را بصورت سنتی با دستگاه های نیمه اتوماتیک آغاز نموده و همزمان با بهره گیری از دانش مهندسی و تکنولوژی های نوین و نیز استفاده از بهترین ماشین آلات تمام اتوماتیک صنعتی مدرن و روز دنیا کار خود را پیش برده و هم اکنون با بیش از 27 سال تجربه در تولید انواع رابیتس، توری، مفتول و... در ابعاد و سایزهای مختلف و همچنین 17 سال تجربه حرفه ای در تولید تخصصی شبکه فولادی مش، از پیشروترین شرکت های تولید کننده مش در ایران و بزرگترین بازرگانی و ارائه دهنده انواع محصولات فلزی مانند میلگرد ، نبشی و ناودانی و غیره می باشد. این شرکت مفتخر است که در سالیان متمادی، کلیه محصولات خود را با کیفیتی بسیار مطلوب که تحت نظر متخصصین واحد کنترل کیفیت این شرکت تولید شده را به تمامی هم میهنان عزیزمان در سراسر کشور پهناور ایران ارائه نموده است؛ امید است این راه با همراهی مشتریان گرانقدر که با انتقادات و پیشنهادات سازنده خود همیشه ما را یاری نموده اند ادامه یابد. شعار همیشگی شرکت ما، کیفیت و رضایتمندی مشتری است. اعتماد مشتریان ما، اعتبار ماست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان