اطلاعات تماس
  • 093530*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108086796821800
در دسترس نیست

تمام آن چیزهایی که باید در یادگیری زبان انگلیسی بدانیم؟

یادگیری زبان انگلیسی+ مبتدی تا پیشرفنه

کد: 140108086796821800

، (اخبار رسمی): زبان انگلیسی، زبان بین المللی و مشترک بین کشور ها می باشد که یادگیری زبان در تمام آن کشور ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای اطلاعات بیشتر در زمینه یادگیری زبان انگلیسی با ما در مقاله بهترینک همراه باشید.

یادگیری زبان انگلیسی+ مبتدی تا پیشرفنه
یادگیری زبان انگلیسی+ مبتدی تا پیشرفنه

یاد گیری زبان انگلیسی نیاز به انگیزه، تلاش، تمرین و پشتکار دارد. در این نوشته به چندین نکته مفید و در ضمن واقع بینانه پرداخته‌ایم که به شما در یادگیری زبان انگلیسی کمک می‌کنند.

زبان انگلیسی (English language) یک زبان با ریشه غرب آلمانی است که برای اولین در اوایل قرون وسطا در انگلستان مورد استفاده قرار گرفت و در حال حاضر یکی از زبان های رایج جهان است. زبان انگلیسی تنها زبان رسمی یا یکی از زبان های رسمی حدود 60 کشور مستقل است. این زبان به صورت وسیع در کشورهای انگلستان، ایالات متحده، کانادا، استرالیا، ایرلند و نیوزیلند صحبت می شود. زبان انگلیسی بعد از چینی ماندارین و اسپانیایی سومین زبان مادری رایج جهان است. امروزه زبان انگلیسی به صورت گسترده ای در سراسر جهان به عنوان زبان دوم آموزش داده می شود. زبان انگلیسی همچنین زبان رسمی سازمان ملل و اتحادیه اروپا نیز هست.

زبان انگلیسی در طول یک بازه 1400 ساله ساخته و گسترش داده شده است. شکل های اولیه زبان انگلیسی توسط مهاجران انگولا ساکسون در حدود قرن پنجم میلادی به جزیره انگلستان آورده شد، به این شکل از زبان انگلیسی زبان انگلیسی کهن گفته می شود. انگلیسی میانه در حدود قرن 11 میلادی و با فتح انگستان به دست نرمن ها شکل گرفت. شکل امروزی زبان انگلیسی پس از قرن 15 میلادی و با اختراع ماشین چاپ شکل گرفت. به واسطه قدرت سیاسی و نظامی بالای امپراطوری بریتانیا زبان انگلیسی بین قرن ها 17 تا 20 در جهان گسترده شد. در حال حاضر در هر دو شکل مکتوب و دیجیتال زبان انگلیسی با فاصله ای زیاد بالاترین تعداد انتشار اسناد علمی و فنی در جهان را داراست.

انگلیسی مدرن صرف فعل ندارد و بیشتر به واسطه استفاده از فعل های کمکی و تغییر ساختار جمله عبارات و معانی پیچیده را می رساند. گذشته از اختلافات کوچک در تلفظ، نکات کوچک گرامری و انتخاب واژه های تا حدی متفاوت زبان انگلیسی در مناطق مختلف جهان به یک شکل صحبت می شود و انگلیسی زبان های جهان به سادگی میتوانند از طریق این زبان با هم ارتباط برقرار کنند.

نکات کاربردی در یادگیری زبان انگلیسی:

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که برای یادگیری زبان چه کنیم؟ یاد گیری زبان انگلیسی نیاز به انگیزه، تلاش، تمرین و پشتکار دارد. در این نوشته به چندین نکته مفید و در ضمن واقع بینانه پرداخته‌ایم که به شما در یادگیری سریع زبان انگلیسی کمک می‌کنند. رعایت این نکات به شما کمک می‌کنند انرژی و انگیزه خود را به هدر نداده و آن را در مسیر درست هدایت کنید تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان، بهترین نتیجه را کسب کنید.

چند نکته برای یادگیری سریعتر زبان انگلیسی:

در اینجا چند نکته برای سریع ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی به عنوان نقطه شروع آورده شده است و در کمترین زمان به این زبان فوق العاده مسلط خواهید شد!

زبان انگلیسی یک زبان سرگرم کننده برای یادگیری است، یادگیری انگلیسی ممکن است غیرممکن به نظر برسد، اما من اینجا هستم تا به شما بگویم که اینطور نیست. – تا زمانی که استراتژی درستی داشته باشید.

هر چیزی که به چشمتان می آید بخوانید

معمولاً هنگام مطالعه با کلمات جدیدی روبرو می شوید. اگر کلمات جدید زیادی برای خود پیدا کردید، به عنوان مثال در هر صفحه حداکثر پنج کلمه جدید وجود داشته باشد، می توانید این واژگان را به راحتی یاد بگیرید. و حتی ممکن است نیازی به استفاده از دیکشنری نداشته باشید زیرا می توانید از بقیه متن انتظار معنی داشته باشید. به این ترتیب نه تنها کلمات جدید را یاد خواهید گرفت، بلکه نحوه استفاده طبیعی از آنها را نیز خواهید دید.

روزنامه، وب سایت *****، ایمیل، پست های رسانه های اجتماعی، بسته های مواد غذایی: اگر به زبان انگلیسی است، آن را بخوانید. چرا؟ این موارد حاوی واژگان جدید و هیجان انگیز و همچنین چیزهایی هستند که شما در حال حاضر دارید. این به شما کمک می کند تا به سرعت پیشرفت کنید زیرا قرار گرفتن در معرض واژگانی که قبلاً یاد گرفته اید مثال های جدیدی در زمینه به شما می دهد و بنابراین آن کلمات را در ذهن شما تقویت می کند. از سوی دیگر، یادگیری کلمات و عبارات جدید برای ساخت دایره لغات شما ضروری است، به خصوص در زبانی مانند انگلیسی که دارای کلمات بسیار زیادی است!

از واژگان جدید یادداشت برداری کنید

یکی از سریع ترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی همین است؛ ما اغلب از کلمات خوب لذت می بریم، اما این ترس وجود دارد که به سرعت آنها را فراموش کنیم. اما به من اعتماد کنید، کلمات در نگاه اول نمی چسبند. هر کلمه یا عبارت جدیدی را که می شنوید یا می خوانید در متن آن بنویسید: یعنی در یک جمله و معنایی که فهمیدید. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود و دیگر به کلمه برنخواهید گشت و از خود بپرسید: “این کلمه/عبارت دوباره به چه معناست؟”

سفر به خارج

هیچ راهی برای یادگیری سریع زبان انگلیسی بهتر از سفر نیست، چه برای زندگی یا تحصیل زبان در یک کشور انگلیسی زبان، ما دوست داریم یاد بگیریم! بر کسی پوشیده نیست که انگلیسی پرمخاطب ترین زبان در جهان است و با فهرست طولانی از کشورها برای انتخاب، می توانید محیط آموزشی ایده آل را بر اساس، آب و هوا یا شهر دلخواه خود انتخاب کنید.

از سوال پرسیدن نترسید

همانطور که انگلیسی را یاد می گیرید، کوهی از سوالات خواهید داشت. به شک های خود تسلیم نشوید – کنجکاو باشید و آنها را حل کنید! اگر دوره ای را می گذرانید، از معلم خود بپرسید (بالاخره چرا آنها آنجا هستند)، اما اگر به تنهایی یاد می گیرید، نگران نباشید، پاسخ ها را در وبلاگ ها یا سایت های زبان مثل استارت زبان پیدا کنید و از زبان آموزان دیگر یا با خواندن در انجمن ها بپرسید. اگر انجام دهید خوشحال خواهید شد!

هیچ موقع نا امید نشوید

وقتی هنگام یادگیری گیج می‌شوید – و این برای همه زبان‌آموزان در برخی سطوح اتفاق می‌افتد – نگویید “من یادگیری انگلیسی را کنار میذارم” یا دیگر یاد نخواهم گفت.” در واقع، این عبارات را از دایره لغات خود حذف کنید! این فقط درک شما را تار می کند، پیشرفت شما را ناامید می کند و شما را متقاعد می کند که رویاهای شما برای تسلط به زبان انگلیسی غیرممکن می شود. درعوض، بگویید: «من یک زبان آموز انگلیسی هستم و هر روز در حال پیشرفت هستم»، «همیشه آسان نیست، اما ارزشش را دارد»، «من خیلی بهتر از شش ماه پیش هستم» و عبارات دیگر تا همیشه جاه طلبی را به خود یادآوری کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بهترینک

مجله بهترینک، وبسایتی در زمینه معرفی بهترین ها می باشد. مجله بهترینک با هدف معرفی بهترین های ایران و دنیا آغاز به کار کرده است. برای اطلاعات بیشتر با سایت بهترینک همراه باشید.

اطلاعات تماس
  • 093530*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش