اطلاعات تماس
  • 091268*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108186814019504
در دسترس نیست

چرا سینک ظرفشویی و لوله تخلیه آشپزخانه من بوی بدی دارد؟

کد: 140108186814019504

، (اخبار رسمی): چرا سینک ظرفشویی و لوله تخلیه آشپزخانه من بوی بدی دارد؟

چرا سینک ظرفشویی و لوله تخلیه آشپزخانه من بوی بدی دارد؟
چرا سینک ظرفشویی و لوله تخلیه آشپزخانه من بوی بدی دارد؟

آیا تا به حال بوی بدی را تجربه کرده اید که از یکی از سینک ها یا فاضلاب های کف خانه خود می آید؟ چندین دلیل متداول وجود دارد که چرا ممکن است این مشکل را تجربه کنید و با چند مرحله ساده باید بتوانید به تنهایی مشکل را حل کنید. بهتر است با مزایا و معایب پاک کننده اسیدسولفوریک هم آشنا شوید.

مواد غذایی پوسیده و چربی که در زهکشی یا زباله شما گیر کرده است - همیشه از اضافه کردن چربی پخت و پز و ضایعات اضافی مواد غذایی در فاضلاب خودداری کنید. روغن آشپزی باید خنک شود و در سطل زباله شما ریخته شود. گریس یکی از دلایل اصلی بوی بد فاضلاب و مشکلات گرفتگی است. همچنین، هنگام تمیز کردن ظروف و ظروف آشپزی، در صورت امکان از اضافه کردن ضایعات به فاضلاب خودداری کنید. در عوض، قبل از شستن ظروف، وسایل را روی یک سطل زباله تمیز کنید. راه های مختلفی برای رفع بوی بد سینک ناشی از این مشکل وجود دارد:
تکه‌های یخ و آب لیمو را از دور خارج کنید، این کار به شل شدن ذرات غذا چسبیده به تیغه‌ها کمک می‌کند.
همچنین می توانید مخلوطی از جوش شیرین و سرکه را به همراه آب داغ اضافه کنید تا از شر بوی بد خلاص شوید. یک فنجان جوش شیرین را در آبکش بریزید و سپس یک فنجان سرکه سفید بریزید. اجازه دهید مخلوط حدود 10 تا 15 دقیقه بماند و با آب داغ بشویید. پس از این شما باید یک زهکش تمیز بدون بو داشته باشید!
از یک پاک کننده تخلیه آنزیمی طبیعی برای خوردن ذرات غذای پوسیده بدون آسیب رساندن به لوله کشی خود استفاده کنید. (توجه: از پاک کننده های شیمیایی تخلیه مانند Liquid-Plumr یا Drano خودداری کنید، زیرا این مواد می توانند خورنده باشند و بیشتر از اینکه مفید باشند، ضرر داشته باشند.)

بوی گاز فاضلاب از فاضلاب شما می آید - اگر بوی فاضلاب از فاضلاب شما می آید، می تواند از تله سینک باشد. تله سینک شما یک اتصالات P یا U شکل است که در زیر سینک شما قرار دارد و برای نگه داشتن آب و جلوگیری از ورود گازهای فاضلاب به خانه شما طراحی شده است. گاهی اوقات اگر زیاد از سینک استفاده نشود، آب موجود در تله تبخیر می‌شود و در صورت عدم استفاده مکرر و تبخیر، زهکشی‌های کف خانه شما می‌توانند با مشکلات مشابهی مواجه شوند. در اینجا چند راه برای کمک به رفع این مشکل وجود دارد:
برای پر کردن تله و جلوگیری از برگشت گازهای فاضلاب به خانه، آب را در سینک یا فاضلاب کف بریزید.
در سینک‌ها و زهکش‌هایی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، افزودن مقدار کمی روغن معدنی یا گیاهی به فاضلاب می‌تواند به کند کردن فرآیند تبخیر کمک کند.

اگر دلایل گرفتگی لوله فاضلاب را بدانید از آن پیشگیری می کنید و با بوی بد فاضلاب مواجه نمی شوید.

چگونه از شر بوی بد فاضلاب خلاص شویم

راه های زیادی برای پوشاندن بوی بد خانه وجود دارد، اما واقعاً چگونه می توان از شر آنها خلاص شد؟ در اینجا نحوه خلاص شدن از شر بوی بد خانه یک بار برای همیشه آمده است!

سیستم بویایی ما همچنین به ما در مورد خطرات احتمالی هشدار می دهد: غذای فاسد، پوسیدگی و پوسیدگی، کپک های مضر. اکثر خانه‌های آمریکایی حاوی انواع اسپری‌ها، پلاگین‌ها، چسب‌ها، شمع‌های معطر و سایر محصولاتی هستند که برای پوشاندن یا از بین بردن بوی بد طراحی شده‌اند. با این حال، بسیاری از افراد نسبت به عطرهای موجود در برخی از این محصولات واکنش های آلرژیک دارند و برخی از خوشبو کننده های هوا حتی حاوی سموم هستند.

چگونه از شر بوی بد خانه خلاص شویم
کهنه تازه، هوای بدبو:

  • برای خوشبو کردن هوای داخل خانه، یک لیمو را از وسط نصف کنید و نیمه های برش خورده را در مکانی نامحسوس قرار دهید.
  • کمی وانیل روی یک لامپ بمالید تا گرمای لامپ هوا را معطر کند.
  • در دوره های هوای خوب، فقط پنجره ها را باز کنید! اجازه دهید هوای تازه وارد شود و بوهای بد را خارج کند.

خنثی کردن بوهای داخل آشپزخانه و حمام:
اکثر مردم می دانند که نگهداری یک جعبه باز جوش شیرین ساده در یخچال، بوی بد را خنثی می کند. برای نتایج مشابه، مقداری را در ته سطل زباله و درون خود کیسه زباله بپاشید.

  • نصف فنجان جوش شیرین در دو لیتر آب و یک پارچه نرم یا برس نیز برای تمیز کردن یخچال و تمیز کردن و شاداب کردن وان، کاشی‌ها، سینک‌ها، سطل‌های زباله، سطل‌های زباله و کاسه‌های توالت خوب عمل می‌کند. برای خواص ضدعفونی قوی تر، با محلول سرکه قوی مالش دهید.
  • تفاله قهوه تازه یا باقی مانده نیز بوی نامطبوع یخچال، مایکروویو یا کمد را جذب می کند.
  • دو قسمت آب را با یک قسمت سرکه در ظرف مناسب مایکروویو بجوشانید تا بوی بد مایکروویو شما از بین برود. بوی سرکه خود به سرعت از بین می رود.
  • نصف فنجان سرکه را به یک لیتر آب اضافه کنید و بگذارید چند دقیقه روی اجاق گاز بجوشد. این کار بوی غذای سوخته و بسیاری از بوهای دیگر را از آشپزخانه شما (و غذای سوخته شده از قابلمه های فولادی ضد زنگ شما) را حذف می کند.
  • یک تکه نان را در سرکه خیس کنید و یک شب آن را در یک جعبه ناهار یا سطل زباله قرار دهید تا بوی غذا از بین برود.
  • باقی مانده پوست مرکبات را در سطل زباله خود آسیاب کنید تا شیرین شود. یا نصف فنجان نمک را در زهکشی بریزید و دستگاه دفع را روشن کنید. این غذای کیک شده را شل می کند و به خنثی کردن بو کمک می کند.

از شر بوهای پارچه و فرش خلاص شوید:
با پاشیدن فراوان جوش شیرین می توانید بیشترین بو را از فرش، موکت و اثاثه یا لوازم داخلی (از جمله فضای داخلی خودرو) دریافت کنید. جوش شیرین را چند ساعت در جای خود بگذارید، سپس آن را با جاروبرقی یا تکان دهید.
ادرار یا استفراغ روی فرش و اثاثه یا لوازم داخلی می تواند مشکل تر باشد. اگر می توانید فوراً به آن دست پیدا کنید، ابتدا با حوله پاک کنید، سپس محلول را با 3 قسمت آب سرد/1 قسمت سرکه اسپری کنید و لکه بزنید (اما نمالید). در صورت نیاز چندین بار این کار را تکرار کنید تا بو از بین برود. بوی سرکه در عرض چند ساعت از بین می رود.
تفاله قهوه هوای داخل خودرو یا صندوق عقب آن را شیرین می کند. برای استفاده در ماشین، زمین ها را در یک ظرف پلاستیکی سرپوشیده با سوراخ هایی در درب آن قرار دهید.

قدیمی‌ها به این روش برای از بین بردن بو و لکه‌های روی فرش و اثاثه یا لوازم داخلی قسم می‌خورند. این به ویژه بر روی ادرار حیوانات خانگی و بوی اسکنک خوب عمل می کند. ممکن است بخواهید ثبات رنگ را با خیس کردن یک ناحیه کوچک و نامحسوس با محلول و ترک آن به مدت 24 ساعت قبل از اینکه آن ناحیه را با لکه درمان کنید، آزمایش کنید.

  • یک جفت دستکش لاستیکی یا لاتکس بپوشید.
  • به آرامی یک لیتر پراکسید هیدروژن 3 درصد، یک چهارم فنجان جوش شیرین و یک قاشق چایخوری صابون ظرفشویی مایع را در یک ظرف پلاستیکی مخلوط کنید. از قبل مخلوط نکنید یا در ظرف دربسته نگهداری نکنید.
  • محلول را مستقیماً روی نواحی آسیب دیده بریزید یا اسپری کنید و اجازه دهید 24 ساعت بماند قبل از اینکه مایع اضافی را پاک کنید. اجازه دهید در هوا خشک شود.

پاکسازی یک حیوان خانگی اسکینک:
دامپزشکان نیز دستور فوق را برای حمام کردن حیوان خانگی که از بین رفته توصیه می کنند. پس از تهیه محلول، آن را روی خز حیوان ماساژ دهید، سپس بگذارید 5 تا 10 دقیقه بماند. با آب گرم بشویید.
درمان های خانگی بیشتر برای حیوانات خانگی را ببینید!
مقابله با کپک و کپک:
اگر به مشکل کپک در خانه خود مشکوک هستید، به سادگی به پاک کردن آن ناحیه با سفید کننده یا پوشاندن بو با خوشبو کننده های هوا تکیه نکنید. برخی از آسیب های قالب ممکن است به خدمات حذف حرفه ای نیاز داشته باشد. کپک‌ها و کپک‌ها علاوه بر بوهای نامطبوع خود می‌توانند خطرات ویژه‌ای برای سلامتی داخل خانه ایجاد کنند که در این پست توضیح داده نمی‌شود. برخی از افراد به انواع خاصی از قالب های داخلی حساس هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091268*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان