اطلاعات تماس
  • 091268*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106056380419504

افتادن گوشی در توالت

روش های درآوردن اشیا از توالت

کد: 140106056380419504

https://bit.ly/3wzX3My

، (اخبار رسمی): چگونه می توانیم اشیا را از چاه توالت خارج کنیم؟

روش های درآوردن اشیا از توالت
روش های درآوردن اشیا از توالت

بسیاری از کودکان مجذوب توالت هایی هستند که به شکلی جادویی هر چیزی را در کاسه بر می‌دارند. این شیفتگی اغلب منجر به تصمیم‌گیری برای سوار شدن به داکی لاستیکی یا فرستادن آن دایناسور خانگی به نورلند می‌شود. هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است با یک توالت مسدود شده یا پر از آب مواجه شوید که زندگی شما را به حالت توقف در می‌آورد.

قبل از اینکه برای بازیابی اسباب بازی گیر کرده در توالت با یک لوله بازکنی در تهران تماس بگیرید، کارهایی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا خودتان آن را از فاضلاب خارج کنید.

5 راه برای بیرون آوردن اجسام گیر کرده از توالت

اگر فرزند شما به تازگی یکی از اسباب بازی‌های خود را در توالت انداخته است، ممکن است بتوانید آن را خودتان از توالت بیرون بیاورید. قبل از شروع، یک جفت دستکش لاستیکی بپوشید، ترجیحاً دستکش‌هایی که تا آرنج شما بالا می‌رود و به کودکتان یادآوری کنید که اسباب‌بازی‌اش قبل از اینکه بتواند دوباره با آن بازی کند، به حمام ضدعفونی‌کننده نیاز دارد!

ابتدا منبع آب را قطع کنید. شیر آب را پیدا کنید، باید روی دیوار پشت توالت شما باشد - و مطمئن شوید که بسته است. خاموش کردن آب به جلوگیری از سرریز اتفاقی کمک می کند. هنگامی که دریچه به طور ایمن بسته شد، کاسه توالت را خالی کنید. می توانید از فنجان یا ظرف یکبار مصرف برای خارج کردن آب استفاده کنید. قوطی های قهوه، کارتن های شیر و قوطی های خالی نیز به خوبی کار می کنند. آنقدر آب در کاسه بگذارید تا پلانجر را بپوشاند.

اکنون زمان آن رسیده است که اسباب بازی را بازیابی کنید. از بالای لیست شروع کنید و در صورت لزوم به روش بعدی بروید.

1. اسباب بازی را با دستان خود بردارید

ممکن است بتوانید با دست زدن به توالت اسباب بازی را بردارید. اگر اسباب بازی را در زهکشی دیدید با دست خود بیرون بکشید. در این حالت، اسباب بازی احتمالاً در تله توالت، قسمت منحنی داخل پایه گیر کرده است. اسباب‌بازی‌ای که در اینجا گیر کرده است احتمالاً در آن فرو رفته است، بنابراین ممکن است لازم باشد ابتدا آن را شل کنید. اگر خوش شانس باشید، ممکن است بتوانید دینو را از دم بردارید یا بخشی از جسم را بگیرید و آن را از توالت بیرون بکشید. شاید مایل باشید بدانید روش های از بین بردن سوسک توالت چیست؟

2. از ابزاری برای ماهیگیری اسباب بازی از زهکشی استفاده کنید

اگر می‌توانید اسباب‌بازی را ببینید، اما نمی‌توانید با دستتان آن را بگیرید، از یک رخت آویز خمیده یا شی قلاب‌دار دیگری برای چسباندن به اسباب‌بازی استفاده کنید. با یک حرکت آهسته و یکنواخت بکشید تا اسباب بازی بیرون بیاید. ممکن است چندین تلاش طول بکشد. به همین ترتیب، ممکن است بتوانید با ایجاد یک گره لغزنده در یک رشته و حلقه کردن آن در اطراف یک پا یا سایر قسمت های اضافی روی اسباب بازی، اسباب بازی را بردارید.

3. توالت را غوطه ور کنید

اگر اسباب بازی را نمی بینید یا نمی توانید آن را به صورت فیزیکی بردارید، وقت آن رسیده است که پیستون را بگیرید. اگر فقط یک پیستون استاندارد با کف صاف دارید، ممکن است بخواهید ابتدا یک پیستون توالت را بردارید - کف فلنجی آنها برای دهانه تخلیه مناسب تر است و به شما امکان مکش بهتر را می دهد.

چندین فشار پیستون ممکن است گرفتگی را از بین ببرد و اسباب بازی را دور کند. بکوشید از اعمال زور زیاد خودداری کنید زیرا ممکن است به کاسه توالت آسیب برساند.

4. از فنر لوله بازکنی استفاده کنید

قبل از اینکه این روش را امتحان کنید، بقیه آب توالت از جمله مخزن را خالی کنید. سپس انتهای مارپیچ را وارد توالت کرده و شروع به پیچیدن کنید. این روش ممکن است به شما امکان دهد اسباب بازی را بازیابی کنید، یا ممکن است آن را از جای خود خارج کرده و به داخل فاضلاب بفرستد. اگر مارپیچ روی سطح اسباب بازی گیر کرد، به آرامی مارپیچ را بردارید تا اسباب بازی بازیابی شود.

5. محلول های خانگی لوله بازکنی را امتحان کنید

اگر اسباب‌بازی در دستمال توالت یا سایر زباله‌ها گیر کرده باشد، می‌تواند باعث مسدود شدن جریان آب شود. حل کردن گرفتگی ممکن است باعث شود اسباب بازی از طریق زهکشی بلغزد و به سمت سیستم فاضلاب خارج شود. در حالی که ما پاک‌کننده‌های شیمیایی را توصیه نمی‌کنیم، می‌دانیم که برخی از مشتریان از آنها استفاده می‌کنند. اگر یک دستگاه ضد گرفتگی را امتحان می کنید، یکی را انتخاب کنید که مواد شیمیایی خشن نداشته باشد که می تواند برای سلامتی، لوله کشی و محیط زیست شما خطرناک باشد.

چگونه یک اسباب بازی گیر کرده را خارج نکنیم

اگر هنرمند جوان شما یک جعبه مداد رنگی یا یک مشت خاک رس را شسته است، در مقابل وسوسه استفاده از آب جوش برای حل مشکل مقاومت کنید. در حالی که ممکن است گرفتگی را بردارید، احتمالاً به توالت نیز آسیب خواهید رساند.

یک حلقه مومی محل قرارگیری توالت شما را با فاضلاب روی زمین می‌بندد. ریختن آب داغ به اندازه کافی برای ذوب شدن گرفتگی نیز احتمالاً مهر و موم را ذوب می کند. اگر مهر و موم آب شود، به سرعت متوجه خواهید شد که آب از پایه توالت بیرون می ریزد و باعث آشفتگی بزرگتر می شود. برای تعویض آب بند، باید توالت را به طور کامل تخلیه و خارج کنید.

اگر لوله‌کش را قبل از آمدن از دستگاه‌های رفع گرفتگی در فاضلاب استفاده کرده‌اید، آگاه کنید.

استفاده از رخت آویز فلزی

اگر دستان شما نمی توانند جسم را از جای خود خارج کنند، به این معنی است که جسم در زهکشی عمیق تر است. این احتمالا بهترین روش برای وسایلی مانند کلید، قاشق یا چنگال در تله توالت است. به سادگی یک سیم محکم پیدا کنید و یک قلاب در یک انتها ایجاد کنید. اگر چوب لباسی دارید می توانید از آن استفاده کنید. سیم را به آرامی در لوله فاضلاب توالت قرار دهید، روی وسیله گیر کرده قلاب کنید و آن را بیرون بکشید.

برای جلوگیری از خراشیدن کناره های کاسه با چوب لباسی مطمئن شوید که هنگام فشار دادن سیم به داخل کشش یا بیرون کشیدن آن از نیروی زیادی استفاده نکنید.

اگر دست یا قلاب شما شی گیر کرده را جمع نمی کند، ممکن است جسم کمی عمیق تر در تله باشد و راه حل شدیدتری را طلب کند. بیایید به سه دوره بعدی اقدام کنیم.

یک قلاب سیم درست کنید

اگر موردی که به دنبال آن هستید در اعماق تله فرو رود، نمی توانید آن را با انگشتان خود بیرون بیاورید. راه حل بعدی ساخت قلاب سیمی است.

اگر یک تکه سیم بلند در خانه ندارید، یک رخت آویز فلزی را امتحان کنید. از انبردست بینی بلند برای خم کردن یک سر سیم استفاده کنید و قلاب را در کاسه توالت قرار دهید. همانطور که عمیق تر می شود آن را بچرخانید، اما ملایم باشید زیرا ممکن است لوله تخلیه را خراشیده یا حتی بشکنید.

وقتی به جسم خود می رسید، احتمالاً می شنوید که قلاب به آن چسبیده است. پس از آن، می توانید به تدریج شروع به بیرون کشیدن سیم کنید.

کاسه توالت را بردارید

گاهی اوقات مشکل تشدید می‌شود و شما نمی‌توانید کاری انجام دهید جز اینکه کاسه توالت را بردارید تا جسم گم شده را بیرون بیاورید. این کار پیچیده تر است، بنابراین حتما این مراحل را دنبال کنید:

  • با چرخاندن شیر قطع کننده در جهت عقربه های ساعت، خط تامین آب را ببندید
  • شیلنگ تغذیه را که آب را از شیر به مخزن هدایت می کند بردارید
  • پیچ ها را از زیر مخزن توالت باز کنید و آن را بردارید
  • پیچ ها را از پایه توالت باز کنید و کاسه را از فلنج خارج کنید
  • کاسه را به صورت افقی روی زمین قرار دهید
  • برای پیدا کردن شی از ته کاسه نگاه کنید
  • جسم را از تله توالت بردارید
  • کاسه را با قرار دادن دوباره روی فلنج دوباره نصب کنید
  • مخزن و شیلنگ تامین آب را وصل کنید
  • با چرخاندن شیر قطع کننده در خلاف جهت عقربه های ساعت، خط تامین آب را باز کنید

آسیبی که گرفتگی توالت می تواند ایجاد کند

ممکن است فکر کنید که توالت با یک اسباب‌بازی که به آرامی تخلیه می‌شود مسدود نشده است، اما برای حل مشکل منتظر نمانید. فراتر از یک ناراحتی، گرفتگی می تواند عواقب جدی داشته باشد، از جمله:

نشتی لوله کشی

وقتی آب نمی تواند از یک گرفتگی عبور کند، به لوله فاضلاب توالت برمی‌گردد. همانطور که آب می ایستد، می تواند از طریق مهر و موم‌ها نشت کند. در برخی موارد، نشت آب می تواند منجر به رشد قالب و آسیب ساختاری شود. در بدترین حالت، جاری شدن سیل در اطراف توالت شما ممکن است به طبقه‌های شما آسیب جدی وارد کند.

حشرات

آب راکد حاصل از گرفتگی توالت می تواند حشراتی مانند پشه ها، مگس ها و سوسک‌ها را جذب کند.

خطرات سلامتی

گرفتگی توالت می تواند منجر به کپک و کپک شود و باعث ایجاد یا تشدید مشکلات تنفسی شود. باکتری‌هایی که در اطراف گرفتگی ایجاد می‌شوند، بوی نامطبوعی ایجاد می‌کنند که می‌تواند بینی، گلو و چشم‌های شما را تحریک کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091268*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

کسب و کار و خرده فروشی | علم و آموزش