اطلاعات تماس
  • 091945*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108216817221797
در دسترس نیست

خرید مبلمان

مبلمان

کد: 140108216817221797

، (اخبار رسمی): مبلمان ویلایی نوع خاصی ازمبلمان است که برای فضاهای باز، باغ، ویلا طراحی شده است. مبلمان باغی یا فضای بازانواع مختلفی دارند که که متناسب با شرایط آب وهوایی می توانیم یکی ازآنها را انتخاب کنیم. انواع مبلمان باغی: 1-مبلمان فلزی 2-مبلمان پلیمری(طرح حصیری)

مبلمان

یکی ازاولین محصولاتی که برای تجهیز ،ویلا و باغ به آن نیاز دارد مبلمان باغی است. مبلمان ویلایی نوع خاصی ازمبلمان است که برای فضاهای باز، باغ، ویلا طراحی شده است. مبلمان باغی یا فضای بازانواع مختلفی دارند که که متناسب با شرایط آب وهوایی می توانیم یکی ازآنها را انتخاب کنیم.

پس باتوجه به این موضوع که مبلمان باغی درمعرض آفتاب و باران است باید ازجنس وکیفیت بالایی برخوردار باشد. مهم ترین ویژگی برای مبلمان فضای باز استحکام آن می باشد.نکته بعدی که باید توجه داشته باشیم تحمل وزن ومقاومت مبلمان فضای باز است و راحتی نشیمن صندلی ومبلمان باغی می باشد ،رنگ مبلمان باغی باید از رنگ کوره ای با مقاومت بالا باشد

در کنار تمام این نکات وویژگی ها باید اززیبایی قابل توجه ایی برخوردار باشد. هرکدام ازمبلمان ها برای شرایط آب هوایی متفاوت مناسب اند مثلا برای مناطق با آب وهوای کم باران و خشک مبلمان فلزی مناسب است .وبرای مناطقی با آب هوای مرطوب و پر باران مبلمان پلیمری مناسب است.

انواع مبلمان باغی:

1-مبلمان فلزی

2-مبلمان پلیمری (طرح حصیری)

مبلمان فلزی

مبلمان های فلزی از تنوع بالایی برخوردار است.وازآن ها می توان به راحتی درفضاهای مختلف تجاری، مسکونی، اداری،ویلایی و فضای باز... استفاده کرد

این محصول از استحکام ومقاومت بالایی برخوردار است.

و نگهداری ازآن کار راحتی است

انواع مبلمان فلزی درفروشگاه اینترنتی کاویان :

1-مدل بامبو

2-مدل خورشید

3-مدل مربع

4- مدل لارنکا

5- مدل کالسکه

6- مدل فرفوژه

7- مدل صدفی

8-مدل شعاعی

که این محصول در انواع طرح و رنگهای مختلفی موجود و قابل سفارش هست

مبلمان پلیمری

مبلمان پلیمری شباهت زیادی به مبلمان کلاسیک دارند. ولی تفاوت زیادی دارند . ممکن است شکل ظاهری وساختاری این محصول مشابه با سایرمبلمان های چوبی باشد بطوری که دربرخورد اول تفاوت میان مبلمان چوبی وپلیمری قابل تشخیص نیست. ولی قطعا تفاوت زیادی دارند. که مزیت های بیشتری نسبت به مبلمان چوبی وسایر مبلمان های دیگر دارد.

نوع متریال ساخت مبلمان پلیمری و مبلمان فلزیو چوبی را میتوان اصلی ترین تفاوت آنها بحساب آوریم.

متریال پلیمری درمقایسه با متریال های چوب مورد استفاده در مبلمان ها نه تنها مقاومت بالایی دربرابر رطوبت و آفتاب وشرایط آب وهوایی دارد بلکه با داشتن قیمت مقرون بصرفه تر بودن نسبت به مبلمان فلزی و مبلمان چوبی بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.

مزایای مبلمان پلیمری

قابلیت شستشو

مبلمان پلیمری به سادگی قابلیت شستشو هست این درحالی است که مبلمان چوبی قابلیت شست وشو را ندارد وبا هربار شستشو عمر زیادی از مبلمان کاهش می یابد ویا مبلمان چوبی مناسب مناطقیبا رطوبت بالاو شرجی زیاد نیستند و عمر بسیار پایینی دارند دراین مناطق. درصورتی که مبلمان پلیمری هیچ مشکلی باشستشو و شرجی ندارد این درحالی است که با شستشو درخشندگی زیادی بدست می آورد

مقاومت دربرابر ضربه

صندلی ها و مبلمان چوبی دربرابر ضربه های شدید ،حساس هستند واحتمال اینکه با افتادن روی زمین سخت ، آسیب جدی ببیند بالاست اما مبلمان پلیمری با توجه به متریال متفاوت قابلیت ارتجاعی وپرشی بالایی دارد.

دوستدار محیط زیست 

استفاده از مواد پلیمری بجای چوب

قیمت مناسب

 دلیل قیمت مناسب مبلمان پلیمری استفاده از مواد پلیمری و کاهش هزینه فرایند تولید آن نسبت به انواع دیگر مبلمان است

درباره ما

شما می توانید در فروشگاه اینترنتی کاویان مهر با انواع مختلف مبلمان ویلایی آشنا وبهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید،همچنین شما می توانید در این فروشگاه با محصولات استخری، ویلایی،و دکوراسیون آشنا و از طریق سایت فروشگاه کاویان مهر اقدام به خرید کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091945*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

دکوراسیون و منزل