اطلاعات تماس
  • 091945*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201247235021797
در دسترس نیست

نازل بارانی

نازل بارانی

کد: 140201247235021797

، (اخبار رسمی): نازل بارانی همینطور که از نامش پیداست شبیه به قطره های باران عمل میکند و آب را به صورت باران نمایش میدهد که میتوان با نورپردازی هم استفاده کرد.

نازل بارانی
نازل بارانی

آبنما بارانی یا نازل بارانی و یا پرده آب ریزشی گزینه بسیار مناسبی برای ایجاد فضایی زیبا، جذاب و منحصربه فرد می باشد. اگر شما به دنبال صدای آرامش بخش آب و ایجاد فضایی دلنواز در زندگی پر مشغله امروزی هستید ،  یک آبنما بارانی زیبا که ایجاد کننده صدای زیبای آب و فضایی با طراوت هست را در فضاهای داخلی و خارجی در نظر بگیرید.

در واقع نازل ریزشی شبیه به ریزش قطرات باران به شکل پرده دارد.

نازل بارانی دارای مدل های یک ردیف . دو ردیف و سه ردیف عرضه میشود.  با فاصله های ۳ سانتی متری از هم می تواند آب را به سمت پایین هدایت کند. استفاده از : متریال استیل۳۰۴.

این محصول را جهت استفاده در فضای داخلی (رستوران و کافی شاپ ها و دکور داخلی ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری ) و خارجی ( استخرهای شنا و یا بر روی دیواره سنگی یا شیشه ای، نمای بیرونی ساختمانها و هتل ها و مراکز خرید ) و همچنین نصب بر روی درب و پنجره های شیشه ای، قابل اجرا میباشد

  • خصوصیات آبنما بارانی
  • قابلیت نصب و راه اندازی بسیار راحت و آسان آبنما
  • ایجاد صدای دلنشین و آرامش بخش باران
  • هزینه بسیار مناسب و به صرفه نازل
  • ایجاد طراوت و تصفیه هوا در فضاهای داخلی و خارجی
  • با نورپردازی آبنما در شب جلوه ای بسیار زیبا و خاص پدید می آید
  • ساخت نازل در متراژهای متناوب
  • نیاز به تعمیر و نگهداری آنچنانی ندارد
  • قابلیت تعویض کومیت ها در صورت آسیب دیدگی

نمونه کار های نازل بارانی

یکی از بهترین کاربردهای نازل ریزشی نصب نازل آبنما بر روی دیوار می باشد. به شکلی که نازل بر روی دیوار سوار میشود وآب خروجی نازل بر روی دیوار به سمت پایین ریزش میکند و صدای بسیار دل انگیزی ایجاد خواهد کرد و در آخر آب داخل برکه میریزد و همچنان آب داخل برکه توسط پمپ مخصوص بین نازل و استخر سیرکوله میشود.

نکات خرید نازل ریزشی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که بایستی در هنگام خرید هر نازل آبنمایی به آن توجه نمود جنس بدنه آن می باشد . در مورد نازل بارانی نیز این موضوع صادق است . بهترین جنسی که می توان برای بدنه نازل آبنما بارانی یا نازل آبشار و یا هر نازل دیگری انتخاب نمود جنس استیل ضد زنگ می باشد. زیرا استفاده از استیل ضد زنگ در ساخت نازل های آبنما علی الخصوص نازل آبنما ریزشی علاوه بر اینکه سبب افزایش طول عمر این نازل های می شود، مانع از ایجاد زنگ زدگی و یا خوردگی در بدنه نازل های ریزشی می گردد و از ایجاد هر گونه زنگ آب و جرم حاصل از زنگ زدگی در آبنما جلوگیری می کند.

با توجه به این موارد بهتر است بگوییم استفاده از آلیاژهای استیل در ساخت نازل های آبنما یک ضرورت می باشد البته گاها مشاهده می شود برخی شرکت ها و تولید کنندگان به منظور کاهش هزینه مواد اولیه تولید ، از ورق ها و لوله های گالوانیزه به منظور ساخت نازل های آبنما ریزشی یا نازل های پرده آب استفاده می کنند که به هیچ وجه استفاده از نازل بارانی گالوانیزه و یا نازل پرده آب گالوانیزه پیشنهاد نمی گردد.

علت این امر هم به این دلیل می باشد که در اثر گرما و سرمای محیط و نیز خاصیت اسیدی آب درون آبنما به دلیل وجود کلر به مرور زمان لایه گالوانیزه موجود بر روی سطح ورق آهن گالوانیزه از بین می رود و ورق آهن شروع به زنگ زدن می کند و علاوه بر اینکه نازل آبنما گالوانیزه شروع به از بین رفتن می کند به وسیله زنگ آبی که تولید می کند سبب از بین رفتن زیبایی سنگ های دیواره نازل بارانی و یا حوضچه آبنما می گردد

برای خرید نازل بارانی از طریق سایت اقدام  کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091945*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان