اطلاعات تماس
  • 091945*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140111107141721797
در دسترس نیست

خرید بهترین مدل های سنگ رودخانه یا قلوه سنگ رودخانه ای

کد: 140111107141721797

، (اخبار رسمی): سنگ ها انواع و اقسام متفاوتی دارند و برای خلق چشم اندازهای طبیعی در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان ها از آن استفاده می شود. شاید گمان کنید قلوه سنگ هایی که در کناره رودخانه ها وجود دارند بیکاربرد می باشند اما امروزه در بسیاری از زیباسازی ها از این عنصر طبیعی استفاده می شود.

خرید بهترین مدل های سنگ رودخانه یا قلوه سنگ رودخانه ای
خرید قلوه سنگ

اگر شماهم میخواهید تحولی در تزئینات داخلی ساختمان و منازل خود داشته باشید می توانید خرید سنگ رودخانه ای و قلوه سنگ را در اولویت خود قرار دهید. در ادامه به معرفی بهترین مدل های سنگ رودخانه ای و کاربرد آن می پردازیم.

انواع سنگ رودخانه ای و انتخاب بهترین مدل

سنگ های رودخانه ای دارای انواع مختلفی می باشد و تقسیم بندی براساس رنگ آن یکی از مهم ترین تقسیم بندی ها می باشد. سنگ سفید قلوه ای می تواند از بهترین سنگ های رودخانه ای به شمار آیند. سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که آیا این سنگ ها همان سنگ هایی هستند که در طبیعت وجود دارند؟

خیر، سنگهای قلوه ای و رودخانه ای که به فروش می رسند طی جریانات شبیه سازی شده رودخانه، صیقلی شده و به شکل دلخواه درمی آیند. در شکل و اندازه های متفاوتی این نوع سنگ ها در سایت کاویان کمپانی به فروش می رسند و شما می توانید نسبت به خرید آن اقدام نمایید. 

خرید قلوه سنگ مشکی نیز بعد از سفید بیشترین طرفدار را دارد، این نمونه سنگ کاملا طبیعی بوده و در ابعاد مختلف نیز موجود می باشد. سنگ رودخانه ای نیز از جمله سنگ هایی می باشد که در ساختمان سازی و تزیین بنا از آن استفاده می شود، اینگونه سنگ ها طوری صیقلی می شوند که قطرشان بیشتر از ۵ سانتی متر نباشند همچنین دارای سطحی صاف و صیقلی نیز هستند. قلوه سنگ قهوه ای و مرمر از جمله سنگ هایی می باشد که کاربرد زیادی دارند.

چرا از سنگ رودخانه ای در ساختمان سازی و تزئینات استفاده می شود؟

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و استفاده از سازه های جدید، کمی از طبیعت و زندگی در کنار عناصر طبیعی فاصله گرفته ایم. اما باید بدانید تلفیق مدرنیته و اشکال طبیعی زیبایی محیط داخلی و نمای ساختمان را دوچندان می کند. پس خرید سنگ رودخانه ای و یا قلوه سنگ برای تمامی بناها بسیار توصیه می شود.

علاوه بر اینکه از این سنگها در نمای ساختمان ها می توان استفاده کرد، در بناهایی هم که در محیط بیرون وجود دارد نیز این سنگ های رودخانه ای قابل استفاده هستند. شاید گمان کنید که ظاهر این سنگ ها مشخص می شود که به طور مصنوعی تولید شده اند، اما باید بگویم به هیچ عنوان تشخیص طبیعی از سنگ رودخانه ای کارخانه ای ممکن نمی باشد.

پس هیچگاه جلوه ای مصنوعی به ساختمان و سازه شما نخواهد داد. از این سنگ های قلوه ای می توان در نمای باغ، باغچه و برای پوشاندن زمین استفاده کرد و زیبایی محیط را دوچندان نمود.

مزایای خرید بهتری قلوه سنگ و یا سنگ رودخانه ای

سنگ رودخانه ای از جمله سنگ هایی می باشد که در صنایع بسیار مورد استفاده قرار می گیرد همچنین دارای کاربردهای زیادی نیز می باشد. از جمله مزایایی که در خرید سنگ رودخانه وجود دارد، صیقلی بودن و بدون زوایای تیز می باشد. این مورد باعث می شود ایمنی کافی در استفاده از آن وجود داشته باشد و همچنین نیازمند به تراش و یا برشکاری خاصی نداشته باشد.

این نوع سنگ هایی که در کاویان کمپانی به فروش می رسند دارای ابعاد، ضخامت و طرح و رنگهای مختلفی می باشند و با هر نوع سلیقه ای نمونه ای از آن موجود است. از دیگر مزایایی که خرید قلوه سنگ دارد می توان به استحکام بالای آن اشاره کرد که باعث می شود دوام بیشتری داشته و سال های سال سالم باقی بمانند.

همچنین در برابر ضربه و فشار نیز از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. قلوه سنگ ها به دلیل اینکه در معرض تغییرات آب و هوایی قرار گرفته اند باید مقاومت زیادی نیز در این مورد داشته باشند. ما این اطمینان را در این رابطه به شما خواهیم داد. این مدل از سنگ های قلوه ای و رودخانه ای با هرگونه سبک معماری هماهنگی زیادی دارند.

قلوه سنگ مرمر از بهترین سنگهای رودخانه ای

می توان گفت یکی از بهترین قلوه سنگ هایی که در سازهای لوکس و امروزی مورد استفاده قرار می گیرد، قلوه سنگ از جنس مرمر می باشد. یکی از ویژگی های بارزی که در خرید سنگ رودخانه ای از جنس مرمر وجود دارد، شفافیت و داشتن خاصیت عبور نور می باشد. اما یک نکته مهم در خرید قلوه سنگ وجود دارد، این است که سنگ مرمر در برابر تغییرات جوی مقاومت چندانی ندارد به همین دلیل بهتر است از آن در نمای داخلی ساختمان استفاده کنید.

همچنین اگر در معرض تابش مستقیم نور خورشید باشند با گذشت زمان به تدریج رنگ خود را از دست داده و کدر می شوند. از مزایایی که استفاده از این سنگ دارد می توان به این مورد اشاره کرد که خاصیتی در مرمر وجود دارد که باعث می شود گرد و غبار را جذب نکنند و یا درصورت کثیف شدن به سادگی قابل پاکسازی باشند.

ایجاد آرامش، سرزندگی، افزایش نور محیط و غیره از جمله ویژگی هایی می باشد که در این نوع سنگ وجود دارد. قیمت قلوه سنگی که از جنس مرمر باشد به دلیل همان خاصیت لوکس بودن به مراتب بالاتر از سایر سنگ ها می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091945*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل