اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109016831721911
در دسترس نیست

صفحه فرود

Landing Page چیست؟

کد: 140109016831721911

، بیرجند , (اخبار رسمی): Landing Page (صفحه فرود) یک صفحه وب مستقل است که مشتریان بالقوه وقتی از ایمیل، آگهی یا سایر مکان های دیجیتال کلیک می کنند، می توانند روی آن فرود بیایند.

Landing Page چیست؟
Landing Page (صفحه فرود) یک صفحه وب مستقل است که مشتریان بالقوه، می توانند روی آن فرود بیایند.

Landing Page (صفحه فرود) یک صفحه وب مستقل است که مشتریان بالقوه وقتی از ایمیل، آگهی یا سایر مکان های دیجیتال کلیک می کنند، می توانند روی آن فرود بیایند. هدف یک صفحه فرود گرفتن اطلاعات از مخاطبین در ازای چیزی ارزشمند است، مانند کد پیشنهاد خرده‌فروشی یا بینش تجارت به کسب و کار (B2B) در قالب یک کاغذ سفید. صفحات فرود با سایر صفحات وب متفاوت هستند زیرا در ناوبری همیشه سبز یک وب سایت زندگی نمی کنند. آنها در یک لحظه خاص از یک کمپین تبلیغاتی به یک هدف خاص خدمت می کنند.

چه چیزی یک صفحه اصلی را از یک صفحه فرود متفاوت می کند؟

چیزهای زیادی وجود دارد که صفحات اصلی و صفحات فرود را از هم متمایز می کند. صفحات اصلی دارای

لینک های بیشتر در یک صفحه اصلی معمولی(مانند https://birhosting.net)، می توانید حداقل ۱۰ پیوند پیدا کنید. اغلب یک منوی ناوبری در بالا، پیوندها در پاورقی و بسیاری در محتوای صفحه وجود دارد. با این حال، در یک صفحه فرود که به خوبی بهینه شده است، معمولاً پیوندهای کمتری پیدا خواهید کرد، و گاهی اوقات فقط یک پیوند - پیوندی که به کاربران شما امکان تبدیل را می دهد.

CTA های گسترده تر صفحه اصلی شما کسب و کار شما را معرفی می کند و به عنوان مرکزی عمل می کند که کاربران می توانند از آنجا به گوشه های دیگر سایت شما حرکت کنند. از آنجایی که صفحه اصلی شما کارهای زیادی برای انجام دارد، محتوای آن اغلب گسترده است و CTAهای کمتری دارد (به عنوان مثال "بیشتر بیاموزید"). از آنجایی که صفحات فرود دارای ۱ هدف هستند، CTAهای سفارشی را تنظیم کرده اند (به عنوان مثال "دانلود کتاب الکترونیکی رایگان ما").

مخاطب و هدف متفاوت. بسیاری از افرادی که از صفحه اصلی شما بازدید می کنند احتمالاً هنوز تصمیم نگرفته اند که چه می خواهند. از طرف دیگر، کاربرانی که در صفحات فرود شما قرار می گیرند قبلاً به آنچه ارائه می دهید علاقه نشان داده اند. آنها در سفر مشتری شما عمیق‌تر شده‌اند و آماده‌تر برای تبدیل هستند.

مزایای Landing Page

مزایای ایجاد یک صفحه فرود برای هر یک از کمپین های بازاریابی یا پیشنهادات محتوای شما بی پایان است. در این بخش، به جزئیات هفت عاملی می پردازیم که این ابزار تولید سرنخ را ضروری می کند.

۱. هدف صفحات فرود افزایش نرخ تبدیل است.
داشتن یک صفحه هدفمند که مستقیماً به یک پیشنهاد یا مرحله بعدی مرتبط باشد برای ارائه ارزش اولیه بسیار مهم است. این همچنین می‌تواند بازدیدکنندگان جدید سایت را تشویق کند تا اطلاعات خود را در ازای یک پاداش فوری و ملموس ارائه دهند.

برای مثال، فرض کنید وارد وب‌سایت یک کسب‌وکار شده‌اید و فوراً با یک فرم پاپ‌آپ از شما استقبال می‌شود که نام و ایمیل شما را می‌پرسد. قبل از اینکه بدانید شرکت در مورد چیست، کمی آزاردهنده است، اینطور نیست؟

از طرف دیگر، تصور کنید که کتاب الکترونیکی رایگان یک کسب و کار را در رسانه های اجتماعی پیدا کرده اید که ده راه حل فوری برای مشکل شما را بیان می کند. من حاضرم شرط ببندم که احتمالاً نام و ایمیل خود را برای آن محتوای ارزشمند ارائه می دهید، درست است؟

بسیاری از شرکت ها تبلیغات، ایمیل یا ترافیک رسانه های اجتماعی خود را به صفحه اصلی خود ارسال می کنند. این یک فرصت بزرگ از دست رفته است. هنگامی که می دانید جریانی از ترافیک هدفمند به وب سایت شما می آید، می توانید با استفاده از یک صفحه فرود هدفمند، احتمال تبدیل آن ترافیک به سرنخ را افزایش دهید.

به عنوان مثال، آن دسته از کاربرانی که در صفحه فرود کتاب الکترونیکی رسانه های اجتماعی شما تبدیل می کنند، به وضوح به رسانه های اجتماعی علاقه مند هستند. برای تقویت بیشتر این سرنخ‌ها، می‌توانید با یک ایمیل شخصی‌سازی‌شده، محتوای بیشتری را که می‌توانید در ارتباط با رسانه‌های اجتماعی ارائه می‌دهید، دنبال کنید.

۲. صفحات فرود می توانند بینش بیشتری در مورد مخاطبان هدف شما ارائه دهند.
با ایجاد صفحات فرود مختلف با پیشنهادات تقسیم‌بندی شده، می‌توانید موضوعاتی را که با بالاترین نرخ تبدیل می‌شوند را پیگیری کنید. این می تواند بینش ارزشمندی در مورد علایق مخاطبان به شما بدهد.

می توانید از داده هایی که از صفحات فرود جمع آوری می کنید برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی هدفمندتر و شخصی استفاده کنید. به علاوه، صفحات فرود فقط به شما نمی گویند که مخاطب شما چه محتوایی را بیشتر دوست دارد، بلکه به شما می گوید که مخاطبان شما کدام کانال را ترجیح می دهند. این می تواند تیم بازاریابی شما را قادر سازد تا استراتژی را بیشتر اصلاح کنند، محتوا را تبلیغ کنند و با مخاطبان شما در کانال(هایی) که قبلاً استفاده می کنند تعامل برقرار کنند.

برای مثال، فرض کنید متوجه می‌شوید که صفحات فرود مرتبط با تجارت الکترونیک عملکرد فوق‌العاده خوبی دارند و اکثر این کاربران Landing Page شما را از تبلیغات پولی شما در فیس‌بوک و لینکدین پیدا می‌کنند. این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا کمپین‌های آینده را عمدتاً به سمت مخاطبان اجتماعی خود هدف قرار دهید. شما همچنین می توانید مبنایی برای ترکیب محتوای تجارت الکترونیک اضافی در استراتژی بازاریابی خود به عنوان یک کل داشته باشید.

۳. صفحات فرود می توانند لیست مشترکین ایمیل شما را افزایش دهند.
در ازای محتوای ارائه شده در صفحه فرود خود، معمولاً از کاربران می خواهید ایمیل و نام خود را ارائه دهند. این می تواند به شما کمک کند تا به سرعت لیست مشترکین ایمیل خود را افزایش دهید و آن لیست را برای ارائه ایمیل های شخصی سازی شده تری به اشتراک بگذارید.

افرادی که فرمی را در ازای محتوا یا اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات شما پر کرده اند، به آنچه شما ارائه می دهید علاقه نشان داده اند. این تضمین می کند که لیست مشترکان شما با سرنخ های بالقوه با کیفیت بالا پر شده است.

در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید با ارسال یک ایمیل «متشکرم» پس از دانلود پیشنهاد صفحه فرود شما، با منابع اضافی مرتبط با محتوایی که به آن علاقه نشان داده‌اند، آنها را بیشتر پرورش دهید.

۴. صفحات فرود قابل آزمایش هستند.
Landing Page فرصتی فوق العاده برای خلاقیت و آزمایش طرح های مختلف است تا مشخص شود کدام تصاویر و کپی بهترین عملکرد را در بین مخاطبان هدف شما دارند. علاوه بر این، آزمایش یک صفحه فرود جدید، به جای ایجاد تغییرات عمده در طراحی در کل زیرساخت وبلاگ یا وب سایت، اغلب خطر کمتری دارد.

به عنوان مثال، AJ Beltis، مدیر محتوا و جذب HubSpot، به من گفت: "اگر از یک سیستم مدیریت محتوا با ابزار تست A/B داخلی (مانند HubSpot) استفاده می‌کنید، می‌توانید به راحتی آزمایشی را تنظیم و اجرا کنید. ببینید کدام کپی، طراحی، تصاویر، و عناصر صفحه نرخ تبدیل قوی‌تری دارند. این بدان معناست که می‌توانید به سرعت راه‌های جدیدی را برای جذب مخاطبین و مشتریان بیشتر برای کسب‌وکار خود کشف کنید."

۵. صفحات فرود به شما این امکان را می دهند که معیارهای مرتبط با اهداف تجاری را اندازه گیری کنید.
اگر صفحه فرود خاصی برای بازاریابی محصول یا خدمات جدید خود ایجاد کرده اید، می توانید از آن صفحه فرود برای اندازه گیری معیارهایی که مستقیماً با اهداف کسب و کار شما مرتبط هستند استفاده کنید.

به عنوان مثال، فرض کنید تیم بازاریابی شما وظیفه دارد فروش ابزار ایمیل جدید شما را افزایش دهد. برای انجام این کار، تیم شما یک کمپین با صفحه فرود ایجاد می کند که یک نسخه نمایشی رایگان از ابزار شما ارائه می دهد.

می‌توانید معیارهای تبدیل را در آن صفحه فرود اندازه‌گیری کنید تا مشخص کنید کمپین شما چقدر خوب عمل می‌کند، یا اینکه آیا باید تغییراتی ایجاد کنید تا ارزش واقعی محصول جدیدتان را به اشتراک بگذارید. به‌علاوه، می‌توانید اندازه‌گیری کنید که کدام سایت‌ها بیشترین تبدیل را به صفحه فرود شما دارند، و منابع بیشتری را برای بازاریابی ابزار ایمیل خود در آن سایت‌ها - یا برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی - اختصاص دهید.

۶. صفحات فرود زمینه را به پیشنهاد شما اضافه می کنند.
AJ Beltis به من گفت یکی از بزرگترین مزایای صفحه فرود، فرصت اضافه کردن زمینه به پیشنهاد بازاریابی شما است. بلتیس به من گفت: «بازاریابان انگیزه دارند که فرآیند صفحه فرود را دور بزنند و با تشویق به پر کردن فرم‌ها به روش‌های دیگر، مانند ربات چت، مستقیماً به سمت تبدیل بپرند.

بلتیس می‌افزاید: "با این حال، این فرآیند فرصت اضافه کردن زمینه بیشتر به آنچه ارائه می‌دهید را از بین می‌برد. تصاویر و اطلاعات ضروری که فقط می‌توانند با یک صفحه فرود به اشتراک گذاشته شوند، محتوا را برای کسانی که به آن نیاز دارند قبل از تصمیم به تبدیل کردن، ارائه می‌کند. "

۷. صفحات فرود ارزش برند را افزایش می دهند و به ایجاد اولین تاثیر خوب کمک می کنند.
در نهایت، یک Landing Page شیک و با طراحی خوب می تواند بازدیدکنندگان جدید را تحت تاثیر قرار دهد و با نشان دادن محتوای ارزشمندی که شرکت شما می تواند ارائه دهد، آنها را به سرنخ تبدیل می کند. صفحه فرود فضایی است که می توانید از آن استفاده کنید تا به بازدیدکنندگان خود بگویید چه چیزی ارائه می دهید و چگونه می تواند تأثیر مثبتی بر آنها بگذارد. حتی اگر بیننده بلافاصله تبدیل نکند، یک صفحه فرود به خوبی طراحی شده می تواند شناخت برند را افزایش دهد و به پرورش سرنخ ها برای فروش آینده کمک کند.

به عنوان مثال، نگاهی به این صفحه فرود چشمگیر ایجاد شده توسط Talisker، یک برند ویسکی بیندازید. Talisker با استفاده از محصول صفحه فرود Ceros برای طراحی یک تجربه همه جانبه، ارزش برند را نشان می‌دهد و در حالت ایده‌آل، اولین تاثیر فوق‌العاده‌ای را بر بازدیدکنندگان جدید ایجاد می‌کند.

این مدرکی است که نشان می دهد یک صفحه فرود نباید خسته کننده باشد - در واقع، نباید اینطور باشد. برای ایجاد یک صفحه فرود جذاب، تعاملی و جالب که ارزش برند شما را بیان می کند، وقت بگذارید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

BirHosting

بیرهاستینگ ارائه دهنده خدمات هاستینگ، سرور مجازی، سرور اختصاصی، هاست و دامنه، طراحی وب‌سایت، برنامه نویسی اندروید، SEO، گیم سرور، خدمات لایسنس و گواهینامه امنیتی SSL و سایر خدمات تحت وب می‌باشد. Bir Hosting با بهره مندی از تیم فنی و فروش متخصص توانسته است پاسخگوی تمام نیازهای مشتریان خود باشد. با توجه به تخصصی بودن حوزه ی هاستینگ ما از متخصصین حرفه ای در حوزه های شبکه، لینوکس و ویندوز، طراحی وب، برنامه نویسی و سایر حوزه های مرتبط با شبکه و هاستینگ با مدارک معتبر و با تجربه کاری بسیار بالا بهره مند هستیم. تیم بیرهاستینگ همواره در تلاش است تا با بهترین خدمات و با استفاده از به روز ترین سیستم ها و تکنولوژی ها، همراه با پشتیبانی عالی در خدمت شما عزیزان باشد و بتواند همواره پیشگام در حوزه ی هاستینگ باشد و بتواند تمام نیازهای مشتریان را در این حوزه برآورده نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]