اطلاعات تماس
  • 093599***** - 044333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109016832821900
در دسترس نیست

آزمون TESTAS، آزمون استعداد تحصیلی آلمان، هزینه ها و شرایط

کد: 140109016832821900

، (اخبار رسمی): آزمون TESTAS برای تعیین صلاحیت داوطلبان یا دانشجویان بین‌المللی از نظر دانش زبان آلمانی برای ادامه تحصیل در آلمان استفاده می‌شود و یکی از آزمون‌های زبان بین‌المللی شناخته شده در ایران است. از سال ۲۰۱۰ ارائه گزارش آزمون TESTAS برای پذیرش در بسیاری از دانشگاه‌های آلمان الزامی است.

آزمون TESTAS، آزمون استعداد تحصیلی آلمان، هزینه ها و شرایط
آزمون TESTAS، آزمون استعداد تحصیلی آلمان، هزینه ها و شرایط

آزمون TESTAS برای تعیین صلاحیت داوطلبان یا دانشجویان بین‌المللی از نظر دانش زبان آلمانی برای ادامه تحصیل در آلمان استفاده می‌شود و یکی از آزمون‌های زبان بین‌المللی شناخته شده در ایران است. از سال ۲۰۱۰ ارائه گزارش آزمون TESTAS برای پذیرش در بسیاری از دانشگاه‌های آلمان الزامی است.

علاوه بر دانش‌آموزان، دیگر مخاطبین این آزمون می‌توانند افرادی باشند که در این مقاله توسط اطلاعات سایت اعزام دانشجو به آن‌ها اشاره شده است:

شرکت‌کنندگان در کلاس‌های آمادگی برای شرکت در آزمون TESTAS

جالب است بدانید که این آزمون به زبان‌های انگلیسی و آلمانی ارائه می‌شود و داوطلبان می‌توانند بین این دو زبان یکی را انتخاب کنند. نتیجه آزمون نیز به صورت آنلاین فقط در اختیار داوطلب قرار می‌گیرد و مراکز آموزشی و دانشگاه‌های آلمان تنها در صورت ضمیمه شدن کارنامه به مدارک دانشجو از نتایج آن مطلع خواهند شد.

برای آمادگی در آزمون TESTAS چه کنیم؟

آمادگی برای آزمون‌های بین‌المللی مستلزم برنامه‌ریزی و شرکت در دوره‌های آموزشی است و بهتر است طبق برنامه و اصول پیش بروید. در لینک زیر لیستی از بهترین مراکز آمادگی آزمون آلمان در کشور را مشاهده می‌کنید.

بخش‌های مختلف testAS

همانطور که گفتیم این آزمون بیشتر برای تعیین صلاحیت علمی داوطلبان خارجی برگزار می‌شود و ترکیبی از مهارت‌های شناختی، تست هوش، سوالات تخصصی رشته تحصیلی و آزمون زبان آلمانی می‌باشد. دانشجویان خارجی با ارائه گواهی این آزمون می‌توانند‌امید زیادی به اخذ پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود در آلمان داشته باشند.

آزمون زبان آلمانی آزمون S شامل سه بخش است:

قسمت اول مربوط به اطلاعات عمومی و همچنین دروس پایه است و دامنه وسیعی دارد.

قسمت دوم شامل سوالات کاملاً تخصصی رشته تحصیلی متقاضی می‌باشد. سوالات بخش تخصصی شامل مباحثی مانند علوم مهندسی، اقتصاد، علوم انسانی، جامعه‌شناسی، ریاضی، علوم تجربی و… می‌باشد.

قسمت سوم آزمون تستا مربوط به سنجش دانش و مهارت زبان آلمانی داوطلب می‌باشد. قسمت سوم این آزمون به صورت کاملاً آنلاین در موسسه زبان سفارت آلمان در تهران برگزار می‌شود.

مراکز آزمون TESTAS

خوشبختانه این آزمون در ایران و شهر‌های مختلف زیر نظر سفارت آلمان برگزار می‌شود و دانشجویان و داوطلبان تحصیل در دانشگاه‌های آلمان دیگر نیازی به سفر به یکی از کشور‌های همسایه برای شرکت در آزمون S ندارند.

  • دانشگاه اصفهان، گروه زبان‌های خارجی واقع در خیابان هزارجریب
  • مدرسه Deutsches Sprachinstitut در تهران، دیباجی جنوبی بعد از بزرگراه صدر واقع شده است
  • مدرسه Deutsches Sprachinstitut در تهران، خیابان قلهک، خیابان شریعتی واقع شده است.
  • مدرسه صنعتی Deutsch-Iranische واقع در تهران، خیابان بخارست.
  • مدرسه دیوان ـ فرهنگسرا در تهران، دیباجی جنوبی، بعد از بزرگراه صدر، ساختمان ورگل واقع شده است.

همچنین اگر قصد شرکت در دوره‌های آمادگی آزمون‌های بین‌المللی را دارید می‌توانید برای مشاهده بانک مراکز آموزش زبان کشور و انتخاب نزدیک‌ترین آموزشگاه از سایت اعزام دانشجو کمک بگیرید‌.

زمان آزمون TESTAS

آزمون S در تهران برگزار می‌شود و زمان دقیق آن پس از ثبت نام نهایی به داوطلبان اعلام خواهد شد. این آزمون به دو صورت OnScreen و Online برگزار می‌شود.از سال ۱۳۸۸ به بعد با توجه به افزایش درخواست‌ها برای شرکت در آزمون تست اس می‌توانید سالی دو بار در این آزمون شرکت کنید.

هزینه آزمون TESTAS

هزینه آزمون TESTAS به محل (کشور) و رشته مورد نظر داوطلب بستگی دارد. اما به طور میانگین هزینه ثبت نام برای شرکت در آزمون تستا حدود ۸۰ یورو در نظر گرفته شده است.

اگر قصد دارید در اولین امتحان نمره مورد نظر خود را در این آزمون کسب کنید، باید در یکی از آموزشگاه‌های زبان آلمانی نزدیک محل سکونت خود ثبت نام کنید. برای آشنایی بیشتر با آموزشگاه‌هایی که دوره‌های تخصصی آزمون S را برگزار می‌کنند.

ساختار آزمون TESTAS

آزمون TESTAS به دو زبان انگلیسی و آلمانی برگزار می‌شود و داوطلبان می‌توانند بر اساس زبانی که به آن تسلط کافی دارند در آزمون شرکت کنند.

ساختار تست AS از دو بخش کلی تشکیل شده است. یک قسمت شامل قسمت عمومی آزمون که به عنوان قسمت اصلی در نظر گرفته می‌شود و قسمت دوم که به قسمت تخصصی آزمون اشاره دارد و هر داوطلب بر اساس رشته تحصیلی مورد نظر یکی از گزینه‌ها را انتخاب می‌کند و پاسخ می‌دهد.

بخش کلی آزمون

این بخش به بررسی دانش کمی Doubt Bin می‌پردازد که برای همه رشته‌های دانشگاهی مهم است. داوطلبان ۱۱۰ دقیقه فرصت خواهند داشت تا به این بخش پاسخ دهند و این بخش از ۴ بخش مختلف تشکیل شده است:

سوالات ریاضی یا محاسباتی، سوالات استنباط، سوالات الگوی تکمیل، سوالات سری عددی

بخش تخصصی آزمون AS

در این قسمت از آزمون AS، توانایی کمی داوطلبان بر اساس رشته‌های تحصیلی خاص ارزیابی می‌شود. به عنوان داوطلبان آزمون باید یکی از این موضوعات را بر اساس سوابق تحصیلی خود انتخاب کنند. رشته‌های تخصصی که در آزمون به عنوان ذکر شده است عبارتند از:

اقتصاد، فنی و مهندسی، علوم انسانی، ریاضیات، علوم کامپیوتر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت رسمی اعزام دانشجو به ترکیه

سایت رسمی موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور مورد تایید وزارت علوم، اعزام دانشجو، بورسیه تحصیلی، مشاوره مهاجرت تحصیلی به ایتالیا، کانادا، ترکیه https://xn----ymcabzqsu3b0ioa0a.com/

اطلاعات تماس
  • 093599***** - 044333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش