اطلاعات تماس
  • 093599***** - 044333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110066893221900
در دسترس نیست

دانشگاه ییلدیز تکنیک استانبول ترکیه

کد: 140110066893221900

، (اخبار رسمی): دانشگاه فنی ترکیه با نام دانشگاه فنی ییلدیز ترکیه نیز شناخته می‌شود، این سومین دانشگاه قدیمی ترکیه و یکی از بهترین دانشگاه‌های استانبول است. Yildiz Teknik در شهر زیبای استانبول واقع شده است و در واقع یکی از دانشگاه‌های دولتی ترکیه به شمار می‌آید.

دانشگاه ییلدیز تکنیک استانبول ترکیه
دانشگاه ییلدیز تکنیک استانبول ترکیه

دانشگاه فنی ترکیه با نام دانشگاه فنی ییلدیز ترکیه نیز شناخته می‌شود، این سومین دانشگاه قدیمی ترکیه و یکی از بهترین دانشگاه‌های استانبول است. Yildiz Teknik در شهر زیبای استانبول واقع شده است و در واقع یکی از دانشگاه‌های دولتی ترکیه به شمار می‌آید.

همانطور که می‌دانید دانشگاه‌های قدیمی حال و هوای خاص خود را دارند و نمی‌توان یک دانشگاه قدیمی پیدا کرد که در سطح جهانی حرفی برای گفتن نداشته باشد.

دانشگاه فنی ییلدیز استانبول نیز یکی از آنهاست و عموما کسانی که قصد تحصیل در رشته‌های فنی را به صورت تخصصی دارند دست روی این دانشگاه می‌گذارند.

اگر نگاهی به لیست دانشکده‌های دانشگاه یلدیز بیندازید، دلیل آن را متوجه خواهید شد. با ما در سایت رسمی اعزام دانشجو همراه باشید تا هر آنچه را که باید در این مورد بدانید به شما بگوییم.

دانشگاه فنی ییلدیز ترکیه کجاست؟

همانطور که می‌دانید استانبول دوست داشتنی و زیباست؛ تاریخ، معماری، فرهنگ، بافت و آب و هوای منحصر به فرد آن باعث شده است که هر فردی حداقل یکبار در زندگی خود بخواهد در این شهر باشد.

با تحصیل در دانشگاه فنی یلدیز در یک دانشگاه برتر تحصیل می‌کنید و تجربه حضور در مهم‌ترین و بزرگترین شهر ترکیه را خواهید داشت.

مطالعه‌ای لذت بخش که با فرصت‌های تحصیلی و کاری فراوان همراه خواهد بود، این دانشگاه دو پردیس دارد، یکی در بشیکتاش که پردیس مرکزی است، قرار دارد. یکی دیگر در منطقه اسنلر، که محوطه جدید دانشگاه است، واقع شده است.

موسسات تحقیقاتی دانشگاه فنی ییلدیز ترکیه :

این دانشگاه دارای 2 موسسه تحقیقاتی فوق لیسانس است که در مجموع نزدیک به 200 رشته در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ارائه می‌کنند.

پژوهشکده علوم طبیعی و کاربردی:

این موسسه در مقاطع کارشناسی ارشد بدون پایان نامه، کارشناسی ارشد با پایان نامه و دکتری تخصصی دانشجو می‌پذیرد. مجموع رشته‌هایی که در این موسسه ارائه می‌شود 142 عنوان است که در با کمک سایت اعزام دانشجو در آنها تحصیل کنید.

الف- 63 رشته در مقطع کارشناسی ارشد (با پایان نامه)

ب- 29 دوره در مقطع کارشناسی ارشد (بدون پایان نامه)

ج- 50 دوره در مقطع دکتری

 پژوهشگاه علوم اجتماعی:

این موسسه در مقاطع کارشناسی ارشد بدون پایان نامه، کارشناسی ارشد با پایان نامه و دکتری تخصصی دانشجو می‌پذیرد، مجموع رشته‌هایی که در این موسسه ارائه می‌شود 55 عنوان است.

الف- 28 رشته در مقطع کارشناسی ارشد (با پایان نامه)

ب- 12 رشته بدون هیچگونه پایان‌نامه برای کارشناسی ارشد

ج- 15 رشته در مقطع دکتری

 آموزشگاه‌های حرفه ای:

دانشگاه یلدیز دارای 3 مدرسه حرفه‌ای به شرح زیر است:

آموزشکده آموزش عالی حرفه‌ای:

1- علوم اقتصادی و اداری

2- دانشکده فنی کاخ‌های ملی و ابنیه تاریخی

دانشکده فنی زبان‌های خارجی

دانشجویان می‌توانند علاوه بر عضویت در انجمن‌ها در رویدادهای مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه شرکت کرده و ضمن تقویت دانش علمی خود اوقات خود را به بهترین نحو سپری کنند، همچنین دانشجویان می‌توانند از امکانات ورزشی دانشگاه استفاده کرده و سلامت جسمانی خود را ارتقا دهند.

وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه فنی ییلدیز ترکیه

دانشجویان دانشگاه فنی ییلدیز ترکیه وقتی از خارج از شهر می‌آیند، این امکان را دارند که در محیطی راحت، آرام و امن زندگی کنند.

  •  پردیس داوود پاشا دارای خوابگاه معاصر 96 نفره.
  •   خوابگاه دخترانه Sennur Selçuk Oztap.
  •  خوابگاه دخترانه استانبول با 42 صندلی.
  •  خوابگاه دخترانه Türkan Türkmen Tekin با 32 صندلی.

در این شهر خوابگاه تورکان ترکمن تکین در پردیس داوود پاشا واقع شده و خوابگاهی یک بلوک با ظرفیت 8 تخت و ظرفیت 32 تخت است، تمامی آپارتمان‌ها 2+1، 1 و 3 نفره هستند و هر آپارتمان دارای 2 اتاق خواب است.

اتاق‌ها 1 نفره و 3 نفره هستند، آشپزخانه آماده استفاده، اتاق تلویزیون (استراحت)، حمام، ماشین لباسشویی و خشک کن برای هر دانشجو مهیا است.

خوابگاه دبیرستان دخترانه استانبول در پردیس داوود پاشا واقع شده و خوابگاهی یک بلوک با ظرفیت 42 تخت است. اتاق‌ها برای 3 نفره و هر اتاق دارای دوش، توالت، یخچال، کمد، میز و سیستم اینترنت بی‌سیم است.

این خوابگاه دارای لاندری با ماشین لباسشویی، خشک کن، اتو و میز اتو، آشپزخانه با مایکروفر، کتری، توستر، اجاق گاز برقی و کولر آبی و اتاق مطالعه با تلویزیون رایگان است.

رتبه دانشگاه فنی ییلدیز ترکیه در وزارت علوم

دانشگاه فنی ییلدیز به دلیل کیفیت و داشتن رتبه جهانی زیر 1000 مورد تایید وزارت علوم در سال تحصیلی 2020-2021 است و به همین دلیل مدرک تحصیلی فارغ التحصیلان ایرانی مورد تایید ایران بوده و قادر به کار هستند.

برای خواندن ادامه این مطلب به سایت اعزام دانشجو و مقاله دانشگاه ییلدیز تکنیک استانبول ترکیه مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت رسمی اعزام دانشجو به ترکیه

سایت رسمی موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور مورد تایید وزارت علوم، اعزام دانشجو، بورسیه تحصیلی، مشاوره مهاجرت تحصیلی به ایتالیا، کانادا، ترکیه https://xn----ymcabzqsu3b0ioa0a.com/

اطلاعات تماس
  • 093599***** - 044333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش