اطلاعات تماس
  • 093599***** - 044333*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109026835221900
در دسترس نیست

خوداشتغالی در آلمان، مراحل مدارک،روش های دریافت ویزا فریلنسر

کد: 140109026835221900

، (اخبار رسمی): در آلمان تعداد بی‌شماری کسب و کار مختلف از شرکت‌های کوچک گرفته تا شرکت‌های بزرگ وجود دارد، در واقع یکی از دلایل اصلی رونق اقتصاد این کشور فرآیند خوداشتغالی است. به طور کلی سرمایه گذاری و خوداشتغالی و راه‌اندازی کسب و کار در آلمان بسیار مناسب است و مزایای زیادی را برای متقاضیان این شغل به همراه دارد.

خوداشتغالی در آلمان، مراحل مدارک،روش های دریافت ویزا فریلنسر
خوداشتغالی در آلمان، مراحل مدارک،روش های دریافت ویزا فریلنسر

مراحل خوداشتغالی در آلمان متقاضیان باید دقت داشته باشند که پس از ورود به آلمان باید خود را به عنوان خود اشتغال قانونی کنند و قبل از شروع به کار مستقل مراحل زیر را طی کنند.

خوداشتغالی در آلمان، مراحل و روش های دریافت ویزا، در حال حاضر اخذ اقامت از طریق فرآیند خوداشتغالی در آلمان به عنوان یکی از پرطرفدارترین روش‌های مهاجرت قانونی به شمار می‌رود. آلمان یکی از کشور‌های اروپایی است که برای افراد متخصص در زمینه‌های مختلف مانند مدیران برخی مشاغل، دانشمندان، کارشناسان و برخی متخصصان به راحتی اجازه اقامت صادر می‌کند اما سایر متقاضیان مهاجرت به این کشور نیز می‌توانند از این طریق برای اخذ اقامت آلمان اقدام کنند.

روش اخذ ویزای خوداشتغالی آلمان

افرادی که مایل به خوداشتغالی در آلمان هستند می‌توانند از چندین روش برای انجام این فرآیند استفاده کنند اما به طور کلی طرح تجاری که برای انجام فرآیند خوداشتغالی ارائه می‌دهید در صورت سودآوری مورد تایید دولت آلمان قرار می‌گیرد. و تاثیرات مثبتی بر اقتصاد آلمان داشته باشد. افرادی که طرح کسب و کار آن‌ها پذیرفته شده است می‌توانند با اخذ ویزای خوداشتغالی آلمان برای خود و خانواده خود از جمله همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال برای اقامت آلمان اقدام کنند. پس از مطالعه و بررسی این مقاله در صورت نیاز به مشاوره بیشتر در این زمینه می‌توانید از مشاوره رایگان سایت اعزام دانشجو بهره‌مند شوید.

مراحل فرآیند خوداشتغالی در آلمان

یکی از مواردی که نقش بسیار مهمی در فرآیند خوداشتغالی در آلمان دارد مرحله اول یعنی مرحله ارائه یک طرح تجاری قوی و قدرتمند است. در مرحله بعدی متقاضی ویزای خوداشتغالی آلمان باید بتواند ثابت کند که طرح تجاری و شغل مورد نظر او اجرا نشده و توسط خود شهروندان آلمانی قابل اجرا نیست، به عبارت دیگر طرح ارائه شده باید جدید و دارای خلاقیت و نوآوری باشد.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که دولت آلمان مواردی مانند سوابق کاری، مدارک تحصیلی، میزان سابقه کار و شرایط کاری متقاضی در کشور مبدا را نیز بررسی می‌کند. در فرآیند خوداشتغالی در آلمان، اداره مهاجرت شهری که برای راه‌اندازی کسب و کار در آن متقاضی هستید مدارکی را از شما درخواست می‌کند و آن‌ها را بررسی می‌کند و سپس با اتاق بازرگانی و سایر سازمان‌های مربوطه در مورد سطح مشاوره می‌کند.

پس از تایید طرح تجاری ارائه شده، متقاضی اجازه اقامت خود را دریافت می‌کند. اما باید توجه داشته باشید که گاهی اوقات محدودیت‌هایی در مورد محل کسب و کار در آلمان وجود دارد. این روند ممکن است دو تا چهار ماه طول بکشد. مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای خوداشتغالی در آلمان عبارتند از:

  • طرح کسب و کار
  • تصاویر
  • ارائه یک برنامه مالی برای پیش‌بینی مسائل مالی و میزان تقریبی درآمد
  • توصیه‌ها
  • اطلاعات تماس متقاضی
  • انجام مصاحبه در کنسولگری آلمان
  • صورت حساب بانکی و پرینت
  • مدارک شناسایی و مدارک پزشکی
  • رزومه و مدارک تحصیل

انواع روش‌های خوداشتغالی در آلمان

در آلمان تعداد بی‌شماری کسب و کار در انواع مختلف از شرکت‌های کوچک گرفته تا شرکت‌های بسیار بزرگ وجود دارد، در واقع یکی از دلایل اصلی رونق اقتصاد این کشور فرآیند خوداشتغالی است. به طور کلی سرمایه گذاری و خوداشتغالی و راه‌اندازی کسب و کار در آلمان بسیار مطلوب و مناسب است و مزایای زیادی را برای متقاضیان این شغل به همراه دارد.

ذکر این نکته ضروری است که هزینه راه‌اندازی کسب و کار در آلمان با توجه به نوع آن متفاوت است و نمی‌توان مبلغ ثابت و دقیقی برای آن تعیین کرد. سه نوع خوداشتغالی در آلمان وجود دارد که عبارتند از:

خوداشتغالی آزاد

در این نوع خوداشتغالی متقاضی مهاجرت به آلمان باید خدمات مربوط به تحصیل، هنر، ورزش، مشاوره، داروسازی، آرایشگری، صنایع دستی و… را از طریق خوداشتغالی ارائه دهد. یکی از شرایط انجام این نوع خوداشتغالی در آلمان داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با نوع خدمات ارائه شده می‌باشد.

خوداشتغالی تجاری

در این نوع خوداشتغالی، متقاضی باید به تجارت بپردازد یا محصول مورد نظر را تولید کند.

خوداشتغالی موبایل

این نوع خوداشتغالی شبیه به خوداشتغالی تجاری است اما در این نوع فرد مکان خاصی برای کسب و کار خود ندارد و معاملات خود را در محل مشتری انجام می‌دهد.

خوداشتغالی در آلمان از طریق ثبت شرکت

راه‌های مختلفی برای خوداشتغالی در آلمان برای متقاضیان بین‌المللی وجود دارد، یکی از راه‌های دریافت ویزای خوداشتغالی آلمان و در نهایت اقامت در آلمان انجام مراحل خوداشتغالی با ثبت شرکت در این کشور می‌باشد. فرآیند ثبت شرکت در آلمان چندان پیچیده نیست، اما نیاز به یک طرح تجاری سودآور و توجیه اقتصادی دارد.

برای انجام فرآیند خوداشتغالی از طریق کارآفرینی و ثبت شرکت در آلمان، ابتدا باید میزان سهام، سهامداران، نام شرکت، نوع کسب و کار و محل دفتر تعیین و ثبت شود. فرآیند ثبت شرکت در آلمان حدود ۳-۴ هزار یورو هزینه دارد.

البته قابل ذکر است که در صورت هرگونه مشکل می‌توانید از سایت اعزام دانشجو بهره‌مند شوید.

در صورتی که شما نیز قصد خوداشتغالی در آلمان دارید، می‌توانید از سایت اعزام دانشجو در این زمینه کمک دریافت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت رسمی اعزام دانشجو به ترکیه

سایت رسمی موسسه اعزام دانشجو به خارج از کشور مورد تایید وزارت علوم، اعزام دانشجو، بورسیه تحصیلی، مشاوره مهاجرت تحصیلی به ایتالیا، کانادا، ترکیه https://xn----ymcabzqsu3b0ioa0a.com/

اطلاعات تماس
  • 093599***** - 044333*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام