اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14010907684539608
در دسترس نیست

خرید ملک در ازمیر

خرید ملک در ازمیر + بهترین محله های ازمیر

کد: 14010907684539608

، تهران , (اخبار رسمی): در این مقاله بهترین مناطق و محله های شهر ازمیر برای خرید خانه در ازمیر و یا اجاره خانه و ملک مورد بررسی قرار گرفته است. خرید ملک در ترکیه از بهترین روشهای مهاجرت به این کشور است. چرا که از این طریق می توانید اقامت دائم و حتی شهروندی و پاسپورت ترکیه را نیز اخذ نمایید.

خرید ملک در ازمیر  + بهترین محله های ازمیر
خرید ملک در ازمیر

به طور کلی شهر ازمیر برای زندگی، به دلایل آرام و کم دغدغه تر بودن و ارزانتر بودن هزینه ها از هر نظر، ازشهرهای استانبول و آنکارا بهتر است

در این مقاله بهترین مناطق و محله های شهر ازمیر برای خرید خانه در ازمیر و یا اجاره خانه و ملک مورد بررسی قرار گرفته است. خرید ملک در ترکیه از بهترین روشهای مهاجرت به این کشور است. چرا که از این طریق می توانید اقامت دائم و حتی شهروندی و پاسپورت ترکیه را نیز اخذ نمایید. 

چنانچه شهر ازمیر را مقصد زندگی و یا خرید ملک در ازمیر مدنظر دارید پیشنهاد میکنیم این مقاله را مطالعه نمائید تا بهتر با این شهر ساحلی زیبا آشنا شوید.

بهتر است بدانید، اجاره خانه در ازمیر یا خرید ملک در ازمیر ، از روشهای مهاجرت به ترکیه و همینطور اخذ اقامت و پاسپورت ترکیه است که دارای شرایط و قوانینی می باشد.

بهترین محله برای خرید خانه در ازمیر

از بهترین گزینه ها برای داشتن اقامت موقت ترکیه، اجاره ملک در شهر ازمیر است. کدام مناطق برای خرید خانه در ازمیر و یا اجاره خانه، مناسب تر و بهتر است؟ در ادامه شناسایی بهترین منطقه برای خرید ملک در ازمیر به انضمام قیمت خرید و اجاره مقصد ماست. با ما همراه باشید.

منطقه گوزل باغچه  (Güzelbahçe)

منطقه گوزل باغچه در ازمیر، با داشتن خانه های زیبا و ویلایی و نوساز، همینطور مشرف بودن به دریا و سواحل زیبا، مخصوصا به تازگی بسیار مورد توجه سرمایه‌گذاران و اتباع خارجی قرار گرفته است. البته اجاره ملک در این منطقه از دیگر بخشهای ازمیر، گرانتر است. محله گوزل باغچه یکی از امن ترین محله‌های شهر ازمیر است.

شروع قیمت ویلاهای این منطقه از 1.500.000 لیر به بالا می باشد.

منطقه کارشیاکا (Karşıyaka)

از مناطق زیبا و لوکس ازمیر، کارشیاکا است، که بسیاری از نظرها را به خود جلب میکند. توجه مهاجران بسیاری این روزها به این منطقه میباشد. ملکهای این منطقه نیز در کنار دریا و سواحل زیبا و در کنار مجموعه‌های نوساز و بزرگ و مناسب برای زندگی قرار دارد. 

  • ماوی شهیر
  •  بوستانلی
  •  گیرنه بولواری
  • یالی محلی

از محل های مناسب در این منطقه هستند، که میتوان در این منطقه ها به راحتی منزل مناسب با قیمتهای مناسب یافت. البته در این منطقه هرچه از سمت دریا دورتر شوید، میتوانید خانه هایی با قیمت ارزانتر پیدا کنید.

منطقه برنوا (Bornova)

محله برنوا از این جهت از مناطق خوب و مناسب در ازمیر است که دارای دانشگاه های دولتی و خصوصی معتبری میباشد. اگر از محله های خوب این منطقه بخواهیم نام ببریم به:

  •  قاضی امیر
  •  مناطق چیلی
  •  نارلی دره (از مناطق لوکس ازمیر)

میتوان اشاره کرد که برای اجاره کردن خانه بسیار مناسب هستند. این محله به تازگی رونق های بسیاری یافته و از امکانات کافی و مناسبی برخوردار است.

منطقه برگاما (Bergama)

اگر به دنبال خرید و یا اجاره  خانه با هزینه و قیمت پایین هستید، برگاما را که از منطقه‌های ارزان ازمیر است توصیه میکنیم. از دیگر مناطق ارزان ازمیر، منطقه ادمیش را میتوان نام برد که دارای تاریخچه بسیار با ارزشی هستند. 

به طور کلی در این مناطق حتی با 700 لیر نیز میتوان خانه اجاره کرد. برای خرید و فروش نیز در این منطقه میانگین 1370 لیر است.

منطقه اورلا (urla)

اورلا جزو مناطق تاریخی ازمیر شناخته میشود. این منطقه سرشار از جاذبه های تاریخی و توریستی است. اورلا در فاصله 35 کیلومتری از ازمیر و در حواشی این شهر است. سفر حیصار، چشمه یا کارابورون در این منطقه قرار دارند که از مناطق معروف محسوب میشوند. 

بسته به نوع ملک قیمت ملک مسکونی در این ناحیه، برای خرید هر مترمربع 4100 لیر و قیمت خانه ها 1890000-280000 لیر است.

منطقه سفری حیصار (Seferihisar)

خانه های ویلایی منطقه سفری حیصار بسیار زیبا و معروف می باشد. برای همین موضوع است که هزینه خرید ملک در این منطقه از باقی مناطق بیشتر باشد. سفری حیصار برای تفریح و اقامت بسیار مناسب است. ایرانی‌های زیادی برای خرید ویلا، این منطقه را انتخاب میکنند.

با توجه نوع ملک و موقعیت و امکانات ملک مورد نظر قیمت ها متفاوت می باشد. اما به طور میانگین  490000-165000 لیر و متراژ خانه ها از 130 متر است.

قیمت خرید خانه در ازمیر

بصورت میانگین قیمت هر مترمربع زیربنای مسکونی برای خرید خانه در ازمیر به طور متوسط به صورت زیر می باشد:

  • آپارتمان هر متر مربع در مرکز شهر و مناطق خوب حدود 10000 لیر
  • آپارتمان هر متر مربع در حومه و مناطق ضعیف شهر حدود 4000 لیر

برای خرید خانه میتوانید از سایت معتبر sahibinden.com، که یکی از معتبرترین سایت املاک ترکیه میباشد، بهره ببرید.

قیمت اجاره خانه در محله های مختلف شهر ازمیر

با رشد 42 درصدی آپارتمان سازی در ازمیر ترکیه، محله های کارشیاکا ، برنوا ، آلسانجاک، کوناک ، از ساخت و ساز خوبی بهره مند گشته اند. اجاره بها ها در این مناطق به مسائل مختلفی بستگی دارد(سن بنا، با اشیا و یا مبله بودن و نبودن)، که مهمترین آن، فاصله خانه از دریاست.

قیمت اجاره در برخی از محله های ازمیر به شرح زیر است:

  • شروع قیمت، برای آپارتمان یک خوابه، میانگین 2500-1000 لیر ماهانه و  آپارتمان دو خوابه حدود 5000-2000 لیر است.
  • یک آپارتمان یک خوابه در منطقه برنوآ، دارای اجاره ماهیانه 1500-1200 لیر
  • یک آپارتمان یک خوابه، در آلسانجاک و کوناک، ماهانه 1300 لیر
  • منطقه بوجا و تربالی در ازمیر، کمترین اجاره بها را به دلیل کوچکی محله دارند که ماهانه شروع قیمت ها 1000-700 لیر است.
  • یک آپارتمان سه خوابه در مرکز شهر دارای اجاره بهای 2630 لیر و همین شرایط و خارج از شهر 1750 لیر است. 
  • توجه کنید اجاره کمتر از 1 سال در ترکیه به صرفه نمیباشد. و عموما شبی 250 لیر به بالا حساب میشود. 

لازم به ذکر است که در بحث اجاره باید به چند نکته توجه داشته باشید، مبلغ رهن و یا دیپوزیت خانه، همان مبلغ اجاره به مدت 2 ماه و قابل بازگشت پس از اتمام قرارداد است. مبلغ کمیسیون، برابر با یک ماه اجاره خانه است. هنگام اجاره خانه باید آب ، برق و گاز خانه را به نام خود کرده و پس از اتمام قرارداد آن را باطل کند. 

نکات مهم اجاره کردن خانه در ازمیر

برای اجاره کردن خانه در ازمیر، خانه ها به دو حالت مبله و یا خالی و بدون وسایل هستند. هزینه خانه های مبله و با وسایل، به نسبت بیشتر خواهد بود. لازم به ذکر است که چنانچه برای اجاره خانه مبله اقدام نمودید، حتما از تمام وسایل و اشیای داخل خانه، فیلم بگیرید تا هنگام اتمام قرارداد به مشکل برنخورید.

موضوع بعدی این است که در ترکیه رهن کامل وجود ندارد. و اجاره به صورت روزانه و یا ماهیانه مقدور است.

در ترکیه مبلغ ودیعه را میتوان پرداخت نکرد و طبق توافق 2 الی چند ماه از اجاره را به صورت پیش پرداخت نمود. پول پیش به اندازه‌ی یک یا دو مبلغ کرایه است.

نکته دیگر اینکه، برخلاف ایران، کرایه هر ماه اجاره خانه در ترکیه در اول ماه گرفته میشود نه آخر ماه.

از سیستم سرمایشی و گرمایش خانه ها سوال کنید و اطلاع داشته باشید. گرمایش های مرکزی معمولا هزینه های کمتری دارند.

گران بودن سوخت و ماشین شخصی در ترکیه انکار ناپذیر است، پس حتما از لوکیشن و محله و دسترسی های عمومی آن حسابی اطلاعات کسب کرده و بررسی کنید.

هنگام اجاره خانه به صورت مبله، علاوه بر چک کردن اقلام موجود و مستند سازی با فیلم و عکس گرفتن، حتما سلامت وسایل را نیز چک بفرمایید.

موقعیت شغلی و اقتصادی

ازمیر در سالهای اخیر در مسکن سازی پیشرفت بسیاری داشته، این موضوع هم به خاطر وجود مشاغل مهم و دانشگاه های بسیار و روال افزایش جمعیت ترکیه و نیاز به مسکن بوده است.

سالانه سرمایه گذاران بسیاری، به خصوص از کشورمان ایران، برای سرمایه گذاری در ملک و مستغلات ترکیه اقدام می نمایند. دلایل زیر باعث سرازیر شدن سرمایه گذاران به این منطقه بوده است: 

  • امکانات خوب
  • وجود بهترین شرکتها و دانشگاه ها
  •  شرایط آب و هوایی خوب 
  • به صرفه بودن و سود ده بودن سرمایه گذاری در ترکیه به خصوص سرمایه گذاری در املاک ترکیه

اقتصاد بین المللی قوی و نزدیکی به سواحل مدیترانه، هوای پاک و … از عوامل افزایش رشد مسکن و شهرسازی در ازمیر بوده است. از سمتی قوی ترین شرکت های ساخت و ساز ترکیه مانند: فول کارت،آوجیلار، کاتال در این شهر، بسیار فعال هستند.

به طور کلی ازمیر از نظر کاری دارای موقعیتهای زیر میباشد:

  • حوزه گردشگری از مهمترین موقعیت ها برای کار در ازمیر است(تور لیدر و رزرواسیون هتل …)
  • آموزش زبان 
  •  فعالیت های هنری 
  • فعالیتهای  پزشکی(در ازمیر بسیار رونق دارد)
  • ثبت شرکت ترکیه به خصوص از طریق ایرانیان بسیار چشمگیر است
  • به دلیل آب و هوای مناسب این منطقه کشاورزی و مشتقات آن بسیار پر رونق است

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک نوین

مجله مهاجرت اساس کار خود را بر مبنای اعتماد و رضایت متقابل آغاز کرده و با استفاده از تجربه و آگاهی لازم، خدمات خود را به صورت ساماندهی شده به شما هموطنان عزیز ارائه می دهد. ما سعی داریم با مشاوره و همکاری با وکلای ارشد؛ همچنین با مدیریت زمان و کمترین هزینه سبب پیشبرد و رسیدن به اهداف ارزشمند شما هموطنان گرامی باشد. سعی ما بر این است که در زمینه‌های مختلف مهاجرت از قبیل مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و … رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. در جهت گسترش دامنه فعالیت، مجله مهاجرت آمادگی خود را برای همکاری با وکلا فعال و با تجربه اعلام نموده تا با تلاش همدیگر در جهت ارتقا و سرعت روند کار مهاجرت همکاری داشته باشیم.https://mohajermag.ir/

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]