اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13990515447589608

آیا نحوه نشستن افراد مبتلا به بواسیر یا هموروئید مهم است؟

نحوه نشستن افراد مبتلا به بواسیر یا هموروئید

کد: 13990515447589608

https://bit.ly/2XFhaYf

، تهران , (اخبار رسمی): نشستن های طولانی مدت، مشاغل پشت میز نشین و زندگی بدون تحرک می تواند یکی از دلایل ایجاد بواسیر یا هموروئید باشد. اما وقتی فردی به این بیماری دچار شود نشستن برای او دیگر به راحتی سابق نیست و او در هنگام نشستن دچار درد و مشکل می شود

نحوه نشستن افراد مبتلا به بواسیر یا هموروئید
نحوه نشستن افراد مبتلا به بواسیر یا هموروئید

عمل بواسیر یا هموروئید با لیزر به عنوان بهترین و محبوب ترین روش درمان برای بیماران شناخته شده است و نسبت به سایر روش ها مزایای بیشتر و عوارض کمتری دارد

شاید در گذشته افراد از صحبت کردن در مورد بواسیر یا هموروئید (Hemorrhoids) خجالت می کشیدند و بیماری خود را لاعلاج می دانستند اما امروزه این بیماری روش های درمان متفاوتی دارد و هرکدام این روش ها مزایا و معایب خود را دارند.
پس اگر شما هم با این بیماری در خلوت خود می جنگید باید خجالت از بیان آن و ترس از درمان را کنار بگذارید و هرچه سریعتر برای بهبودی اقدام نمایید.

همان گونه که می دانید هموروئید در اثر فشار وارده به رگ های داخل مقعد ایجاد می شود این فشار می تواند بر اثر عواملی مثل یبوست، نشستن های طولانی مدت، بارداری، زور زدن هنگام دفع و … باشد.
انواع روش های نوین درمانی برای این بیماری به وجود آمده اما نکته ی واضح و بدیهی تمامی این راهکارهای درمانی این است که عمل بواسیر یا هموروئید با لیزر به عنوان بهترین و محبوب ترین روش درمان برای بیماران شناخته شده است و نسبت به سایر روش ها مزایای بیشتر و عوارض کمتری دارد.
همان طور که گفته شد نشستن های طولانی مدت، مشاغل پشت میز نشین و زندگی بدون تحرک می تواند یکی از دلایل ایجاد بواسیر یا هموروئید باشد ( این مقاله را مطالعه نمایید) اما وقتی فردی به این بیماری دچار شود نشستن برای او دیگر به راحتی سابق نیست و او در هنگام نشستن دچار درد و مشکل می شود. به همین دلیل در این مقاله سعی کرده ایم در مورد نحوه نشستن افراد مبتلا به بواسیر بپردازیم.

نحوه نشستن افراد مبتلا به هموروئید روی توالت

توالت ایرانی عملکرد دستگاه گوارش را راحت تر می کند و اجابت مزاج بهتر انجام می شود اما توالت فرنگی برای افرادی که زانو درد دارند بهتر است. پس اگر از توالت فرنگی استفاده می کنید هنگام اجابت مزاج بهتر است پاهایتان بالا باشد. برای این منظور می توانید از یک زیرپایی کوچک استفاده کنید. زیرا این کار باعث حفظ تعادل بدن شما و کاهش فشار ایجاد کننده هموروئید خواهد شد.

بالشتک های هموروئیدی

نشستن های طولانی مدت برای افرادی که مشکل مقعدی ندارند هم خطرناک است پس افراد مبتلا به هموروئید یا بواسیر بیشتر از بقیه باید از نشستن های زیاد بر روی سطوح سفت خودداری نمایند. این کار موجب خارش و درد در ناحیه مقعد می شود.
کسانی که دچار این بیماری هستند بهتر است بالشتک های مخصوص دوناتی شکل را از داروخانه تهیه نمایند و هنگام نشستن بر روی سطوح سفت و سخت از آن استفاده کنند.
اگر شغل شما به گونه ای است که در طول روز مدت زمان زیادی را در حالت نشسته هستید و یا کارمند می باشید، بهتر است همیشه از این بالشتک ها بر روی صندلی خود داشته باشید.

کمتر بنشینید!

از آنجایی که ورزش کردن از ایستادن بهتر، و ایستادن از نشستن بهتر است پس هنگامی که مشغول انجام فعالیت های روزانه مثل تماشای تلویزیون و یا … هستید بهتر است این کارها را ایستاده انجام دهید. اما اگر در طول روز مدت زیادی را باید ایستاده بمانید بهتر است گاهی راه بروید و ورزش های کششی انجام دهید. این کار هم چنین باعث کاهش وزن و در نتیجه کاهش فشار به دیواره های مقعد خواهد شد.
زیاد نشستن در توالت نیز باعث فشار به عروق وریدی و جمع شدن خون می شود مخصوصاً هنگام زور زدن و انجام دفع این فشار بیشتر هم می شود. پس زمانی که در توالت هستید، از خواندن کتاب، کار با گوشی و … خودداری کنید.

خشک کردن مقعد بعد از اجابت مزاج

نکته ی بسیار مهم بعد از عمل دفع و اجابت مزاج، خشک کردن ناحیه مقعد با دستمال مرطوب و استفاده از لباس زیر جنس نخی، نازک و خنک می باشد که باعث چسبندگی و حساسیت نشود. هم چنین اگر مقعد خیس یا مرطوب بماند باعث شدت یافتن و تحریک بیماری خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک نوین

مجله مهاجرت اساس کار خود را بر مبنای اعتماد و رضایت متقابل آغاز کرده و با استفاده از تجربه و آگاهی لازم، خدمات خود را به صورت ساماندهی شده به شما هموطنان عزیز ارائه می دهد. ما سعی داریم با مشاوره و همکاری با وکلای ارشد؛ همچنین با مدیریت زمان و کمترین هزینه سبب پیشبرد و رسیدن به اهداف ارزشمند شما هموطنان گرامی باشد. سعی ما بر این است که در زمینه‌های مختلف مهاجرت از قبیل مهاجرت کاری، تحصیلی، سرمایه گذاری و … رضایت شما عزیزان را جلب کنیم. در جهت گسترش دامنه فعالیت، مجله مهاجرت آمادگی خود را برای همکاری با وکلا فعال و با تجربه اعلام نموده تا با تلاش همدیگر در جهت ارتقا و سرعت روند کار مهاجرت همکاری داشته باشیم.https://mohajermag.ir/

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان