اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109086846819052
در دسترس نیست

بهاره رهنما چگونه لاغر شد؟

کد: 140109086846819052

، تهران , (اخبار رسمی): .البته عنوان کرد که اگر وزن زیر 100 کیلوگرم داشتم حتما عمل پیکرتراشی نزد بهترین جراح لیپوماتیک در تهران انجام میدادم.

بهاره رهنما چگونه لاغر شد؟
بهاره رهنما چگونه لاغر شد؟

بهاره رهنما بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کشورمان مدتی است که  کاهش وزن چشمگیری داشته است. این هنرمند کشورمان با انتشار تصویری از کاهش وزن 40 کیلویی اش خبر داد.

کاهش وزن چشمگیر بهاره رهنما

بهاره رهنما با انتشار متنی در اینستاگرامش نوشت:«بعد چهل کیلو کاهش وزن ... خودمم الان خصوصا تو عکسا برا خودم غریبه ام.»

بهاره رهنما در یک گفتگو درباره لاغری اش گفت :من در دوران نوجوانی و دبیرستان چاق نبودم. حتی آنقدر لاغر بودم که گاهی باعث نگرانی خانواده می شدم. تا اینکه در 25 سالگی معلوم شد کم کاری تیروئید دارم.

البته اضافه وزن بیمار در کم کاری تیروئید جزیی است و باعث 30-20 کیلوگرم اضافه وزن نمی شود، ولی افرادی که اضافه وزن دارند، زمانی که معلوم می شود به کم کاری تیرویید هم مبتلا هستند، سعی می کنند برای آرام کردن ذهن، این 2 را به هم ربط بدهند. سابقه چاقی در خانواده ما وجود دارد.

وزن من مدام در حال افزایش بود و من هم در حال مبارزه با آن بودم. سعی می کردم با رژیم های مختلف وزنم را کم کنم. بعد از تولد پریا طی یک سال 30 کیلوگرم وزنم را کم کردم. ورزش و پیاده روی را هم فراموش نمی کردم، ولی این کارها موثر نبود تا اینکه به فکر گذاشتن بالون معده افتادم.

بالون گذاشتم ولی این کار باعث شد مسیر کاهش وزن دشوارتر شود. 10 کیلوگرم با گذاشتن بالون وزن کم کردم، ولی با خروج بالون دچار 18 کیلوگرم اضافه وزن شدم. این روش نه تنها موثر نبود، بلکه در طول مدتی که بالون داخل معده من بود، درد زیادی داشتم و بعد از آن مجبور شدم عمل اسلیو معده را برای لاغری و کاهش وزن انجام بدهم.

البته عنوان کرد که اگر وزن زیر 100 کیلوگرم داشتم حتما عمل پیکرتراشی نزد بهترین جراح لیپوماتیک در تهران انجام میدادم.

منبع:نمناک

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سینما و تئاتر | سلامت و زیبایی