اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109126851221961
در دسترس نیست

جذاب ترین هدیه سازمانی برای همکاران شما چیست؟

کد: 140109126851221961

، (اخبار رسمی): محیط کار، درست مثل خانه آدم است. فارغ از حس امنیت و آرامشی که باید داشته باشد، موارد زیاد دیگری هم اگر باشند می‌توانند منجر به بهتر شدن حال ما شوند. حالا چرا باید محیط کار اوضاع درستی داشته باشد؟ واضح است، چون اینطوری راندمان و کارایی ما افزایش می‌یابد.

جذاب ترین هدیه سازمانی برای همکاران شما چیست؟
پک هدیه سازمانی بارجیل
جذاب ترین هدیه سازمانی برای همکاران شما چیست؟
بسته هدیه سازمانی یلدا
جذاب ترین هدیه سازمانی برای همکاران شما چیست؟
بسته هدیه شرکتی یلدا

فاکتورهای دیگری هم نقش بسیار موثری در ایجاد انگیزه در کارکنان و اعضای یک شرکت بازی می‌کنند. از رضایت فرد نسبت به کاری که دارد گرفته تا امکان دریافت پاداش و توسعه فردی.

اما کار دیگری هست که مدیران شرکت یا مدیران منابع انسانی می‌توانند با انجام آن، هم از کارکنان خود قدردانی کنند و هم به آن‌ها انگیزه مضاعفی بدهند.

حالا سوالی که پیش می‌آید این است که بهترین پک هدیه سازمانی که یک شرکت می‌تواند به کارکنان خود بدهد، چیست؟

چطور هدیه سازمانی انتخاب کنیم؟

اولین کار این است که نگاهی به وضعیت اقتصادی جامعه بیندازیم و ببینیم اوضاع از چه قرار است.

به هر حال شما قرار است حال کارکنان خود را خوب کنید و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی و گرانی‌های اخیر، بهترین پک هدیه سازمانی که می‌توانید برای کارکنان خود تهیه کنید، خرید پک های آجیل سازمانی است.

قیمت آجیل و خشکبار روز به روز دارد گران‌تر می‌شود و جای خود را در سبد خرید آدم‌ها از دست می‌دهد. این کار شما جدای از ارزش قائل شدن و احترام گذاشتن به کارکنان‌تان، به آن‌ها یادآوری می‌کند چقدر برایتان مهم‌اند.

احتمالا از همین حالا دارید به هزینه‌های خرید پک آجیل سازمانی فکر می‌کنید، نه؟

جلوتر به این موضوع خواهیم پرداخت که چطور اهمیت هزینه کردن برای خرید چنین هدایایی نه تنها کم نیست بلکه برای پیشرفت و توسعه شرکت و کسب و کار بسیار مهم است.

قبل از آن بیایید ببینیم چه گزینه‌های دیگری روی میز است و چرا آن‌ها را توصیه نمی‌کنیم:

1.     هدیه نقدی

شاید در نگاه اول کارکنان شما را خوشحال کند اما به سرعت خرج شده و اصلا اثری از آن باقی نمی‌ماند که بخواهد در دراز مدت یادآور انگیزه شما باشد.

2.     کادوهای شخصی‌سازی شده

 هزینه شخصی‌سازی و خرید چنین هدایایی کم نیست و خیلی بیشتر از آن چه فکرش را بکنید، مجبور می‌شوید برای تک به تک کارکنان هزینه کنید.

انواع هدایای سازمانی آجیل و خشکبار چیست؟

خب، بالاتر از این گفتیم بهترین روش برای قدردانی از کارکنان اهدا پک‌های هدیه سازمانی است و چه بهتر که محتویات آن آجیل باشد اما بیایید ببینیم انواع پک هدیه آجیل و خشکبار چیست؟

در جواب این سوال باید بگوییم که اولین نکته در خرید پکیج هدیه سازمانی، در نظر گرفتن بودجه خودتان است. چقدر قرار است برای هرکدام از کارکنان خود هزینه کنید؟

این عدد را که به دست آوردید، بهتر است سراغ فروشگاهی بروید که امکان تامین و ارسال این هدایا را داشته باشد. پیشنهاد ما برای شما، آجیل فروشی بارجیل است.

خرید پکیج هدایای سازمانی از بارجیل چه مزایایی دارد؟

1.     بارجیل به عنوان فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار، انواع پک‌های سازمانی را بسته به بودجه خود انتخاب و شخصی‌سازی کنید. یعنی هم می‌توانید بسته‌های سازمانی گران‌قیمت تهیه کنید و هم بسته‌هایی با قیمت پایین. همه چیز دست شماست و مشاوران بارجیل که با شما در ارتباط خواهند بود.

2.     بسته‌بندی شیک و مدرن بارجیل، نشان‌دهنده اهمیت کارکنان شما را خواهد داشت و در نگاه آن‌ها بسیار خوشایند خواهد بود.

3.     بارجیل امکان صدور فاکتور رسمی دارد.

4.     نگران ارسال این بسته‌ها هستید؟ بارجیل همه بسته‌ها را می‌تواند مستقیما دم در خانه کارکنان شما بفرستد بدون این که هزینه‌ای برای ارسال بگیرد. به طور کلی ارسال بارجیل رایگان و سریع است.

چطور باید از بارجیل هدایای سازمانی سفارش دهیم؟

کار سختی نیست انگار. تنها کافی است سری به وبسایت بارجیل بزنید و از میان بیش از 700 محصولی که دارند، بسته سازمانی مورد نظر خودتان را انتخاب کرده و سپس شماره‌شان را بگیرید و درباره نحوه ارسال و باقی امور مربوط به تامین صحبت کنید.

البته که راه ساده‌تری هم هست. می‌توانید از میان بسته‌های سازمانی از قبل آماده شده بارجیل نیز انتخاب کنید. همه نوع قیمتی هم آنجا پیدا می‌شود و از این لحاظ سعی شده تا سازمان‌ها و کسب و کارها به هیچ عنوان دشواری‌ای برای سفارش بسته‌های سازمانی نداشته باشند. فکر و ذکرتان، کارکنان‌تان باشد.

خرید هدیه سازمانی، تضمین پیشرفت کسب و کار

در نگاه اول، چنین چیزی امکان‌پذیر به نظر نمی‌رسد ولی آمار و ارقام و مطالعات مختلفی روی تاثیر هدیه به کارکنان و افزایش راندمان و بهره‌وری آن‌ها انجام شده که معادلات را عوض می‌کند. هرقدر بیشتر به اعضای شرکت خود نشان دهید، برایتان اهمیت دارند، قطعا دل‌سوزی آن‌ها برای شما بیشتر خواهد بود و تلاش مضاعفی برای توسعه کسب و کار خواهند کرد.

حالا که مسیر روشنی پیش روی شماست و گزینه مناسبی برای خرید هدیه سازمانی به شما معرفی کرده‌ایم، تنها کاری که باید بکنید، برداشتن تلفن و ثبت سفارش است. به امید حال خوب کارکنان شما و پیشرفت کسب و کارتان.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع دستی