اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109136854221969
در دسترس نیست

راهکارهای خلاقانه برای کاهش مصرف گاز در زمستان

کاهش قبض گاز در زمستان

کد: 140109136854221969

، (اخبار رسمی): در زمستان به دلیل فعال شدن سیستم های گرمایشی مصرف گاز رشد چشمگیری دارد. این موضوع به خصوص برای فروشگاه ها اهمیت ویژه تری دارد. در این مقاله راهکارهایی را بررسی می کنیم تا در مصرف گاز صرفه جویی هوشمندانه ای داشته باشیم.

کاهش قبض گاز در زمستان
پرده پلاستیکی مغناطیسی نیودر

یکی از راهکارهای کم هزینه که تا 80 در صد از اتلاف انرژی گرمایی جلوگیری می کند، استفاده از پرده های پلاستیکی مغناطیسی است. در واقع این پرده های، مانند یک درب اتوماتیک عمل می کنند.

در زمستان با افزایش استفاده از وسایل گرما، هزینه های قبوض گاز نیز افزای می یابد. این هزینه برای فروشگاه ها به مراتب بیشتر از منازل است. زیرا با توجه به محاسبه ی تصاعدی قبوض و همچنین تجاری بودن آن ها، مبالغ بسیار زیاد افزایش می یابد. همچنین فروشگاه ها برای گرمایش خود معضل دیگری نیز دارند. اینکه، معمولا درب مغازه ها باز بوده و مقدار زیادی از انرژی گرمایی تلف میشود. در این مقاله با ارائه ی یک راهکار قصد داریم از این موضوع جلوگیری کنیم. 

راهکار خلاقانه و کم هزینه : 

یکی از راهکارهای کم هزینه که تا 80 در صد از اتلاف انرژی گرمایی جلوگیری می کند، استفاده از پرده های پلاستیکی مغناطیسی است. در واقع این پرده های، مانند یک درب اتوماتیک عمل می کنند اما هزینه ی آن نسبت به درب های اتوماتیک بسیار کمتر است. بدلیل وجود آهنربا در لبه های آن، این درب ها به راحتی باز شده و سریعا بعد از خروج افراد بسته می شود. همچنین نصب آن نیز بسیار راحت بوده و خود شما هم میتوانید انجام دهید. 

روش تهیه ی درب پلاستیکی مغناطیسی: 

نیودر یکی از تولید کنندگان پرده های مغناطیسی است که این کار را در 11 سایز استاندارد انجام می دهد. همچنین، در سایز های سفارشی نیز پرده ی مورد نیاز شما را نیز تهیه می کند. برای این کار کافی است در گوگل سرچ کنید " نیودر". در سایت نیودر آموزش اندازه گیری و نصب پرده های مغناطیسی قرار داده شده و همچنین میتونید بصورت تلفنی و آنلاین نیز سفارش دهید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان