اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110056891021969
در دسترس نیست

تا ۷۰ درصد میتوان مصرف انرژی را کاهش داد

تا ۷۰ در صد کاهش مصرف انرژی

کد: 140110056891021969

، (اخبار رسمی): در زمستان و شروع سرما، مصرف گاز به بیشترین اندازه ی خود می رسد. در فصل زمستان میتوان با روش های مختلف این مصرف را کاهش داد. اما هرچقدر روش خلاقانه تر باشد، زندگی راحت تر شده و برای صرفه جویی نیاز به سختی زیاد نیست.

تا ۷۰ در صد کاهش مصرف انرژی
کاهش مصرف انرژی در زمستان با استفاده از روش های خلاقانه

منظور از استفاده از درب های پلاستیکی، تعویض درب فروشگاه ها نمی باشد. در واقع شما میتوانید از پرده های پلاستیکی استفاده کنید که بصورت اتومات باز و بسته می شوند. شاید برایتان سوال باشد که چطور

به گزارش نیودر، مقدار زیادی از انرژی توسط فروشگاه ها هدر می رود. درب های باز فروشگاه ها و عبور مرور زیاد از آن ها باعث می شود مقدار زیادی از انرژی در این فصل توسط آن ها هدر رود. در این مقاله قصد داریم با ارائه یک راهکار خلاقانه این مشکل را حل کنیم. 

درب های پلاستیکی

منظور از استفاده از درب های پلاستیکی، تعویض درب فروشگاه ها نمی باشد. در واقع شما میتوانید از پرده های پلاستیکی استفاده کنید که بصورت اتومات باز و بسته می شوند. شاید برایتان سوال باشد که چطور پرده پلاستیکی را میتوان اتوماتیک کرد. پرده های پلاستیکی مغناطیسی بدلیل وجود مگنت هایی بر روی لبه های آن، هنگام عبور و مرور به راحتی باز شده و سریعا بسته میشود. استفاده از این پرده ها در ورودی فروشگاه ها و حتی ورودی سالن های منازل میتواند تا ۷۰ درصد در مصرف انرژی جلوگیری کند. 

خرید پرده پلاستیکی مغناطیسی

نیودر تولید کننده و صادر کننده ی انواع پرده های مغناطیسی است. این شرکت در ۱۱ سایز استاندارد این پرده ها تولید می کند. همچنین امکان ثبت سفارش در سایز دلخواه نیز وجود دارد. جهت خرید پرده پلاستیکی مغناطیسی، میتوانید به وبسایت این شرکت مراجعه کنید. امکان ثبت سفارش آنلاین و تلفنی نیز وجود دراد. جهت اطلاعات بیشتر در گوگل سرچ کنید نیودر و از وبسایت این تولید کننده دیدن فرمایید. همچنین قبل از سفارش میتوانید جهت مشاوره ی رایگان با کارشناسان آن ها تماس بگیرید. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نفت، انرژی و صنایع وابسته