اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109166861819472
در دسترس نیست

نکات مهم در نگهداری جوراب پشمی

کد: 140109166861819472

، (اخبار رسمی): اگر در فصل زمستان و سرما احساس سرما در پاهای خودتان می کنید، تنها نیستید. بسیاری از ما به دلیل اینکه در محیط های بیرون فعال هستیم، دوست داریم که در فصل زمستان جوراب های گرمی و پشمی بپوشیم. خرید جوراب پشمی به افرادی که نیاز به پوشیدن جوراب های خاص و گرم دارند، توصیه می شود.

نکات مهم در نگهداری جوراب پشمی
خرید جوراب

همه شما جمله معروف “پا قلب دوم انسان می باشد” را بارها شنیده اید. و می دانید که پاها به عنوان یکی از اعضا حیاتی بدن نیاز به مراقبت های بسیاری دارد. از آنجایی که پاهای اکثر افراد مدت طولانی از روز در کفش قرار دارد، یکی از مراقبت های مهم در مورد آن استفاده از جوراب هایی با جنس مناسب و نگهداری درست از آن است. زیرا اگر از جوراب هایی با جنس خوب استفاده نکنید و یا مراقب بهداشت آن ها نباشید، محیطی برای رشد باکتری ها به وجود خواهید آورد. 

جوراب پشمی یکی از انواع جوراب است که در فصل سرما مخاطبان بسیاری دارد. جنس این جوراب باعث می شود تا رطوبت پا شما به خوبی جذب شود. و وجود همین رطوبت ممکن است عامل ایجاد بیماری باشد.

پس به مراقبت های بهداشتی بیشتری نسبت به سایر جوراب ها نیازمند است. ازین رو در این مقاله سعی داریم نکاتی در مورد نگهداری و مراقبت از این جوراب ها را به شما آموزش دهیم. نکات زیر علاوه بر سلامت پوست و پا شما، باعث طولانی شدن عمر جوراب ها نیز می شود.

مهم ترین نکات در نگهداری جوراب پشمی

اولین، مهم ترین و ساده ترین نکته در مراقبت از جوراب پشمی این است که هنگام بازگشت به خانه بلافاصله جوراب ها را درآورده و به خوبی بشویید.

جوراب های کثیف را در سطلی جدا از دیگر لباس ها قرار دهید.

هنگام شست و شو جوراب حتما از مواد شوینده استفاده نمایید تا میکروب های آن به طور کامل از بین بروند. و دقت نمایید به دلیل بافت ظریف این جوراب ها، از مواد سفید کننده استفاده ننمایید.

خشک نمودن پاها قبل از پوشیدن جوراب از مهم ترین نکاتی است که باید در نظر گرفته شود. به خصوص هنگام پوشیدن جوراب های پشمی که ضخیم تر هستند و رطوبت را بیشتر در خود نگه می دارند. با اینکار از رشد قارچ ها جلوگیری نمایید.

به همراه داشتن جوراب اضافی برای مدتی طولانی که پا شما داخل کفش می باشد از نکات مهم مراقبت می باشد. برای مثال در فصل های سرد ممکن است به دلیل وجود باران و برف، آب به داخل کفش شما نفوذ کرده و جورابتان خیس شود.

پس بهتر است یک جفت اضافه برای مواقع خاص به همراه خود داشته باشید. زیرا استفاده از جوراب در مدت طولانی باعث رشد باکتری می شود.

اگر شما علاقه مند به خرید جوراب در تعداد بالا می باشید، برای نگهداری آن ها بهتر است از یک قرص نفتالین در کشو و کمدی که آن ها را قرار می دهید، استفاده نمایید.

هیچ گاه کفش را بدون استفاده از جوراب به پا نکنید. به خصوص در فصل پاییز و زمستان که هوا سرد تر می باشد. در این فصل سعی کنید که از جوراب پشمی بیشتر استفاده نمایید.

برای خشک شدن این جوراب‌ها، هیچ گاه از شوفاز و بخاری استفاده نکنید. زیرا این کار باعث از دست رفتن حالت جوراب و شل شدن کش آن می شود.

برای استفاده از جوراب پشمی در فصل سرد سال بهتر است از نوع پاپوش های بدون ساق استفاده نمایید. زیرا که این جوراب ها از جنس پشم و فاقد کش هستند. پس باعث اذیت پوست پا شما نمی شوند.

کلام آخر

اگر طرفدار جوراب های پشمی و طرح های فوق العاده آن هستید، می توانید با مراجعه به صفحه اصلی نانی شاپ از با کیفیت ترین این محصولات بهره مند شوید. فروشگاه نانی شاپ عرضه کننده متنوع ترین جوراب های مردانه، زنانه و بچگانه می باشد.

همچنین این فروشگاه دارای انواع کیف، عروسک، جعبه و چمدان چوبی و… می باشد. تنوع محصولات نانی شاپ به این گونه است که مناسب هر قشرو سلیقه ای می باشد.

تجربه بهترین خرید را به خود و عزیزانتان هدیه دهید. https://nanishop.ir/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 091009*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

سلامت و زیبایی | مد و لباس