اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109226870319203
در دسترس نیست

عطر لجند یکی از بهترین رایحه های برند معروف مونت بلانک

کد: 140109226870319203

، تهران , (اخبار رسمی): عطر لجند یکی از بهترین رایحه های ارائه شده توسط برند معروف مونت بلانک Montblanc می باشد که متعلق به کشور آلمان است. این عطر در سال 2019 معرفی شد و به دلیل منحصر به فرد بودن رایحه آن در بازه زمانی بسیار کوتاه مانند سایر محصولات مونت بلانک توانست در تمام دنیا شهرت پیدا کند.

عطر لجند
عطر لجند یکی از بهترین رایحه های برند معروف مونت بلانک

برای اطمینان از اصل بودن عطر و ادکلن لجند، انتخاب فروشگاه های معتبر بهترین گزینه است. عطر آوا از جمله مراکز معتبری می باشد که امکان خرید ادکلن لجند اصل را فراهم نموده است

تاریخچه عطر لجند
مونت بلانک Montblanc یکی از معروف ترین برندهای آلمانی در زمینه تولید خودکارهای لوکس می باشد که در سال 1908 میلادی فعالیت خود را آغاز نمود. این برند توسط آکوست ابرشتاین، کلائوس یوهانس ووس و آلفرد نهمیاس معرفی و به تولید خودکارهای قابل شارژ پرداختند. یکی از اصلی ترین اهداف این برند تولید خودکار برای قشر مرفه جامعه بود و به همین دلیل از همان ابتدا لوکس بودن را در تمام طراحی های خود حفظ کرده است.

پس از شهرت بسیار زیاد مونت بلانک، به مرور در سال ۱۹۳۵ میلادی محصولات چرمی و کیف و دفترچه های یادداشت نیز به جمع محصولات آن اضافه شد. روند رشد مونت بلانک با وقفه ای در دوران جنگ جهانی دوم، مجدد پس از آن ادامه پیدا کرد و دانمارک محل جدید برای ارائه محصولات جدیدش شد.

در نهایت در دهه ۹۰ میلادی مونت بلانک قدم در عرصه تولید عطر و ادکلن گذاشت و توانست اولین محصول خود را در سال ۲۰۰۱ ارائه دهد. ابتدا یک ادکلن زنانه و سپس عطر معروف استاروکر مردانه در سال های ۲۰۰۱ و ۲۰۰۵ معرفی و به خوبی مورد استقبال قرار گرفتند. استقبال بسیار زیاد از عطر این برند باعث شد تا به تعداد محصولات آن افزوده شود و اوج آنها را می توان در سال ۲۰۱۹ با معرفی لجند مشاهده کرد. لجند عطری افسانه ای می باشد که با ترکیب فوق العاده خود توانست اعتماد به نفس و قدرت را در مردان ایجاد کند و نوعی تلفیق مدرنیته و سنت را می توان در آن احساس کرد.

انواع عطر لجند
عطرهای لجند را می توان بر اساس رایحه منحصر به فردی که دارند در دو گروه زنانه و مردانه دسته بندی کرد. در هر دو گروه از این ادلکن ها اعتماد به نفس، اصالت و منحصر به فرد بودن به خوبی نمایان بوده و به همین دلیل در میان قشر سلطنتی به خوبی مورد استقبال قرار گرفت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس