اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109226870519203
در دسترس نیست

تق ادکلن تق هرمس نامی شناخته شده

کد: 140109226870519203

، تهران , (اخبار رسمی): ادکلن تق هرمس از نام های بسیار شناخته شده در میان برندهای فرانسوی می باشد که در سال ۱۹۶۱ میلادی اولین محصول آن ارائه شد.

 تق هرمس
تق ادکلن تق هرمس نامی شناخته شده

استقبال زیاد از محصولات برند تق هرمس باعث شده است تا عطرهای فیک زیادی روانه بازار شوند.

ادکلن تق هرمس از نام های بسیار شناخته شده در میان برندهای فرانسوی می باشد که در سال ۱۹۶۱ میلادی اولین محصول آن ارائه شد. لاکچری و لوکس بودن تمام محصولات این برند باعث شد تا در میان خانواده های سلطنتی و ثروتمند جهان جایگاه منحصر به فردی پیدا نموده و در لیست گران ترین عطرها نیز قرار گیرد. برند هرمس بیشتر در زمینه صنعت مد و اکسسوری فعالیت داشته و عطرهای آن پس از حدود یک قرن از شروع فعالیت این برند تولید و به بازار ارائه شدند. عطر آوا در ادامه به تاریخچه برند تق هرمس، مشخصات محصولات آن و ویژگی های عطرهای زنانه و مردانه شناخته شده ای همچون تق هرمس جانوین، فرگرانس، اسمارت، وتیور، تویلی د هرمس و اوتویلت و غیره اشاره خواهد داشت.

تاریخچه ادکلن تق هرمس
عطر تق هرمس که در تمام دنیا به لوکس و لاکچری بودن شهرت دارد، متعلق به برند هرمس می باشد. این برند در سال 1837 میلادی توسط تیری هرمس Thierry Hermes تاسیس و برای شروع کار محصولات سوارکاری تولید می کرد. به مرور محصولات دیگری همچون روسری و کیف و اکسسوری نیز توسط این برند تولید و همگی شهرت جهانی پیدا کردند. پس از فوت تیری هرمس در سال 1878 میلادی، مدیریت این برند را چارلز امیلی بر عهده گرفت. چارلز امیلی پسر تیری هرمس بود و تاثیر شگفت انگیزی بر صادرات محصولات این برند به سایر نقاط دنیا از قبیل آسیا و آمریکا و غیره ایجاد کرد.

با گذشت زمان و معروفیت بسیار زیاد هرمس در زمینه تولید اکسسوری و محصولات جانبی سوارکاری، در سال ۱۹۶۱ یکی از نوادگان تیری هرمس موفق به معرفی اولین عطر این برند شد. عطر کالیشه اولین محصول این برند بود که در کمترین زمان توانست نظر خانواده های سلطنتی را جلب کند. پس از آن سایر محصولات این برند به مرور معرفی و در حال حاضر انواع ادکلن های زنانه و مردانه را شامل میشوند.البته لازم به ذکر است که شهرت بسیار زیاد ادکلن های تق هرمس در دنیای امروز تا حد زیادی حاصل تلاش ژان کلود الینا می باشد که از سال ۲۰۰۴ مسئول این بخش از هرمس شده است.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس