اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109226870419203
در دسترس نیست

عطر ادکلن تام فورد

کد: 140109226870419203

، تهران , (اخبار رسمی): عطر ادکلن تام فورد (Tom Ford) اصالتا یک کمپانی یک برند امریکایی می باشد. این برند عطر و ادکلن تا کنون بیش از 59 عدد عطر و ادکلن با برند تام فورد ( Tom Ford ) وارد بازار عطر و ادکلن نموده است .کمپانی عطر Tom Ford از سال 2005 شروع به کار نموده و از سال 2006 وارد بازار عطر و ادکلن شده است

عطر ادکلن تام فورد
عطر ادکلن تام فورد

بلک ارکید اولین محصول اشتراکی تام فورد و استی لودر می باشد که در سال ۲۰۰۵ با بوی گرم و شیرین خود به شهرت بالایی دست پیدا کرد.

عطر ادکلن تام فورد (Tom Ford) اصالتا یک کمپانی یک برند امریکایی می باشد. این برند عطر و ادکلن تا کنون بیش از 59 عدد عطر و ادکلن با برند تام فورد ( Tom Ford ) وارد بازار عطر و ادکلن نموده است .کمپانی عطر Tom Ford از سال 2005 شروع به کار نموده و از سال 2006 وارد بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی اکثرا مردانه است.عطر تام فورد (Tom Ford) اصالتا یک کمپانی یک برند آمریکایی می باشد. این برند عطر و ادکلن تا کنون بیش از 59 عدد عطر و ادکلن با برند تام فورد (Tom Ford) وارد بازار عطر و ادکلن نموده است .کمپانی عطر Tom Ford از سال 2005 شروع به کار نموده و از سال 2006 وارد بازار عطر و ادکلن شده است . عطر و ادکلن های این کمپانی اکثرا مردانه است.

هر کدام از برندهای فعال در صنعت عطرسازی، تاریخچه ای دارند که در این مقاله به بررسی برند شروع به را برند تام فورد خواهیم پرداخت. توماس کارلایل فورد یکی از مشهورترین طراحان مد در آمریکا است که در صنعت سینما در حوزه نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی فعالیت داشته است. وی در سال ۱۹۶۱ در تگزاس به دنیا آمد و علاقه او به نقاشی در دوران کودکی باعث شد بعد از طی نمودن دوره دبیرستان، تحصیلات خود را در رشته هنر در دانشگاه نیویورک ادامه دهد.

تاریخچه عطر تام فورد
توماس کارلایل فورد یکی از نام های شناخته شده در صنعت مد می باشد که در رشته معماری تحصیل نموده و به مرور وارد مد اروپا شد. با توجه به استعداد بسیار زیاد و قدرت خلاقیت کارلایل فورد، به محض ورود به کمپانی گوچی در سال ۱۹۹۰ تغییر و تحول زیادی در آن ایجاد کرد. فورد ابتدا در بخش لباس های زنانه گوچی فعالیت داشت و به دلیل مدیریت فوق العاده ای که داشت در سال ۲۰۰۴ توانست گوچی را از ورشکستگی نجات دهد.

سرچشمه آغاز به کار برند ادکلن تام فورد از سال ۲۰۰۵ و ورود تام فورد به آمریکا بود. این برند ابتدا تنها عینک و بدلیجات تولید نمود و به مرور با استی لودر مشارکت کرد. مشارکت با استی لودر شرایط را برای فعالیت تام فورد در زمینه تولید ادکلن فراهم کرد و در نهایت در سال ۲۰۰۶ تام فورد بلک اُرکید در این صنعت غوغایی به پا کرد. استقبال زیاد از این عطر باعث شد تا در بازه زمانی کوتاه محصولات بسیار معروف همچون عود وود، وایت پچولی، گری ویتور، نویر، جاسمین روژ وارد بازار شوند. لازم به ذکر است که بلک ارکید محصول مشترک تام فورد و استی لورد بود و اولین محصول این برند به صورت انحصاری پرپل پچولی است.

به طور کلی تام فورد ۱۵ سال فعالیت بسیار تاثیرگذار در زمینه طراحی مد و لباس داشت و توانست جوایز نفیس همانند فرش قرمز اسکار را به دست بیاورد. موسس این بند همواره علاقه داشت در کار خود پیشرفت کند و تنها به طراحی مد و لباس بسنده نکرد بلکه بعد از افتتاح اولین شرکت طراحی لباس، فعالیت خو در صنعت عطرسازی را شروع نمود و اولین عطر در سال ۲۰۰۶ به نام بلک ارکید روانه بازار شد. این عطر به حدی جذاب و خاص بود که در کوتاه ترین زمان توانست جایگاه خوبی در میان مردم به دست بیاورد. در ادامه مقاله به بررسی چند نمونه از عطرهای بسیار عالی و خاص این برند خواهیم پرداخت.

عطر Tom Ford Black Orchid
با دیدن عطر Tom Ford Black Orchid، چند واژه در ذهن شما تداعی می‌شود؛ لوکس، شیک، سنگین، ارزشمند و عمیق. این واژه‌ها همگی بیانگر بوی تند، شیرین و حال و هوای شرقی خوبی هستند که بلک ارکید ایجاد می‌کند. این ادو پرفیوم 100 میلی‌لیتری و پست‌مدرن، ماندگاری و پخش بوی عجیبی دارد. این ادو پرفیوم لاکچری بلک ارکید (Black Orchid) نام دارد. این عطر محصولی از شرکت تام فورد که احساس جوانی را در وجود هر کسی زنده نگه می‌دارد چرا که روح احساسی و بلند پروازی و مناعت طبع رایحه این عطر جزو عطرهای بسیار نادر و بسیار شیک و خاص می باشد. این محصول با بوی یاسمن فرانسوی آغاز می شود و در پایان طراوت و تازگی عود عربی را به همراه دارد، ماندگاری بالای این عطر سبب می شود تا بتوانیم آن را در مجموعه کلکسیون بهترین عطرهای جهان قرار دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس