اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140109306883811369
در دسترس نیست

محصول تازه ماکروپف رونمایی شد

ارائه ماکروپف مولتی طعم به بازار  تنقلات

کد: 140109306883811369

، چناران , (اخبار رسمی): محصول تازه ماکروپف با نام ماکروپف مولتی طعم 1 و 2 در نمایشگاه دائمی محصولات شرکت رونمایی و به بازار عرضه شد.

ارائه ماکروپف مولتی طعم به بازار  تنقلات
ارائه ماکروپف مولتی طعم به بازار  تنقلات

ماکروپف مولتی طعم

به گزارش روابط عمومی ماکروپف، 1401/11/1، نمایشگاه دائمی محصولات شرکت میزبان رونمایی از ماکروپف مولتی طعم، محصول تازه این شرکت بود. بر اساس این گزارش، این محصول که در حوزه پاپ کورن و تنقلات  ارایه می‌شود، با نیاز سنجی بازار توانسته ویژگی‌های تازه‌ای نظیر تازگی , داغ و استریل بودن را ارائه کند تا این خدمت تازه سلامت و نهایت لذت از طعم واقعی پاپ کورن را برای مصرف کنندگان فراهم کند.

بر پایه این اطلاع، ماکروپف مولتی طعم دارای محاسنی است که اعم از طعم های منتخب است و می‌تواند باعث حق انتخاب و لذت بیشتر همه اعضای خانواده  شود.

مهدی براتیان مدیرعامل ماکروپف، تولید این محصول را نتیجه 6 ماه کار در این مجموعه دانست و گفت: ذائقه سنجی و طراحی برای تولید این محصول از اردیبهشت آغاز و امسال آماده رونمایی شد.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را اول بهمن ماه امسال اعلام و ادامه داد: محصول در دو بسته بندی سه طعمی عرضه خواهد شد که انشالله بتوانیم رضایت حداکثری مشتریان ارجمند را کسب کنیم. .

همه آنچه که لازم بوده برای تهیه پاپ کورن انجام دهید را آماده شده است.طعم واقعی پاپ کورن راتجربه کنید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماکروپف

شرکت ارغوان ماندگار توس در سال ۲۰۱۵ تاسیس گردیده است. هدف شرکت تولید مواد غذایی نوین و سالم است. با این رویکرد و پشتوانه فنی قوی ، با عزمی راسخ در عرصه دشوار تولید قدم نهادیم. در شروع، تولید محصول پاپ کورن نیمه آماده ماکروویوی به جهت نوین بودن و سلامت غذایی انتخاب شد و واحد R&D با تلاش بی وقفه طی ۱۸ ماه موفق به کسب دانش فنی تولید و همچنین طراحی­ های خاص خطوط تولید تمام اتوماتیک گردید. در مهر ماه ۱۳۹۷ تلاش­ها به ثمر نشست و تولید پایلوت محصول شروع گردید، محصول نهایی پس از کنترل­ های فراوان آزمایشگاهی و اخذ گواهی­ های بهداشتی و اطمینان از سلامت کامل محصولات، از آبان ماه 1397 وارد بازار گردید. هم اکنون با تولید 7 طعم در 24 نوع بسته بندی در سایزها و طعم های مختلف به بازار ارائه نموده ایم. و این تلاش ادامه دارد...

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی