اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110016885322046
در دسترس نیست

هوشمند سازی برق و موتورخانه در خانه هوشمند و ساختمان هوشمند

کد: 140110016885322046

، تهران , (اخبار رسمی): مشاوره تخصصی در زمینه هوشمند سازی برق و موتورخانه خانه و ساختمان با استاندارهای knx توسط شرکت هوشمند سازی خانه آویتا

خانه هوشمند

خانه  هوشمند یا اسمارت هوم smart home ورود تکنولوژی به زندگی را به خوبی بازگو می کند و شرایطی را فراهم نموده تا کنترل بسیاری از سیستم های موجود در منزل را از راه دور در اختیار داشته باشید. مزایای متعدد این خانه ها و تاثیر شگفت انگیز آنها بر آسایش تمام افراد خانواده و کاهش هزینه ها باعث شده اند تا هوشمند سازی منازل در تمام دنیا و حتی ایران اهمیت زیادی پیدا کند. شرکت مهندسان مشاور ساختمان هوشمند آویتا در ادامه به هر آنچه که باید درباره تاریخچه اسمارت هوم ها ، قیمت خانه هوشمند ، تجهیزات و امکانات موجود در این خانه ها بدانید اشاره خواهد داشت.

ساختمان هوشمند

هوشمند سازی ساختمان از مهم ترین اثرات توسعه تکنولوژی و روی کار آمدن مبحث IOT یا همان اینترنت اشیا است. ساختمان هایی که اصطلاحا هوشمند می باشند، میان وسایل الکتریکی و الکترونیکی مختلف خود ارتباط برقرار نموده و میتوان آنها را از راه دور نیز کنترل کرد. به همین دلیل درصد آسایش در این ساختمان ها برای گروه های سنی مختلف از جمله سالمندان بسیار بالا بوده و در محیط های صنعتی و تجاری نیز اهمیت آن احساس میشود. برای آشنایی بیشتر با انواع سیستم های هوشمندسازی ساختمان و نحوه کار آنها و همچنین امکاناتی که در اختیارتان قرار می دهند، در ادامه با شرکت مهندسان مشاور ساختمان هوشمند آویتا همراه باشید.

هوشمندسازی برق ساختمان

هوشمند سازی برق ساختمان بر نحوه کنترل تمام تجهیزات و وسایل برقی موجود در محیط از راه دور تمرکز داشته و سیستم روشنایی، امنیتی و حتی سرمایشی و گرمایشی را تحت تاثیر قرار می دهد. با راه اندزی سیستم برق هوشمند ساختمان نه تنها نحوه کنترل وسایل، بلکه سیم کشی و برقراری ارتباط میان آنها و تابلو برق نیز با تغییرات زیادی مواجه خواهد شد. برای آشنایی با این مساله که هوشمند سازی برق ساختمان چیست و انواع مختلف آن کدامند و چه مزایا و معایب و امکاناتی به همراه داشته و قیمت آن چقدر است، در ادامه با شرکت مهندسان مشاور ساختمان هوشمند آویتا همراه باشید.

هوشمند سازی موتورخانه

هوشمند سازی موتورخانه یا راه اندازی سیستم های هوشمند ساختمان BMS (موتورخانه های هوشمند BMS) از اقدامات بسیار مهمی می باشد که به منظور کاهش هزینه های مصرف انرژی و بهبود سطح آسایش افراد مورد توجه قرار گرفته است. این سیستم ها شامل مجموعه ای از سنسورها و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی می باشد که کنترل و مدیریت چیلر و بویلر و سیستم های حرارتی را به صورت یکپارچه و از راه دور فراهم می کنند. آویتا؛ گروه مهندسان مشاور ساختمان هوشمند در ادامه مزایا، ویژگی ها، قابلیت ها، قیمت و مراحل و نحوه راه اندازی موتور خانه هوشمند را بررسی خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آویتا knx

شرکت مهندسان مشاور ساختمان هوشمند آویتا با برخورداری از یک کادر متخصص، با کوله باری از تجربه که حاصل سالها فعالیت پر ثمر می باشد، در حال حاضر فعال ترین و پیشروترین شرکت در زمینه هوشمند سازی انواع ساختمان از قبیل مسکونی، اداری، تجاری، هتل و غیره می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان