اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110016885422046
در دسترس نیست

آموزش هوشمند سازی ویلا با استاندار های knx با برند اینترا

کد: 140110016885422046

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آویتا متخصص در زمبنه آموزش هوشمند سازی ساختمان با استاندارهای knx توسط محصولات برند اینترا

آموزش هوشمند سازی ساختمان knx

KNX Basic Course

آموزش هوشمند سازی ساختمان KNX Basic اولین دوره ای است که برای تبدیل شدن به یک شریک KNX برگذار میشود و برای ثبت نام به عنوان شریک KNX باید در وب سایت KNX فرم ارسال کرده و در دوره شرکت کنید. این دوره ها توسط بیش از 350 مرکز آموزشی معتبر KNX در سراسر جهان برگزار می شود.

دوره پایه KNX-Basic) KNX)اولین دوره ای است که باید در آن شرکت کنید. این دوره ها توسط بیش از 350 مرکز آموزشی معتبر KNX در سراسر جهان جهت آموزش هوشمند سازی ساختمان برگزار می شود.

هوشمند سازی knx

استاندارد KNX  : توسط این استاندارد تمام سیستمهای موجود در ساختمان بصورت یکپارچه کنترل می شوند:  کنترل روشنایی (On/Off – Dim)، کنترل تهویه مطبوع، سرمایش-گرمایش و گرمایش از کف، کنترل پرده و کرکره های برقی، کنترل سیستم صوتی، کنترل امنیت و تردد، کنترل از راه دور از طریق اینترنت با نرم افزارهای گرافیکی ، کنترل مرکزی سیستم از طریق تاچ پنل  و سیستمهای موتورخانه و همچنین مدیریت انرژی.  استاندارد KNX اصولا جهت ارتقاء امر هوشمند سازی در ساختمانها بوجود آمده است . این استاندارد به طور واضح  و عملی راهکارهای خوبی را برای اجرای مدیریت همه جانبه در ساختمان به دست می دهد .

برند اینترا (interra)

برند اینترا interra یکی از نام های بسیار شناخته شده در زمینه تولید محصولات و تجهیزات مورد نیاز برای هوشمند سازی ساختمان می باشد. کیفیت بالا، تنوع بسیار زیاد در محصولات و سازگاری با پروتکل های مختلف از جمله knx و ارائه تجهیزات مختلف توسط تیم توسعه و تحقیق از ویژگی های منحصر به فرد اینترا می باشد. به طوریکه می توان انتظار داشت در آینده تمام آنچه برای یک زندگی هوشمند مورد نیاز است را در میان محصولات interra بدست آورد.

هوشمند سازی ویلا

هوشمندسازی ویلا با توجه به اینکه در اغلب روزهای سال این ساختمان ها خالی از سکنه هستند، یکی از مهم ترین تاثیرات مثبت تکنولوژی بر زندگی به شمار می رود. جمع آوری اطلاعات به کمک سنسورها برای کنترل تجهیزات از راه دور خلاصه ای از نحوه عملکرد این نوع ویلاها به شمار می رود. گروه مهندسان مشاور ساختمان هوشمند آویتا در ادامه هوشمند سازی ویلا، مزایا، معایب، کاربرد، تجهیزات، نحوه راه اندازی و عملکرد و همچنین هزینه های اجرای آن را بررسی خواهد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آویتا knx

شرکت مهندسان مشاور ساختمان هوشمند آویتا با برخورداری از یک کادر متخصص، با کوله باری از تجربه که حاصل سالها فعالیت پر ثمر می باشد، در حال حاضر فعال ترین و پیشروترین شرکت در زمینه هوشمند سازی انواع ساختمان از قبیل مسکونی، اداری، تجاری، هتل و غیره می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان