اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110016885722046
در دسترس نیست

خانه هوشمند با استفاده از کلید هوشمند tenton برند abb و تاچ پنل آستروم

کد: 140110016885722046

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آویتا با استفاده از محصولات برند abb مخصوصا کلید هوشمند tenton و تاچ پنل برند آستروم خانه هوشمند شما را میسازد.

سناریو در خانه هوشمند چیست؟

با توجه به اینکه تمام تجهیزات به کار رفته در خانه هوشمند برای بالا بردن سطح آرامش و آسایش و امنیت در منازل می باشد، به همین دلیل امکان تعریف سناریو در آنها فراهم شده است. در واقع با تعریف سناریو شرایط مورد نظر را به سیستم معرفی و بر همین اساس تجهیزات مختلف برنامه ریزی و الگوریتم های سیستم تنظیم میشوند. به عنوان مثال، سناریو خروج از منزل می تواند به معنای خاموش شدن تمام سیستم ها و چراغ ها  و بسته بودن شیر آب و گاز و فعال شدن سیستم امنیتی باشد. در این صورت پس از انتخاب این سناریو ، تمام تجهیزات منزل بر همین اساس تنظیم میشوند. از جمله سناریوهای پرکاربرد برای هوشمند سازی منازل می توان به سناریو ورود و خروج از منزل، سناریو استراحت، سناریو مهمانی اشاره کرد.

همچنین در بسیاری از سیستم های هوشمند سازی خانه می توان بر اساس شرایط محیط نیز سناریوی مورد نظر را تعریف کرد. به عنوان مثال، سناریو ناهار خوری با سالن پذیرایی متفاوت است و بر حسب شرایط می توان میزان کنترل نور و باز و بسته بودن پرده ها و غیره را تنظیم کرد.

برند ABB

Asea Brown Boveri –ABB در نتیجه ادغام دو شرکت Asea AB از سوئد و شرکت BBC Brown Boveri از سوئیس در سال 1988 در زوریخ به وجود آمد و با این ادغام یک سوم از سهم بازار صنعت برق در اروپا و کنترل بیش از بیست درصد از بازار جهانی را در اختیار گرفت . این شرکت دارای 850 شرکت تابعه و 180000 کارمند فعال در 140 کشور دنیا است .

کلید هوشمند Tenton

کلید هوشمند Tenton  از برند ABB آلمان که دارای رنگ های سفید، مشکی و نقره ای می باشند، سری اقتصادی کلیدهای این برند هستند که قابلیت کنترل روشنایی/ دیمر / سرمایش / گرمایش / پرده برقی و…  واجرای سناریوهای مختلف را داراست. این کلیدها تحت پروتکلKNX  و دارای 6 پل و 10 پل بدون ترموستات با صفحه نمایش (با قابلیت نمایش دما و تاریخ) و 6 پل و 10 پل با ترموستات (قابلیت کنترل دما) می باشند که کاربر با توجه به فضایی که کلید قرار است در آن نصب شود و سیستم هایی که در آن فضا وجود دارند ، نوع آن را انتخاب می کند . به عنوان مثال با توجه به اینکه اگر سیستم تهویه یا سرمایش و گرمایش قرار است در آن فضا کنترل شود، کلید حتما باید از نوع ترموستاتیک باشد تا با استفاده از ترموستات کلید، سیستم تهویه را کنترل کرد. کلید های ترموستاتیک Tenton  همچنین در دو مدل 6 پل و 10 پل مجهز به سنسور رطوبت و CO2   نیز هستند که با استفاده از آن میتوان رطوبت و CO2  محیط را اندازه گیری کرد. قابل به ذکر است عملکرد هر پل تحت برنامه نویسی مربوطه مشخص می­شود و متناسب با آن رنگ  LED پل ها تنظیم می­گردد.

برند آستروم ASTRUM :

تاچ پنل آستروم ASTRUM شرکت ترکیه ای است که در زمینه اتوماسیون ساختمان از سال ۲۰۱۲ فعالیت دارد که تمرکز اصلی آن تولید محصولات با استانداردهای بین المللی می باشد. پنل های لمسی آستروم یکی از محصولات پرطرفدار این برند است. مدلINSPINIA سری :Slim Inspinia  از مدل های تاچ پنل های برند Astrum  می باشد که با دقت فراوان برای کاربری راحت طراحی شده است تا کنترل خانه را برای شما به ارمغان بیاورد Inspinia. ترکیبی از فناوری ، نرم افزار هوشمند، مهندسی الکترونیک با عناصر دقیق ساخته شده است. Inspinia به کاربران اجازه می دهد تا سناریوهای خود را مطابق با برنامه روزانه بدون هیچ گونه مهارت برنامه نویسی ایجاد کنند. با سناریو می توان وضعیت اولیه کنترلرها را تعریف کرد، وضعیت زنگ هشدار را تنظیم کرد و برنامه های یکباره یا هفتگی برای اجرا ایجاد کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آویتا knx

شرکت مهندسان مشاور ساختمان هوشمند آویتا با برخورداری از یک کادر متخصص، با کوله باری از تجربه که حاصل سالها فعالیت پر ثمر می باشد، در حال حاضر فعال ترین و پیشروترین شرکت در زمینه هوشمند سازی انواع ساختمان از قبیل مسکونی، اداری، تجاری، هتل و غیره می باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل