اطلاعات تماس
  • 021441***** - 021441*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140110016885822047
در دسترس نیست

بررسی سقف برقی و پوشش متحرک استخر و عوامل موثر در قیمت سقف برقی

کد: 140110016885822047

، تهران , (اخبار رسمی): پیراژ پویا تولید کننده انواع سقف و پوشش متحرک استخر با بهترین قیمت سقف برقی

چرا باید از پوشش متحرک استخر استفاده کنیم؟

در گذشته، استخرها بیشتر در ابعاد عمومی کاربرد داشتند و تمامی انواع عمومی استخر نیز، مسقف و سرپوشیده بودند. دلیل عدم وجود استخرهای روباز در گذشته، فقدان یک پوشش مناسب برای این مکان ها بود اما امروزه و با پیشرفت فناوری و تولید و ساخت پوشش متحرک استخر، استفاده از استخرهای روباز عمومی و شخصی گسترش بیشتری یافته است.

در استخرهای عمومی سرپوشیده به دلیل عدم تهویه هوای مناسب و استفاده تعداد زیادی از افراد از آب استخر، ممکن است بیماری های پوستی یا ویروسی به افراد منتقل شود. پس استفاده از استخرهای شخصی ایمنی بیشتری برای شما در پی خواهد داشت. استخرهای شخصی معمولا فضاهایی هستند که در محیطی سرپوشیده یا بدون سقف طراحی می شوند.

نکات موثر در قیمت سقف متحرک استخر

قیمت سقف متحرک استخر، یکی از مهمترین دغدغه هایی است که معمولا ذهن صاحبان استخرهای روباز را به خود مشغول کرده است. استخرهای روباز، همواره در فصل های تابستان و بهار مورد استقبال گسترده ای قرار می گیرند چرا که افراد علاقه دارند، ضمن استفاده از استخر از نور آفتاب و فضای آزاد نیز بهره ببرند.

اما این استخرها، در فصول سرد و پر بارش سال، مشتری های خود را ازدست می دهند. در واقع مردم ترجیح می دهند در فصول سرد سال، جهت حفظ سلامت خود و جلوگیری از بیماری از استخرهای سر بسته استفاده نمایند. بنابراین تعبیه یک سقف استخر روباز در این گونه مکان ها، می تواند به افزایش سود و بهره وری صاحبان آنها کمک نماید. با توجه به موارد گفته شده، یکی از مهمترین مسائلی که صاحبان استخرهای روباز، علاقه دارند درباره آن اطلاعات کافی داشته باشند، قیمت سقف متحرک استخر می باشد.

قیمت سقف متحرک استخر به عوامل زیادی مانند طراحی سقف استخر و جنس رویه سقف و میزان مساحتی که قرار است سقف آن را تحت پوشش خود قرار دهد، بستگی دارد. در این محتوا قصد داریم عوامل موثر بر کاهش یا افزایش قیمت سقف متحرک استخر را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

بررسی نکات موثر در قیمت سقف متحرک برقی

قیمت سقف متحرک برقی، از مهمترین مسائل برای خرید یک سقف برقی محسوب می شود. سقف های متحرک کاربردها و مصارف گوناگونی دارند و در مکان های مختلفی مانند روف گاردن، پاسیو، پارکینگ و... مورد استفاده قرار می گیرند. سقف های متحرک در دو نوع دستی و برقی تولید و به مصرف کننده عرضه می شوند. بدیهی است سقف های متحرک برقی، مزیت و کارایی راحت تری دارند. این نوع سقف ها حالت کشویی داشته و با استفاده از یک ریموت کنترل، قابل تنظیم و باز و بسته شدن می باشند.

بسیاری از مردم ترجیح می دهند، برای مکان های مختلف خانه های خود یا محل کارشان از انواع برقی سقف متحرک استفاده کنند. درست است که قیمت سقف متحرک برقی ، اندکی از انواع دستی آن بالاتر است ولی مصرف راحت تری دارد و لازم نیست برای باز و بسته کردن آن متحمل زحمت شوید.

نکات موثر در قیمت سقف برقی استخر

قیمت سقف برقی استخر، می تواند با شرایط مختلف تغییر کرده و کاهش یا افزایش یابد. این شرایط، می توانند شامل مساحت استخر، نوع متریال مورد استفاده در رویه و سبک طراحی آن باشند. استخرهای روباز، همواره در فصل های گرم سال مورد استقبال گسترده قرار می گیرند اما این استقبال با سرد شدن هوا به مرور کاهش می یابد. مردم برای جلوگیری از ابتلا به بیماری در فصول سرد سال از رفتن به استخرهای روباز خودداری می کنند.

بنابراین صاحبان این گونه استخرها می توانند با پرداخت هزینه لازم برای قیمت سقف برقی، رونق کسب و کار خود در فصول سرد سال را نیز افزایش دهند. در ادامه مهمترین عوامل موثر بر قیمت گذاری سقف برقی در استخرها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پیراژ پویا

پیراژپویا در سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرد و طی مدت کوتاهی دامنه ی فعالیت خود را در سراسر کشور به سرعت گسترش داد. در سال 1383 مدیران این شرکت با پشتوانه عملکرد استوار و مطمئن و دانش فنی خود نام پیراژپویا را در عرصه ی تجارت و رقابت به ثبت رساندند. ارزش های قابل اعتماد...

اطلاعات تماس
  • 021441***** - 021441*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان